Stop de Lockdown

Binc,
Ja dat was de link 👍

Zoals ik in n ander topic al melde het is vanuit meer dan een optiek een geweldige stunt als de nederlander dit gaat dragen het is in de praktijk tot in den treure getest en daar kan geen ce test tegen op.

Uiteindelijk vinden vrouwen dat het meest sexy en dus passen ze zich aan aan de dominante cultuur.

Ok moeten we dan concluderen dat DE vrouw wereldwijd netjes gezegd plooibaar is afhankelijk wie ze als volger kiest of oneerbiedig gezegd het slapjanussen zijn zonder ruggengraat als ze met slappe mannen omgaan ?

Zoals gezegd, ik weet niet wat er te zien is in die link. Werkt bij mij niet als ik het open en niks zichtbaar. Maar als het moslim kleding is vraag ik me af of je dat wel moet willen. Slecht voorbeeld. Net als die gewone mond kapjes trouwens. Wat is ce test?

Binc,
Het is een winkel waar je n nicab of hoe heet zo iets kan kopen en dat is een super statement naar de overheid en n ieder die de regels zo handhaaft.
Een ce test is een eu test voor artikelen zo van nu is het veilig.
De burka is dat al eeuwen heen door de vrouwen zelf getest in hete temperaturen dus ja je kan dan met n glimlach door de winkel lopen ondanks dat ik besef waar het voor sta.
Het is de intentie waarmee je het draagt.

Godver de godver!!!

Vanmiddag een mail gehad van de vrije school van mijn dochters school dat t dragen van een mondkap verplicht wordt in de aula en gangen.

Gelijk de school gebeld maar die bleef maar in gesprek.
Heb nu een mail gestuurd met een vrief die via viruswaarheid te downloaden was.

Ik ga hier niet mee akkoord deze kindermishandeling. Opzouten!!

Binc,
Het is een winkel waar je n nicab of hoe heet zo iets kan kopen en dat is een super statement naar de overheid en n ieder die de regels zo handhaaft.
Een ce test is een eu test voor artikelen zo van nu is het veilig.
De burka is dat al eeuwen heen door de vrouwen zelf getest in hete temperaturen dus ja je kan dan met n glimlach door de winkel lopen ondanks dat ik besef waar het voor sta.
Het is de intentie waarmee je het draagt.

Maar waarom zou je een migratie agenda gaan stimuleren? Is toch dweilen met de kraan open? Zoiets als het ene gat opheffen met een ander gat? Ik weet niet hoor. Is dan een mondkapje niet een beter idee om die vervolgens naar beneden te schuiven? Je gaat toch niet serieus met een burka lopen??

ik denk dat joke bedoelt dat je die agenda zo zichtbaar maakt
en dan komt er:
- of verzet
- of het wordt de nieuwe mode om de medeburger tegemoet te komen

Dat is een Nobel streven van Joke als ze dat bedoeld. Het gaat wel erg ver voor om onszelf te verloochenen door in een burka te gaan lopen. Ik denk eerder dat het dan geen verzet word maar nieuwe mode. Net zoals die achterlijke kerels die in rokken en jurken gaan lopen. Van dat soort idioten zie je ook steeds meer. Gucci promootte het laatst nog als nieuwe mode. Voor de liefhebbers, het draagt vast lekker luchtig.

Een burka heeft niks te maken met Corona naar mijn idee.

Zo ik ben weer thuis. Ik was bij mijn vader omdat hij zo teleurgesteld was dat de operatie niet doorging.

Misschien ben ik wel blij, want wat als er een strenge lockdown komt...?

Ik heb hem op mijn laptop een goede youtubefilm laten zien en we hebben de film steeds stopgezet en gediscussieerd. Ik vroeg hem of hij dat niet vreemd vond dat hij dat niet op tv zag? Of hij vond dat het een complottheorie was. Ik zei alles wat je niet op tv hoort en in de krant leest en wat niet meedoet in de coronahype, noemt men complottheorieën.

Hij vond het een goede film, die meer dan een uur duurde.

Ik vroeg hem, wat is een dictatuur? Daar waar je gaan afwijkende mening mag hebben. Dan hebben we toch een dictatuur?

Hij zei, ja, als dit waar is, dan is het een dictatuur nu. Hij gaf aan ook angst te hebben voor De Jonge, dacht dat die niet voor rede vatbaar is.

'S middags zijn we wat gaan drinken. Ik zette bij een tafeltje een stoel erbij omdat mijn vriend ook zou komen. Mijn vader zat toen wel heel erg dicht bij een andere man, geen anderhalve meter. Ik maakte hem erop attent. alleen om naarheden te voorkomen. Weet je wat hij zei: oh hou op, wat interesseert mij nu die anderhalve meter. Ik trek me er niets van aan.

Nou, klasse toch. Dus zijn ogen zijn een klein beetje geopend. Ze zullen wel weer wat dicht gaan, maar volgende keer krijgt hij weer een Youtube film te zien.

Dorothé

Binc, Naief,
Je kan dit soort zaken op meerdere manieren bekijken en mijn kijk is ook maar mijn kijk niet gezegd hebbende dat ik de wijsheid in pacht heb.
In dit soort zaken die nu afspelen heb je een bepaald speelveld hoe je er mee omgaat.
Ieder maakt zijn haar eigen keuzes daarin.
Mocht het verplicht gaan worden dan zou dit heel goed mijn keuze kunnen zijn voor redenen die IK er aan geef niet wat een ander er van denkt.

Joke, wat zijn dan je redenen en met welke intentie? Inmiddels de link op me tel geopend. Je gaat me toch serieus niet vertellen dat je in zo een gewaad gaat lopen?

T0zzex52wsjjrzplgvkrqxzastwoxwizn.jpg

Alleen de bovenkant.
Wees eerlijk wat is dat nu veel anders dan een arafat sjaal.
En hoeveel moderne meisjes zie je lopen met een zonnebril die een groot deel van het gezicht bedekt dus het is maar net hoe je er naar kijkt.

Je moet het zelf weten Joke.
Kan ook gewoon een katoenen sjaal om je nek doen en omhoog trekken.

Tja, die zonnebrillen, ik heb mezelf steeds afgevraagd waarom ze met zulke joekels op hun neus lopen. Ik geloof niet dat je een zonnebril, dat bovenstaande gewaad en Corona met elkaar kan matchen. Sorry, maar ik zie de relatie niet. Behalve een nieuwe Corona mode op deze manier.

Of zoek anders eens op toeareg mannen in je zoekmachine (startpage ivm privacy)

Sinds wanneer moeten we nu weer gaan verdiepen in de mode van de islam?? Moeilijk gedoe allemaal. Ga er toch geen nieuwe hype van maken!

De tweet van 9fornews wordt niet zichtbaar. Dit is de link:
https://www.ninefornews.nl/van-dissel-haal-gezonde-kinderen-weg-in-geval-van-thuisisolatie/

@Debsy ann; heel goed! Niet mee akkoord gaan. Ik zou het ook niet accepteren maar het is hier nog niet gaande.

@jokejoke,met Oearag bedoel je sjaal over de mond en neus zoals die sahara stammen doen in de woestijn? Die doen dat vanwege het zand dacht ik. Het is allemaal klote, niqaab, plastic scherm, mondkapje. Is zo een sjaal of niqaab wel toegestaan dan? Want in het Ov staat duidelijk dat enkel een mondkapje is toegestaan en geen andere gezichtsbedekkende kleding waaronder een niqaab ook valt. Zo een sjaal mag dan dus ook niet.
Wat shitzooi ook zeg dat we zover zijn gekomen pfff

Want in het Ov staat duidelijk dat enkel een mondkapje is toegestaan en geen andere gezichtsbedekkende kleding waaronder een niqaab ook valt. Zo een sjaal mag dan dus ook niet.

Dit mocht voor de Corona al niet. Althans, dat werd een nieuwe wet. Het handhaven ervan heeft hopeloos gefaald. Gewoon zoveel mogelijk zonder al die onzin doen. En als het moet maar gewoon even kiezen op elkaar en aannemen. Daarna gewoon dat ding naar beneden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan