boodschap van Tisjeboy Jay
Tisjeboy Jay
Gisteren om 12:26 ·
Ik wil je behoeden voor wat komen gaat, de komende 2 maanden gaan intens worden. Heel veel verschillende ingrijpende gebeurtenissen. Hierdoor krijg je het gevoel dat de wereld in elkaar stort. Maar als je goed kijkt hebben deze gebeurtenissen allemaal een ding gemeen, ze brengen je namelijk allemaal in een staat van angst, boosheid en frustratie. Denk aan nieuwe maatregelen die je gaan frustreren, nieuwe berichtgeving van een 2e golf die je in angst brengen , en het racisme debat die ons als mensheid verder verdeeld. Denk je nou echt dat het toeval is dat dit allemaal nu gebeurd? Dit lijken losse gebeurtenissen maar zijn allemaal verbonden.
Ze brengen je namelijk allemaal naar een lagere frequentie. Waarom gaat angst , boosheid en verdeeldheid nu massaal gepromoot worden? Boosheid zorgt er voor dat we ons kritisch denkvermogen verliezen. Angst zorgt ervoor dat je vrijheden opgeeft voor het gevoel van veiligheid. En verdeeldheid zorgt ervoor dat wij MET elkaar vechten in plaats VOOR elkaar.
Wat te doen ? Scan elk nieuws bericht, maar ook elk persoonlijk gesprek dat je hebt met je omgeving. En stel je zelf de vraag. Is deze informatie gebaseerd angst boosheid en frustratie ? Of is dit gebaseerd op liefde dankbaarheid en empathie ? Wanneer het gebaseerd is op een lage frequentie is deze informatie er niet om je te informeren maar op je gemoedstoestand te manipuleren. Verwacht ook meer censuur bij personen die verbinden en het plaatje doorzien. Hou er rekening mee dat er iets kan gebeuren met mijn pagina. So be it , Ik ken geen angst en zal morgen wel een back up maken. En onthoud de reden dat het zo intenst gaat worden is omdat we er bijna zijn.
Dus scan, oordeel en blijf in het licht, Ik kan je de trap laten zien maar jij moet zelf lopen.
Jay