Stop de Lockdown

zij werken een script af dat ze niet meer zelf hebben geschreven maar voor hen is geschreven.

Gisterenochtend was ik druk in tijd vanwege een afspraak maar ik heb altijd de radio aan. Zender ! of BNR.
Ik hoorde zeggen dat de teksten van Rutte worden geschreven en dat hij dat niet zelf doet. Jammer dat ik door mijn eigen haast niet goed heb opgelet welke zender dat was. Het kan ook smiddags geweest zijn, ben er niet zeker van. Ik ben er wel zeker van dat ik het gehoord heb.

Nou herr Sens, is het een optie om Zelf een procedure aan spannen waarbij je actief op zoek gaat naar mensen in dezelfde situatie en dit samen aan te spannen? je zou natuurlijk ook je bezit veilig kunnen stellen en doen of je niks hebt. Van een kale kip valt niet te plukken natuurlijk. Dit laatste is waarschijnlijk een complete verhuizing van je spullen.

@romagi, het zou mij idd niet verbazen gezien de manier waarop Rutte en de Jonge dit naar buiten brengen. Dat ziet eruit als gestuntel en gestruikel over wat ze te vertellen hebben op tv.

@Binc

Ja, dat is ev een optie. Er valt ook (niets) te plukken. Dat gaat aardig tegenvallen. Ik ga uiteraard mensen zoeken. Suggesties blijven welkom. Zo zie je maar wat een holle doos onze rechtsstaat is en hoe corrupt ook. Ik heb nooit aangetekende brieven gehad of aanmaningen. En dan dit. Zogezegd binnen 24u betalen. Nooit niks getekend, geen brif ontvangen, geen pv, en dit is ook niet betekend. Zat gewoon in de bus.

Hr. Sens dit lijkt erop alsof dit fake is.
Ik meen me te herinneren dat dat in nederland ook wel gebeurt of gebeurd is.
O.a. voor spullen die zogenaamd zijn besteld en niet betaald.
Het is immers niet ondertekend??

Nee, ik heb niks getekend of betekend. Het document is ondertekend door de stad en deurwaarder maar stak in de bus, het is geen aangetekende brief. In principe kan ik het 'dus nooit ontvangen hebben'.

Staan er adressen en/of telefoon nummers van de stad en deurwaarder op.
Misschien bestaan die adressen en tel. no. helemaal niet.
Wie krijg je aan de lijn als je ze belt.

Gewoon negeren. Je hebt nooit je gegevens gegeven aan een agent of zo ? Of het is fake of gewoon voor laten komen.

Tj2tyam0ejg611ga4u7r5u9vatl561mbl.jpg

Mike

@JVG

Ben van plan om het voor te laten komen, ja. Is een corona-boete. Maar nooit geen pv ondertekend of betekende aanmaningen gehad. Was een agent in burger die gegevens opnam maar nooit pv gezien of ondertekend. Intimidatie veronderstel ik maar dreigen om alles aan te slaan binnen 24u als je niet betaalt, met gewone brief die niet eens verzonden is, is toch behoorlijk hallucinant.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan