Stop de Lockdown

Klopt Edwin. In belgie is een advocate dan ook een procedure gestart tegen verschillende media, naast noog andere procedures tegen verschillende andere instanties Carine Knapen ..

Ja klopt Mike, I know. Grappige is dat ik zo kalm ben van binnen. Heb zoveel mentale shit gekiept en werk gedaan aan mezelf dat ik t wel ga aankunnen. Een paar jaar geleden zeker niet.

T5z29f4v4ivtyf2hdy2efjmv0yd26j3b0.jpg
Trsgwxebrbqhitdpricllkvtkppjmzsvy.jpg
Tr0pkay5pv5d9ef0epqmzsr6278vdxptx.jpg
Ty11r5xuwyv6c476kcmfqi01b6x8srz59.jpg

Net thuis uit de supermarkt, beetje nieuwsgierig naar hoeveel  MKjes . Ik ben met een beetje rot geschrokken... schat 80% draagt zo`n ding. Ik had dit echt niet verwacht..Moeders met kinderen, jonge mannen... oude wijze mensen. Zombies die je ontwijken ja zelfs bekenden..zucht.  Thuis gekomen hoor ik het nieuws op RadioNL waarbij ik nog net hoor dat Gommers een volledige LockDown wil..er dinsdag een Persco komt. De gedachte dat dinsdag de spoedwet wordt aangenomen.

Gokje vanaf woensdag: Tijdklok, verplichte MK, Opdringen v d app.

Pain is coming.

Idd het is wel om te lachen ja en zag vandaag nog een flits van roland garros ja hoor bij de prijs huldiging incl de wettelijke afstand ztoch on luier om dan MOET er toch een belletje gaan rinkelen dat het niet klopt ..

Zoals Marijan het al verwoord de waarheid moet je ondergaan dat maakt pas indruk dus eigenlijk niet helpen en laat de hulptroepen maar komen dat is een van de meest machtige middelen die er zijn de waarheid moet je ondergaan en reken maar dat die mensen er dan WEL over praten.
Dan is het wachten dat er een als klokkenluider gaat spelen onder het mom ik heb een eed afgelegd en zie in de praktijk dat ....

Slachtoffers vallen er toch laat het dan maar gebeuren voor het grotere goed hoe erg het ook is.

Ook net terug van boodschappen bij de Jumbo maar gelukkig met een ander verhaal dan Johnny. 2 muilkorfjes mogen aanschouwen, 1 bij medewerker (jonge knul) en 1 bij oudere vrouw. De Friezen laten zich gelukkig (nog) niet gek maken. Was op het ergste voorbereid maar het viel dus reuze mee!

@johnny, dit artikel gaat erover en het ergste vind ik dan wel die reactie van ab osterhaus. De laatste alinea.

https://www.ad.nl/binnenland/diederik-gommers-is-klaar-met-halfzachte-maatregelen-snelle-lockdown-is-nodig~acbe14f5/

Wat nog idioter is om te zien, is dat mensen die muilkorf dragen in de buitenlucht, op de fiets, wandelend in de stad. Ik kan dat niet rijmen 🤦🏻‍♀️ In een gebouw kan ik mij hun angst misschien enigszins voorstellen met hun gedachten kronkel maar buiten??? Come on, next level angst wel hoor!

Volgens mij is dit geen schreeuwerige Wouter Raadgever en verwoord hij prima alle ellende, roept op tot wandeling met gelijkgestemden en gaan voor verbinding

https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=Gas-Wbm6RzU

Voorbeeldbrief Mondkapjesplicht Scholen:

https://staopvoorvrijheid.nl/voorbeeldbrief-mondkapjesplicht-scholen/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum