Stop de Lockdown

Dat hele gebeuren met grapperhaus is dat niet gewoon een enorme afleiding? Gewoon in scene gezet zodat men zich niet zal bezighouden met de spoedwet wat natuurlijk vele malen belangrijker is!

Gedeeltelijk wel. Hij wordt als offer gebracht ter afleiding, klopt. Maar volgens mij behoort hij ook tot diegenen die allang zijn gearresteerd en nu moeten meewerken aan hun eigen langzame, pijnlijke ondergang. PAIN!

Als er zulke arrestaties worden gedaan in Nederland wordt dat dan gedaan door de SHAEF militairen die in Europa zijn?

Daar gaan we weer. Alles is 'fake', ik word hier doodmoe van. Laat me raden...waar heb je dat gelezen? Hmm...Facebook soms? Zucht.

Mike

Burgerfront brengt het nieuws eindelijk dat virussen NIET bestaan

https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=Ru2Ig4b9hQQ&feature=emb_logo

en

https://www.cafeweltschmerz.nl/bestaat-sars-cov-2-wel-waar-is-het-bewijs-danpatrick-savalle-en-flavio-pasquino/

Het nieuws gaat naar buiten komen!!!

Dorothé

Waar heeft Bartolo zich schuldig aan gemaakt? Op donderdagavond plaatste hij een video op Facebook waarin hij zijn volgers meedeelde dat hij zaterdag zou meedoen aan een protest tegen de lockdownmaatregelen in Victoria. De volgende ochtend stond de politie al op de stoep.

https://www.ninefornews.nl/schokkend-politie-beukt-deur-in-en-arresteert-man-om-coronavideo-op-facebook/

Als er zulke arrestaties worden gedaan in Nederland wordt dat dan gedaan door de SHAEF militairen die in Europa zijn?

het binnenhof is rood verlicht geweest Edwin
dus popcorn pakken en op de bank gaan zitten

Ongelooflijk. Na jaren redpillen begint er iets te dagen bij mijn vader. Gisterenavond belde hij me op dat hij tegen de spoedwet is. Nu moet ik er wel bij zeggen dat hij nu op het nieuws gezien had (wat ik hem al 1000x gezegd heb) dat als de spoedwet aangenomen wordt, hij gewoon verlengt kan worden zonder de 2e kamer hierin te betrekken. Mijn vader zei dat er dan geen sprake meer is van een democratie. Hij wil tegen de spoedwet ondertekenen. Ik heb hem de link gestuurd. Nou, hoe dan ook, een heel klein beetje wakker. Ik heb hem beloofd dat er nog meer zal gaan uitkomen waar ik het al lang over heb.

Dorothé

@dorothe, wat fijn zeg! Zo zie je maar dat zaadjes planten echt wel helpt.

Gister was ik in de binnenstad van Delft en ik zat mee te luisteren met een gesprek tussen de winkelier en een klant. De winkelier zei dat hij nu door heeft wat ze willen met het MKB, alles vernietigen. De winkeliers hebben samengespannen en allerlei voorstellen gedaan bij de gemeente om hun klanten weer terug te krijgen door wijzigen van looproutes en stickers etc. Hij zei alles wat wij voorstellen wordt gewoon van tafel geveegd er valt niet te praten met de Gemeente. Ze laten nu hun ware gezicht zien. Hij was er helemaal klaar mee!
Wat Q ook steeds zegt; you must show them! Dat is wat er nu staat te gebeuren. Mensen moeten het blijkbaar eerst ondergaan om het te geloven/zien.

Iedereen loopt altijd zo weg met die Pierre Capel.

Ik vind dat hij net zoals Maurice de Hondt het sprookje gaande houdt.

https://www.cafeweltschmerz.nl/4-afweer-genoeg-ook-zonder-vaccin-college-pierre-capel/

Ik zit misschien verkeerd, omdat ik die man niet eens kan bekijken. Dus ik heb geen recht van spreken.

Natuurlijk is elke opmerking tegen de MSM goed, maar hij blijft maar spreken over virussen.

Dorothé

eens, dit duurt zo lang en lijkt wel of de waarheid niet mag bovenkomen ,het is te vermoeiend voor woorden ! liep net even in een winkelcentrum in Naaldwijk , je moet pijlen volgen ,dat doe ik dus niet meer wij liepen dus aan de verkeerde kant volgens een echtpaar , hij schold mijn moeder en mij keihard uit voor kutwijf altijd weer die kutwijven ! Waarop ik  terug schreeuwde domme lul ! ,het virus is voorbij of kijkt u nog naar de NOS en leest het AD ! Toen bij de supermarkt een man van 35 die keihard tegen mij uitviel dat ik geen 1.5 meter afstand hield , waarop ik zei : niet nodig , het virus is voorbij ! Viruswaarheid.nl  zei ik en liep weg , vervolgens bij Etos stond er iemand bij de deur en moest ik verplicht handen ontsmetten en een mandje pakken , Nee , ik doe daar niet aan mee zei ik , ik mocht niet naar binnen , heb vervolgens mijn klanten kaart door tweeén geknipt en die net afgeven en gezegd dat ik geen klant meer wil zijn ! Was er even helemaal klaar mee, je steunt je plaatselijke middenstand en krijgt nog een grote bek toe , komt dit nog goed ?  Om te huilen ....

Moeilijk na te gaan he. Maar dat er iets op handen staat, dat is duidelijk. We zitten op een scharniermoment in de geschiedenis.

Als die man van Burgerfront jurist is, waarom werkt hij niet samen met Jeroen Pols van Viruswaanzin? Of werken ze wél samen en heb ik iets gemist? Zou Burgerfront de Nederlandse tak van Q zijn? Deze onthulling zou groot nieuws moeten zijn en ik ben benieuwd of hij nu hier een rechtszaak over begint.

Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat BF niet de Nederlandse tak is van QAnon. Sterker nog, Jeroen (die je ook in dat filmpje ziet) is zeer skeptisch richting Q, Trump, Jensen, FvD en VW. Dan weet je ook meteen waarom hij niet samenwerkt met Jeroen Pols. Wel werkt Jeroen samen met Bond tegen Overheidszaken en dat zijn ook juristen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan