Stop de Lockdown

Wat ik mij meer en meer afvraag als er al überhaupt n reactie komt op deze post wat al die twitter berichtjes nog toevoegen.

Laat ik er dan eens op reageren: Wat we doen met de berichten is elkaar vertellen wat we eigenlijk al een beetje weten, of we vertellen iets wat de ander nog niet weet om elkaar op de hoogte te houden.

Wordt het niet ns tijd om ons zelf bezig te gaan houden met zinvollere dingen die n verbetering brengen in je dagelijkse leven ?

Ja, daarom is het goed om af en toe even een break te houden van de berichtenstroom. Het is een film waar we inzitten en geduld is een schone zaak. Het gaat niet alleen om je eigen zinvolle bezigheden, maar ook om samen te komen en het ook even over iets anders te hebben dan Cojona.

Die valse kraai die je beschrijft wordt steeds zachter en ik kan de engelen horen zingen.

https://www.ad.nl/den-haag/niet-oke-dat-anderen-jouw-kind-afdrogen~a6502d0a/

natuurlijk niet!

Wat ik mij meer en meer afvraag als er al überhaupt n reactie komt op deze post wat al die twitter berichtjes nog toevoegen.

Plaats ik net een twitter bericht en daana zie ik jouw berichtje pas.
Maar om toch maar even te reageren, ja puur om te informeren. Maar ik snap je punt wel hoor en het is soms ook wel heel erg veel.
Ik merk zelf dat ik er de laatste tijd weer veel te veel in zit (in al die berichten) maar er gebeurt ook ontzettend veel natuurlijk. Ik wil zo graag op de hoogte blijven. Toevallig smste mijn broer mij laatst en zei; ja wat kunnen we er eigenlijk mee? Dan weet je dit allemaal en dan? Alsof we het hiermee gaan winnen?
Ik moet erbij zeggen dat hij sowieso een beetje in een depressie zit en dit maakt het er allemaal niet beter op. Ik wil er o.a ook meer zijn voor de dierbaren om mij heen.
Joke, je hebt mij wel aan het denken gezet. Wat vaker unpluggen en bezig zijn met de mensen die dicht bij ons staan die veel steun nodig hebben.

Die valse kraai die je beschrijft wordt steeds zachter en ik kan de engelen horen zingen.

Wie wel een berg etappes kijkt bij wielrennen ziet meer dan eens dat net niet aanklampen afhaken wordt.
Anders gezegd to finish first, you first have to finish.
Of in het hollands verkoop de huid niet voor dat je beer hebt geschoten.

De neuroloog noemt onze bestuurders ‘volgevreten, aan macht verslaafde en aan een enorme zelfoverschatting lijdende niksnutten’.

https://www.ninefornews.nl/neuroloog-legt-uit-waarom-hij-geen-mondkapje-zal-dragen-en-veegt-de-vloer-aan-met-onze-bestuurders/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan