Stop de Lockdown

De kans dat ze vatbaar zijn voor mijn argumenten zijn klein. Moet ik dan weigeren? Met de bijbehorende consequenties? Moet ik overstag gaan? Ga ik dan bij een vaccinatie wel mijn poot stijfhouden als de druk heel hoog wordt?

Dit zei ik gister dus ook van hoe ver laten we het komen. Als ik nu instem met mondkapje, ga ik dat dan straks ook moeten doen met een vaccin? Daarom wilde ik nu zeggen: Nee! Dit is mijn grens!

Betreft gister, dank je. Naderhand voelde ik mij best wel krachtig, dat ik toch maar mooi even nee heb gezegd. Dat ik weigerde mee te gaan in hun satanische agenda.
De volgende keer ga ik wel meer vragen stellen zoals Johnny adviseerde.

Voor alle duidelijkheid, vooral naar Joke toe: ik trek de grens bij verplicht testen en vaccineren.

Mike

Dat nummer hierboven is niet van RIVM maar van Rijksoverheid. Ik had het eerder al opgezocht voor ik het bericht met dat telefoongesprek plaatste. 0800-1351

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19

Dan kan het filmpje nog steeds authentiek zijn, maar is de info dat hij belt met het RIVM foutief. Dan hebben we dus een overheidsmedewerker die deze uitspraken doet.

Mike

ik was dinsdagmiddag toevallig nog in de AH, kom er normaal eigenlijk nooit maar heb geen mondkapjes bij personeel gezien. Wel een paar van het boodschappenpubliek. Wanneer was persco?

Inmiddels ben ik er van overtuigd dat Nadia Duinker zwaar OK is. Zie ook onderstaande video, waarin ze trouwens te zien is met een Q-trui:
Het is geen Q-trui volgens mij. Kijk bij minuut 5:10, dan is de trui beter te zien. Het zijn drie rondjes oid.

Ik luisterde laatst dit interview met Nadia Duinker bij Weltschmerz en kreeg ook een positieve indruk van haar. Eerlijk, helder, recht voor z'n raap, daadkrachtig.

&list=PLuH4rkrR3nJDZYeUQ13f5fDupFMi7drzY

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan