Stop de Lockdown

Waarom wordt Stanley ter Haar wel gearresteerd en Lange Frans niet?
Zo te zien staat LF gewoon daar op het gras te spreken. In den Haag gingen de demonstranten de straat op en werden ze gesommeerd terug te gaan. Dat deden ze niet en ze gingen midden op straat zitten. Op dat moment was Stanley met z'n megafoon wel zo'n beetje de kartrekker. Ik denk ze hem daarom als 'leider' van de ongehoorzaamhedi hebben opgepakt.

Ik begrijp dat het twee verschillende situaties zijn, bastiaan. Mijn punt is: LF is hier ook 'kartrekker' met een megafoon. En hij heeft het hier over PEDOFIELEN in de hoogste regionen van Justitie! Inmiddels is het wel duidelijk dat ik LF niet vertrouw. Waarom mag hij ongehinderd zo'n speech afsteken en wordt Stanley opgepakt? Waarom werd de demo van LF niet verboden? Wie beschermt hem?

Mike

De pedo-agenda wordt de laatste weken opgepikt door zeer foute individuen, waaronder Lange Frans, Janet Ossebaard, Wouter Raatgever, Micha Kat e.a. De overheersende emotie is blinde woede, waarbij er uitsluitend uit wordt gegaan van het probleem en er NUL oplossingen worden geboden die niet met geweld te maken hebben.

De opmerking van Janet Ossebaard dat Rutte eigenlijk moest worden doodgeschoten maar dat zij dit niet ging doen vanwege een 'schoon karma' kan niet anders worden opgevat dan aanzetten tot geweld en zelfs moord. Overigens is de opmerking van Akawasi dat Zwarte Piet dood moet dit ook. Terwijl Wilders veroordeeld wordt voor zijn relatief onschuldige 'minder, minder'-opmerking blijft dit allemaal onbestraft. Indien je de 'verkeerde' mening hebt word je aangepakt, indien je een mening hebt die de machtselite welgevallig is niet.

Daarom ook mijn vraag: wie beschermt hen? Jouw vraag is ook relevant: wat is hun functie? Het antwoord is: de vreedzaamheid van onze beweging kapot proberen te maken, zodat we als 'wappies' kunnen worden weggezet, uiteraard ook 'extreem rechts'.

Mike

Deze boodschap van LF bevatte niet veel woede, hij zegt min of meer wat jij ook zegt: goed vs kwaad, God overwint, geen vaccinaties, macht bij het volk etc. Hij spreekt zich al zeker 12 jaar uit over de corruptie rond Demmink en pedofilie.

1 verschil tussen Stanley en LF is dat als Stanley wordt opgepakt, hier geen haan naar kraait. Als LF wordt opgepakt, dan gaat deze video viraal en weet heel Nederland het. Tevens staan ze in Den Haag sowieso op scherp bij demo's/bijeenkomsten.

Deze boodschap van LF bevatte niet veel woede, hij zegt min of meer wat jij ook zegt: goed vs kwaad, God overwint, geen vaccinaties, macht bij het volk etc. Hij spreekt zich al zeker 12 jaar uit over de corruptie rond Demmink en pedofilie.

Het klopt dat hij absoluut niet boos klinkt en ook niet oproept tot geweld. Het klopt ook dat zich hier al jaren mee bezig houdt. Toch vertrouw ik hem niet en mijn gevoel/intuitie laat me nooit in de steek. Met Janet Ossebaard krijg ik nu iig gelijk, zie topic WWG1WGA!.

Mike

Aanvulling op eerdere post: ik noemde 2008, en wie weet wist hij toen al dingen, maar 2008 was het jaar van zijn lied kamervragen en daar kwam Demmink nog niet in voor. In kamervragen 2 (2015 dus wel de tijd voor trump en Q) wel.

Er is een Kamervragen 1 en 2. Geen idee of Demmink in 1 van de 2 voorkomt. Wel weet ik dat me toen al aan hem ergerde, omdat hij met evenveel gemak in domme quizprogramma's en andere pulp op de NPO verscheen. Frans eet van twee walletjes! Wie betaalt hem nu?

Mike

Er is een Kamervragen 1 en 2. Geen idee of Demmink in 1 van de 2 voorkomt.
Ik dacht eerst in 1, maar dat blijkt dus 2.
Wie betaalt hem nu?
Frans zegt meermaals volledig onafhankelijk te zijn. Maarja mensen kunnen van alles zeggen. Zijn alternatieve mening maakt hem echter niet (meer) geliefd bij NPO'ers als je ziet hoeveel mensen hem hekelen.

Die tweet van Jensen omschrijft precies waarom de 2 kampen nog verder uiteengroeien en wappies 'gek' zijn. Velen die in dit gevaarlijke virus geloven willen zo snel mogelijk China praktijken hier, omdat je het op die manier goed uitroeit.

9fornews geeft nu wel erg vreemde URL's, waarschijnlijk vanwege de ddos aanvallen.
Dus maar even via Twitter:
?s=20

Jongeren die andere jongeren oproepen tot demonstreren.
https://www.facebook.com/duncan.robles/posts/3329262213809871
Kevin

De schildpad als teken van liefde vor de vrijheid

https://eenoorlogreedsverloren.nl/2020/09/07/informatie-performatie-transformatie-2-28/

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan