Stop de Lockdown

Ik vertrouw deze Gommers voor geen millimeter, vanaf dag 1 niet .., zal wel flinke sloot geld gekregen hebben om ons land naar naar de afgrond te helpen ..Gr Assie .

Ik weet het niet...  ik ken hem persoonlijk, want hij was coach van het team van onze gezamenlijke zoons. Heb vaak samen 'met m langs de lijn gestaan. Leek me toch altijd wel een normale kerel.

Useful idiot of moedwillige schoft? Het eindresultaat is hetzelfde op basis van al dan niet zelfgekozen medeplichtigheid.

Mike

Hoe is het ondertussen eigenlijk in Staphorst ? Waren daar een week geleden niet 3 keer 600 mensen bij elkaar in de kerk aan het zingen ? Iemand iets gehoord van "besmettingen"?

Dat is toch een mooie uitslag. En wie weet zijn dit ook nog 7 vals-positieven . Waar is het wachten op ? Hebben de media dit al gepubliceerd ? Stonden ze niet op de eerste rij te krijsen dat dit niet mocht: zoveel mensen, en dan ook nog zingen ! Je zou het maar eens goed hebben met elkaar... Leve Staphorst !

Weet niet, vuile spelletjes worden er gespeeld, terecht of onterecht invloedrijke personen zoals Japie-apie van Dissen en Pinokkio Rutte geven geen antwoord op relevante vragen en lijken een andere taak te vervullen dan die ze officieel volgens hun beroep hebben. Ze zijn er in ieder geval niet voor ons, hoewel ze zich rijkelijk door ons laten betalen, onder dwang, afzetterij is dat Kan je van dergelijk gespuis ook nog iets positiefs verwachten?

Zullen we allemaal hopen dat deze volledige lockdown er niet gaat komen!?

Wie weet ben ik nu wel een doemdenker maar de kans dat dit daadwerkelijk staat te gebeuren is wel groot.
Ze hebben als reden natuurlijk dat de besmetting erger is geworden doordat er eerder dit jaar geen volledige lockdown is geweest. Ook willen ze uiteraard niet dat we met elkaar in contact zijn zodat meer mensen wakker kunnen worden. Geen idee of hier al mensen zijn die gehamsterd hebben?
Beter het zekere voor het onzekere en zorgen dat er genoeg in huis is voor langere periode. Niet alleen voor jezelf maar ook voor de huisdieren. Zowel eten als medicatie. Beter mee verlegen dan onverlegen.

Voor de mensen die heilig in deze Corona geloven en voorstander van deze maatregelen zijn is wellicht de enige les om wakker te worden als ze geconfronteerd worden met de problemen die ze op langere termijn mogelijk gaan ervaren. Echter, ik hoop dat het niet zo een vaart gaat lopen met de maatregelen.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5189608/lockdown-coronamaatregelen-coronabesmettingen-coronavirus-regels?fbclid=IwAR27fK0GGMbtT9WcFf6A8XSsbyBwCqvYeapF5gJ5aSd0FXA3ECNVDK-7ku0

Forum statistieken

Onderwerpen
4.603
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan