Bericht van Liz Wakkere
Toen mijn opa een jaar of 18 was, werd Nederland ingenomen door Nazi-Duitsland.
Zijn vader was Joods, zijn moeder was christelijk.
Het Joodse gedeelte van de familie moest met een gele ster rondlopen en op een dag werd ze opgepakt en meegenomen. Mijn opa's gezin mocht blijven, omdat zijn moeder een christenvrouw was, en mijn Joodse overgrootvader dus van de categorie "Gemengd gehuwd met kinderen" was..
Mijn oma had ongeveer dezelfde leeftijd, en zij had een Joodse verloofde. De dag dat zij valse papieren ging brengen werd ze aangehouden, ze kon ermee wegkomen, maar toen ze aankwam op de plaats van bestemming, werd hij net afgevoerd.
Mijn opa's familie en mijn oma's verloofde kwamen nooit meer terug en tijdens de viering van wat ze toen dachten dat de bevrijding was, ontmoetten zij elkaar. Zonder de oorlog had ik nooit bestaan...
De mensen toen, maakten dit voor het eerst mee.
Die hadden nog niet meegemaakt dat bevolkingsgroepen eerst werden gedemoniseerd, dan buitengesloten, dan afgevoerd, en dan zoekgemaakt.
In hun geschiedenisboeken stonden geen verhalen van miljoenen mensen die onder erbarmelijke omstandigheden werden verzameld en dienden als proefkonijnen voor mensonterende experimenten.
Men had niet de informatie waarmee men het bedrog dat zou leiden tot dictatuur kon herkennen.
Men had geen flauw idee dat gewoon de regels gehoorzamen en afwachten tot het over ging zulke catastrofale gevolgen zouden kunnen hebben. Men kon toen nog niet weten dat bevolkingsgroepen geraffineerd bewust tegen elkaar uitgespeeld konden worden waardoor er vele verschillende groepen konden worden afgevoerd.
Maar ik ben het achterkleinkind van een Joodse man die alleen de oorlog overleefde omdat hij "Gemengd gehuwd met kinderen" was; Al op mijn 5e wist ik dat mensen massaal konden worden vermoord omdat andere mensen ze als onwenselijk beschouwden. Ik groeide op met een obsessie voor de tweede wereldoorlog. Ik dook er middenin rond een jaar of 13, ik kreeg op school onderwijs in het officiële verhaal en leerde hoe Hitler aan de macht kwam, en welke tactieken gebruikt waren om te kunnen doen wat er gedaan was... Ik kwam zo rond mijn 14e in de antifascistische linksgeörienteerde punkbeweging van mijn woonplaats terecht. Daar liepen meer mensen met een soortgelijke obsessie rond, "Nooit meer!" gilden we dan en ze namen nog een biertje. Ik zal rond de 15 zijn geweest toen ik begon te begrijpen dat Israël helemaal niet zo'n fijn land was, zoals mijn oma altijd deed voorkomen.
Israël haalde een aantal streken uit waarvan ik vond dat ze moest hebben geleerd, dat je dat mensen niet aan moet willen doen. Het was een ontgoocheling...
In de loop van mijn leven heb ik heel wat kennis opgedaan over de propaganda, false flags, demonisering, tactieken voor massahysterie en depopulatieprogramma's van het Derde Rijk.
Ik kan dus NOOIT zeggen, dat ik het niet wist, dat ik het niet aan zag komen, dat ik het niet had kunnen weten. Ik kan niet zeggen: "oh het komt vast wel vanzelf goed als we gewoon doen wat ons opgedragen wordt."
Ik kan niet vol geloof verkondigen dat een regering nooit zijn eigen bevolking zal uitmoorden omdat ze nutteloze eters zijn (fysiek, verstandelijk en psychisch uitgedaagden en ouderen).
En bovenal, ik kan het niet maken naar mijn afgevoerde familie, nu niets te doen; hun bestaan en het einde daaraan wordt al misbruikt om wandaden in andere ingenomen gebieden te te legitimeren, ergens moet het ophouden!!
Ik MOET nu wel waarschuwen voor wat ik aan zie komen en op zijn minst proberen actie te ondernemen; De voorbereidingen om miljoenen weg te werken worden nu genomen, recht onder onze neuzen!
Ik lees in MSM dat vergelijkingen van deze tijd met de tweede wereldoorlog te ver zouden gaan. Nou, nee hoor, ze gaan eerder niet ver genoeg!
De zelfde krachten, machten en agenda's worden nu gediend als toen. En we kunnen nu niet meer zeggen, dat het niet konden weten.