Stop de Lockdown

Ik vrees dat de toonzetting van Jeroen vanaf 14:15 als te negatief zal worden beschouwd. Hij had zich m.i. moeten beperken tot de feiten en zijn persoonlijke mening achterwege moeten laten. Ik heb deze kritiek ook met hem gedeeld.

Mike

Het zou wel heel jammer zijn. Ik hoop anders dat er nog een tweede kans komt om deze info naar buiten te brengen. Daar gaat het nl. om.

Als er geen virus bestaat, zijn alle maatregelen onnodig.

Dorothé

Het zal niet afhangen van deze video alleen. Hij maakt onderdeel uit van een informatiestroom die van onder  af steeds meer naar boven komt. Het kan geen toeval zijn dat de video van Jeroen samenvalt met die van Cafe Weltschmertz en ook Viruswaarheid vraagt om sluitend bewijs voor de isolatie van SARS-CoV2.

Mike

Als die man van Burgerfront jurist is, waarom werkt hij niet samen met Jeroen Pols van Viruswaanzin?
Jeroen Pols krijgt ook veel kritiek van advocaten en juristen vanwege zijn volkomen onorthodoxe stijl. Ik lees ook terug dat hij de 'verkeerde vragen' zou stellen, maar ik vermoed dat dergelijke kritiek op de inhoud meer te maken heeft met de vorm. Persoonlijk mag ik de ongebruikelijke en authentieke stijl van Pols heel erg. Het is jammer dat men in NL weer over elkaar heen valt over dit soort details, terwijl men ook de rijen had kunnen sluiten, zoals bijv. het advocatencollectief klagePATEN in Duitsland wel doet. Stap over je eigen schaduw heen en verenig je, samen sta je sterk!

Mike

Goeie opmerking.

LF in A`dam, museumplein

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/lange-frans-schudt-tientallen-handen-en-omhelst-fans-bij-demonstratie-in-amsterdam/?fbclid=IwAR1Lh3eyihWwQYHDuqQR-dxoj17Cfx0qB_Krqqx838dBU0m_PdDPoSieP2k

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan