Stop de Lockdown

Helaas is Dutch Veteran ons toch ontvallen, RIP.

T5ug6dqxxubtnkjvnawihri74xg14ps9c.jpg

Mike

MartinJan Venema
13 u ·
“Zijn nu in Denemarken op vakantie. Daar zijn compleet geen maatregels. Er wordt 1 meter geadviseerd en er staan her en der wat flesjes ontsmettingsspul maar dat is het dan ook. En geen monkapjesterreur verplicht in het OV. Je hoeft geen winkelkar te nemen, geen hekken, geen strepen op de grond, geen linten niks! Die 1 meter dat is niks. Die wordt hier ook niet afgedwongen maar alleen maar geadviseerd. Heb met Deense mensen gesproken. Ze kennen niemand die besmet is. De terassen zitten bomvol, gezellige orkesten overal, winkels kun je zo inlopen, het zwembad kun je gewoon gebruiken inclusief douches en toiletten. Wat mij wel opviel is dat Deense mensen zeer beleefd en hygiënisch zijn. Openbare toiletten zijn hier bijna allemaal gratis en er is overal wc papier, handgel en zeep etc.
Lees ik me gisteren een artikel van Trouw op internet dat Denemarken een helehoop strenge maatregels heeft ingevoerd en dat er veel besmettingen zijn! Ik viel haast van mijn campingstoel want het is helemaal niet waar!!! 😳 VERTROUW DE REGULIERE MEDIA NIET WANT ZE LIEGEN ALLES AAN ELKAAR VAST!!!!!! 😡😠😠
Bron: JeanneMarie Sirks

Mijn zoon was op vakantie in Tsjechië. Praag. Daar doen ze of het niet bestaat. Geen mondkapjes, geen 1.5 m, geen handhaving

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan