Stop de Lockdown

https://click.mlsend.com/link/c/YT0xNDg5OTYxMzYzODM1OTc5MjExJmM9ZjZuNSZlPTIxNDYmYj0zODk3MDAwMjMmZD1uN2c3ejVk.aweVqN4Am8tGfothw6xiysnvFq_PlFfxMr1bNWVrd3c

3e golf??

Zie artikel hierboven.

De man in het genoemde artikel schrijft:
Over de komst van een tweede lockdown is bij Schellekens geen twijfel. "Die tweede lockdown hebben we nodig om een derde golf te voorkomen".

Nou, maak dan je borst maar nat, we zullen er dan nooit uitkomen. Elke lockdown is nodig om de volgende golf te voorkomen, maar zo ga je maar door.
Dorothé

NL is verloren.

Ja mee eens! Mensen ontwaken nog steeds wel maar echt veel te traag. Eerlijk gezegd ik heb geen genade meer met slapende mensen. Eerst gebruikte ik de fluwelen handschoen nu krijgen ze een bokshandschoen van mij. Simpelweg omdat de tijd dringt!

Wat ik mooi vond vanmiddag is dat ik een kleine babykleding winkel inliep (ben weer tante geworden) en er stonden mandjes en desinfectie bij de ingang. De dame achter de kassa die tevens eigenaresse is zei: je hoeft geen mandje te pakken hoor loop maar lekker door! Ik zei wow zeiden alle winkeliers dat maar! Respect! Om hun extra te steunen heb ik meer gekocht dan ik van plan was.

Echt of nep?

Let op: deze info circuleerde eerst op Facebook en heeft nu ook Twitter bereikt. We weten hoe berucht FB is met het uitzetten van dwaalsporen. Totdat dit officieel bevestigd is ga ik er van uit dat dit niet authentiek is.

Mike

Dr. Evelien Peeters blijkt idd werkzaam te zijn bij UMC Utrecht. Zij is ook een van de 800+ artsen die de brandbrief heeft ondertekend. De info over quarantainekampen is dus helaas correct.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.639
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan