Stop de Lockdown

Waar blijven de collectieven in Nederland??

Wat dat aan gaat snap ik mensen in Nederland toch echt niet hoor.......

Ik hoorde laatst in de No Agenda Podcast van Adam Curry en John C Dvorak dat in Amerika sportschool eigenaren zich zijn gaan verenigen. Als collectief hebben ze ijzersterke juristen en advocaten in de arm genomen, en ook in Democratische staten die nog steeds op slot zitten, houdt men zich nu niet meer aan de regels om gesloten te blijven. Deze actie is op touw gekomen, omdat men lucht had gekregen dat in overheidsgebouwen de sportfaciliteiten wel gewoon open waren. Daarnaast heeft Trump op federaal niveau allang gezegd dat alles weer open moest zoals normaal!

Nu is men daar dus gewoon gestopt met het volgen van regels en richtlijnen. Sportcentra zijn open, en ondernemers die daarvoor werken zoals bijvoorbeeld sportmasseurs en chiropractors doen gewoon weer hun ding.

Het collectief dat ze hebben gevormd geeft ook rugdekking voor alle participanten, waardoor ze juridisch enorm sterk staan.

Dus nogmaals, waar blijven de collectieven in Nederland? Stel je voor::: Horecabazen die zich massaal zouden verenigen.. Al hun middelen bij elkaar gooien en gewoon stoppen met het volgen van regels en richtlijnen. Stel je voor dat ze als collectief een paar ijzersterke juristen en advocaten in de arm nemen... Ik denk dat ze van sommigen zelfs gewoon op goodwill kunnen rekenen. (Denk aan Sven Hulleman bijvoorbeeld).

Waar is de overheid dan? Je krijgt dan daadwerkelijk keizer zonder kleren taferelen, als niemand je serieus neemt en gewoon doorgaat zoals gebruikelijk. Wat gaan de BOAs dan nog doen, als niemand naar ze luistert en moeten roepen in de woestijn!????

Waarom zijn wij het nu die staan te roepen in de woestijn als we dit soort dingen zeggen tegen mensen?

Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk dat mensen nog NIET zo denken!

Afgelopen week had ik vanuit de wijkcommissie een gesprek met een aantal winkeliers bij ons in de wijk. Deze winkeliers zitten al in een winkeliersvereniging... Grijp dat collectief aan om klappen uit te delen en om elkaar te helpen!

Je wordt toch behoorlijk schaapachtig aangekeken! Alsof je een of ander heel radicaal idee hebt!
Lafhartigheid is wat het is.

Wat dat aan gaat kunnen we met z'n allen nog een hoop leren van de Cabal en de Marxisten... Deze mensen werken namelijk wel samen en dekken wel elkaars rug. Zo kunnen ze ook ondanks dat ze een een forse minderheid zijn, toch nog steeds de koers bepalen in Nederland. Intussen is de rest nog steeds verdeeld en vaak erg bang!

Hoezo geen grenscontroles????

Tgyntm5ulawhj9einex8x7btyalu0u7vs.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan