Stop de Lockdown

Betreft die video over die jongen die geen zorg kreeg vanwege het weigeren van mondkapje. Een beetje soortgelijke situatie waar ik laatst in zat toen mijn pa in het ziekenhuis lag. Ik ben er nog niet klaar mee. Ik heb vandaag gebeld met de Rijksoverheid en mijn beklag gedaan inzake dat stupid muilkorf plicht in het ziekenhuis, die medewerker was erg vriendelijk en begreep mij wel maar het ziekenhuis mag het zelf bepalen. Niks nieuws dus.
Ik informeerde ook voor mijn moeder, vanwege astmatische bronchitis krijgt zij het zeer benauwd van zo een muilkorf en wij hebben binnenkort een afspraak in het ziekenhuis. Hij zei dat ze dan een medische verklaring aan haar huisarts moet vragen. Ik zei ja maar die gaan we niet tonen aan de deur beneden aan een willekeurige beveiliger of receptioniste? Hij zei ja dan wordt het wel moeilijk want ivm privacy mag dat inderdaad niet, zo zei hij dat zelf.

Maar strijdvaardig als ik ben ga ik dat ziekenhuis toch morgen nog bellen. Misschien bereik ik niks maar dan heb ik toch alles geprobeerd wat binnen mijn macht valt.

Ik zag net dat er een motie is aangenomen in de 2e kamer voor een landelijke mondkapjesplicht? Maar de motie vd PVV om meer te investeren in zorgpersoneel is verworpen! Omgekeerde wereld, belachelijk!

Hugo de Jonge is duidelijk niet blij met deze kritische vragen in de Kamer.

https://www.ninefornews.nl/hugo-de-jonge-geeft-toe-coronatest-geeft-niet-aan-of-iemand-besmettelijk-is/

Dit lijkt te gaan openen maar uiteindelijk niet.
Misschien is dit ergens anders later nog te vinden.

T4o05c0efygsoemsq5a1iydk7bdgvxjes.jpg

Arts, epidemioloog en emeritus hoogleraar Menno Jan Bouma woonde jarenlang in Oost. Als gastdocent gaf hij college op het Tropeninstituut in Oost. Hij woont nu in Ierland, maar komt nog graag en regelmatig in Oost. Hij wijdde zijn leven aan het onderzoek naar de ecologie en verspreiding van virussen en andere ziekteverwekkers. In deze tijd van het coronavirus wil ik graag wat meer over virussen weten. Daar praat ik dus met hem over.

https://oost-online.nl/virussen-zijn-net-inbrekers-je-moet-ze-staande-houden-bij-de-voordeur/?fbclid=IwAR0hwwasT7APyrXTG1KYnQbMK0t8ynRsJ7s5jzEC8njziljPrKNt6uHd9V8

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan