Stop de Lockdown

@mike, klopt dat is inderdaad precies zoals ik het ook bedoel! Maar kunnen wij die supermarkt op een mogelijke manier steunen? Het gaat mij echt aan het hart! Als dit gebeurt in mijn buurt ga ik daar direct naartoe en persoonlijk steunen. Dit moet echt gaan kappen hoor. Dit is wat ze willen natuurlijk, die zelfstandige ondernemers moeten kapot! En dat meten met 2 maten, bah! Fuck die politie, sorry maar ben echt woest.

Bij de volgende supermarkt de winkel helemaal vol stoppen met solidaire burgers die 'klant' zijn van de supermarkt, plus eencomplete haag van 'klanten' die netjes op hun beurt wachten om naar binnen te mogen. Dat lijkt me een gepaste actie die ook veel media-aandacht zal krijgen. Laat ze maar komen met hun machtmonopolie, we moeten massaal laten zien dat we zo'n ondernemer niet laten stikken! Wist je dat ze op deze manier uithuiszettingen in Spanje hebben weten te voorkomen?

Mike

Nu belangrijker dan ooit, het gaat om de aantallen!

Tdlvlq95ar1x0drlylpdxbddaw8u3ofj6.jpg

Mike

boodschap van Tisjeboy Jay

Tisjeboy Jay
Gisteren om 12:26 ·
Ik wil je behoeden voor wat komen gaat, de komende 2 maanden gaan intens worden. Heel veel verschillende ingrijpende gebeurtenissen. Hierdoor krijg je het gevoel dat de wereld in elkaar stort. Maar als je goed kijkt hebben deze gebeurtenissen allemaal een ding gemeen, ze brengen je namelijk allemaal in een staat van angst, boosheid en frustratie. Denk aan nieuwe maatregelen die je gaan frustreren, nieuwe berichtgeving van een 2e golf die je in angst brengen , en het racisme debat die ons als mensheid verder verdeeld. Denk je nou echt dat het toeval is dat dit allemaal nu gebeurd? Dit lijken losse gebeurtenissen maar zijn allemaal verbonden.

Ze brengen je namelijk allemaal naar een lagere frequentie. Waarom gaat angst , boosheid en verdeeldheid nu massaal gepromoot worden? Boosheid zorgt er voor dat we ons kritisch denkvermogen verliezen. Angst zorgt ervoor dat je vrijheden opgeeft voor het gevoel van veiligheid. En verdeeldheid zorgt ervoor dat wij MET elkaar vechten in plaats VOOR elkaar.

Wat te doen ? Scan elk nieuws bericht, maar ook elk persoonlijk gesprek dat je hebt met je omgeving. En stel je zelf de vraag. Is deze informatie gebaseerd angst boosheid en frustratie ? Of is dit gebaseerd op liefde dankbaarheid en empathie ? Wanneer het gebaseerd is op een lage frequentie is deze informatie er niet om je te informeren maar op je gemoedstoestand te manipuleren. Verwacht ook meer censuur bij personen die verbinden en het plaatje doorzien. Hou er rekening mee dat er iets kan gebeuren met mijn pagina. So be it , Ik ken geen angst en zal morgen wel een back up maken. En onthoud de reden dat het zo intenst gaat worden is omdat we er bijna zijn.

Dus scan, oordeel en blijf in het licht, Ik kan je de trap laten zien maar jij moet zelf lopen.

Jay
T7aeepxw6bvbtebc6aotlv8swrhlt19te.jpg

Volledig akkoord Mike. Wij hebben de macht van het getal. Hun macht is broos en zwak. Dat zie je aan het optreden tegen dat tuig. Zij vertonen geen angst en dagen uit. En wat loont er ? Iedereen mobiliseren, winkel terug open, allemaal naar binnen en een haag ervoor. Laat ze dan maar komen ! Zien hoe lang het duurt. Er is maar 1 dergelijke solidariteitsactie en 5 min. moed voor nodig om te laten zien hoe zwak ze eigenlijk staan. Als de mensen dat zien is de bal aan het rollen. Dat is een les die we van dat tuig gratis krijgen. Sla de handen samen en weg autoriteit.

@marijan: had die post van tisjeboyjay ook gepost in de coronavirus topic. Heel goed dat hij zijn achterban waarschuwt.
Ik vertel de mensen die mij dierbaar zijn ook zoveel mogelijk dat de komende 2 maanden nog weleens behoorlijk heftig kunnen worden. Ik hoop dat ze zich mentaal zullen voorbereiden.

@mike: dat lijkt mij zeker effectief om met ze allen zo een buurtwinkel te ‘bezetten’. Dan doe ik zeker mee!
Nee dat wist ik niet van Spanje, dat zegt wel wat ja maar dat geldt met alles als je druk wil zetten moet dat met een grote groep mensen. Dat maakt indruk.

79% oneens zag ik, ik heb al zoveel pols en petities ingevuld, en eigenlijk allemaal in voordeel van het volk maar lijkt geen enkel effect te hebben

Mocht je je nog afvragen waar de loyaliteit ligt van Melbourne, waar nu die ernstige lockdownpraktijken plaatsvinden:

Ik heb even nagekeken welke politieke partij daar aan het roer zit. Je raadt het nooit: de Labor Party, quelle surprise!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan