Stop de Lockdown

Nee, geld zojuist weggegeven aan Zuid-Europa en aan half Afrika en het midden-oosten.

Dat is niet de eerste keer dat ze dat doen. Wie weet maken ze weer geld beschikbaar voor nood steun. Dat is In het voordeel van de overheid om burgers als slaven te houden. Het zal me niet verbazen als ondernemers er alleen een beroep op kunnen doen bij een vlekkeloos verleden door het gehoorzamen van de opgelegde regels en geen boetes hebben gehad.

Sietske Bergsma: Gekwetste bestuurders versus flinke burgers

Maar dit trekt zich door de gehele maatschappij, mensen gaan allemaal in de offensieve omdat ze zich gekwetst voelen/s;achtoffer voelen.

Dorothé

Zonet de persconferentie gezien. Wat een idiote maatregelen. Hugo die de cijfers amper nog geloofwaardig zijn strot uit kreeg. Bedrijven die moeten sluiten als mensen toch naar kantoor gaan. Alcohol contact verbod (al kan ik geen voorstelling maken wat dat is) en nog vele malen meer onzin.

Maar gelukkig gaan studenten nu ook in opstand komen.

https://www.facebook.com/notes/rt-dutch/studenten-komen-in-actie/10214082255370733/

Hahahaha, de gebarentolk is al begonnen met burgerlijke ongehoorzaamheid.

Hoest 2x in haar hand.
Ja, dat heb ik ook gezien. Ik was zo verbouwereerd dat ik de persconferentie niet meer kon volgen en een deel gemist heb.

Dat die opmerking over het enthousiasme dat Rutte aangaf waarmee ze de maatregelen zouden gaan doorvoeren. Daarna verbeterde hij zijn opmerking.

Dorothé

Hahahaha, de gebarentolk is al begonnen met burgerlijke ongehoorzaamheid.

Hoest 2x in haar hand.

Ja, dit was idd een fantastisch voorbeeld voor Nederland.

Ik ben toch benieuwd welke reacties vanuit de horeca gaan komen. Het is zoals gezegd in de zoom van viruswaarheid ondoenlijk om gehoor te geven aan deze regels. Mensen die uit eten gaan rond 7 of 8 uur. Dan nog opruimen etc. Ondernemers die extra geld geleend hebben om de eerste lockdown te overleven. Dit is standje overlevings modus.

Het werkt blijkbaar wel hoor die tactiek vd media en Rutte om het volk de schuld te geven van een mogelijk volgende lockdown. Gister was ik op de spoedpost met mijn vader en er zat me toch een vreselijke bruikbare idioot! Hij hoorde die maatregelen en hij zei ja komt allemaal door de mensen die zich niet aan de regels houden eigen schuld. Door HUN zitten we straks in een lockdown! Hij was echt geïrriteerd aan zijn kop te zien.

Ik had geen energie om op die vent te reageren en had wel wat anders aan mijn hoofd. Maar het volk is zo dom met alle tegengeluid die naar buiten komt en de bewijzen daarvoor nog steeds het niet willen of kunnen zien!

Sampjes, ze zullen hopelijk nog wel in gaan zien dat we eerder te maken hebben met terreur dan met echte vrijheid. De afgelopen paar maanden heb ik mensen gesproken die wel degelijk in zijn gaan zien dat er iets anders gaande is terwijl ze me eerst niet geloofden, vvd stemden en mij uit lachen. Nu zijn ze meer in gaan verdiepen en komen er op terug. Er is dus wel degelijk een omkering gaande in de hoofden van mensen. De rest van de dommeriken zoeken het maar uit.

Vanmorgen zag ik een bericht dat die heks van een Halsema wil dat iedereen in Adam mondkapjes gaat dragen. Wat zou die man zeggen die jij sprak als je hem wijst op het feit dat deze heks afgelopen zomer vrolijk en schijnheilig tussen de BLM demonstranten stond op de Dam? Wie negeert dan de regels en om welke reden?

Ja, het zit er diep in. Mijn vader zegt ook dat het de schuld van de jeugd is. Ongelooflijk.

Ik heb natuurlijk na de persconferentie weer alles met hem door gesproken.

Ik heb aangegeven dat hij toch andere informatie moet gaan zien, hij moet beide kanten van het verhaal gaan bekijken. Ik vind dat hij daartoe verplicht is. Anders kan hij het nooit zien.

Weet je wat hij aangaf.

Hij wilde dat dan wel na zijn operatie gaan doen. Ik zei, waarom daarna. Anders had hij angst. Angst???

Ja, hij gaf aan angst te hebben voor een ander wereldbeeld.

Dus het is een soort stockholmsyndroom. Hij prefereert om in het narratief van het coronavirus te leven -  een zeer angstig wereldbeeld waar alle vrijheid ontnomen wordt-. Hij vind het beangstigend om zijn vertrouwen in de staat en de wereldleiding te laten aantasten. Ja dat is ook zwaar, maar daar moet hij aan en allen met ons. Zo kunnen we eruit komen, die verantwoording heeft hij naar iedereen toe.

Dorothé

https://www.ninefornews.nl/duitse-minister-geeft-toe-lockdowns-veroorzaken-meer-doden-dan-coronavirus/

Volgens journalist en columnist Vicki Van Lommel laten de uitspraken van Rutte goed zien waar het kabinet voor staat. “Met het beleid waarvoor u namens de gehele regering de verantwoordelijkheid draagt, schaadt u niet alleen de mensenlevens van iedereen in Nederland op álle vlakken in hun leven, maar zaait u ook angst in de harten van jonge kinderen,” schrijft ze in een opiniestuk voor de Groninger Krant.

https://www.ninefornews.nl/journalist-trekt-van-leer-tegen-rutte-u-schaadt-de-mensenlevens-van-iedereen-in-nederland/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan