Stop de Lockdown

Het idee is goed maar het is natuurlijk van de zotte dat ze op die manier dan weer wel open kunnen en dergelijke bokkesprongen moeten maken.
Ik vind wel dat ondernemers veel te zachtmoedig zijn.
Maak een vuist en vecht.
Hoewel ik het anderzijds ook wel weer begrijp. Misschien zit het niet in onze genen.
Daarbij teken ik wel aan dat ik van nature ook zachtmoedig ben, maar hier op dit forum gaan mijn ogen wel open.
 
De zachtmoedigen zullen de aarde beerven, niet de naieven. Jij toonde je laatst wel naief over die jurk van mondkapjes.

Mike
 
Ik dacht wel dat je dat niet zou begrijpen.
Ik keek als vrouw die geinteresseerd is in kunst en zelf ook wel eens wat heb zitten prutsen (met glas en verf en stof) en zelfs eens een houten tafeltje heb gemaakt wat me dierbaar is.
De bijbehorende tekst van haar filmpje zette die jurk weer in een ander licht maar mooi was het zeker en ook creatief, daar blijf ik bij. Maar we hoeven het niets eens te zijn toch?
 
Tja, bij nader inzien "zit daar iets in". Ben het er niet helemaal mee eens.
Zou ook nog satire kunnen zijn.
Cradle to cradle is IN en spreekt me erg aan.
Ze noemt zichzelf kunstenares.
 
Geen idee wat je daarmee bedoelt. Mogen vrouwen niet creatief zijn. of komt dat in dit geval omdat het over mondkapjes gaat, Net zoals sommigen bloed gebruiken bv.
Dan begrijp ik het wel.
 
Hier een goed voorbeeld van vrouwelijke 'kunst':


Kijk goed naar de afbeeldingen. Depressieve vrouwen met dode blikken. Panda eyes, rauw vlees eten. Hoe satanisch wil je het hebben?

Dit is de 'kunstenares':


Mike
 
Dit is de 'kunstenares':

yasja ligtelijn - Google zoeken

Dit is beslist niet wat ik onder Kunst versta. Satanisme is hier zeker wel op zijn plaats echter dit woord kwam never nooit in mijn vocabulaire voor.
Ik heb nog wel even over die jurk nagedacht. Een kunstenaar kan tekenen/schilderen of materiaal gebruiken dat voorhanden is.
Er zijn mensen die afval gebruiken, kan van alles zijn en daar iets van maken/knutselen. Ik kijk bv naar het programma op de franse zender La Maison France. Daar zie ik echt bijzondere dingen voorbij komen van schroot of restanten hout o.i.d. Ook mijn zus maakt schilderijen. Ik heb dus gewoon het materiaal gezien en weet dat daar veel werk in zit. daar kun je ook een tafelkleed of een kussen of voor mijn part een luier van maken. Satanisme zit niet in mijn systeem.
 
Dat is een typisch vrouwelijke reactie. Ik maak een algemene opmerking, jij denkt dat het over jou gaat. Ongetwijfeld zit er geen kwaad bot in jouw lijf, maar mijn punt is dat het barst van dit soort satanische 'kunst' afkomstig van vrouwen.

Los van het satanische aspect is NOG NOOIT een kunstwerk van betekenis door een vrouw gemaakt. En niet alleen beeldende kunst, ook in de muziek, literatuur, poezie, wetenschap, you name it, overal domineren mannen. Wat deze vrouw heeft gedaan met die mondkapjes is knutselen, ze heeft de eerste lettergreep (knuts) ten onrechte omgedraaid.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan