Stop de Lockdown

[Doorgestuurd van Informatie Kanaal (Raymond)]
Dit is een ode aan de politieambtenaar die ´s avonds naar huis rijdt, zijn dag overpeinst en beseft: vandaag heb ik meegeholpen de burgerrechten nog meer geweld aan te doen. Ik heb de Corona-maatregelen geïmplementeerd zoals mij is opgedragen te doen.

Ik heb vandaag een lokale buurtsuper met gele linten afgeplakt; daarmee de eigenaar het brood uit zijn mond gerukt. Ik heb daar met nog 5 collega's heldhaftig de wacht gehouden.
Ook morgen zal ik de illegale wereldoverheid helpen haar duivelse plan voor de mensheid te ontvouwen. Ik zal net als de Mark Ruttes en Hugo de Jongen van deze wereld het Duister dienen in ruil voor een streepje meer.

Ik zal geen kritische vragen stellen bij wat mij wordt opgedragen. Daarvoor is mijn loonstrookje mij te heilig. Als het moet zal ik meehelpen kinderen uit huis te plaatsen, ouders uit hun natuurlijke en wettige gezag te ontzetten. Ik zal niet verder kijken dan mijn neus lang is. Als mijn geweten onverhoopt toch begint te knagen zal ik het mijn carrièrekansen voorhouden. Harde valuta biedt immers altijd een warm bad voor de getergde ziel.

Kinderhandel?! Mijn bazen weten van niks. Ik dus ook niet!

Verder zal ik meehelpen de economie nog meer ten gronde te richten. Daarbij zal ik mijn pijlen richten op de 'gewone man en vrouw', op de kleine ondernemer en de loonslaaf, keurig volgens Agenda 20-30.
Ik zal niet schromen mijn bijdrage te leveren aan het laten leegroven van de collectieve pensioenpot waar mijn volk zo hard voor heeft gewerkt. Ik zal een oogje toeknijpen als ik de corrupte ambtenaren zie graaien; als ik de multinationals het midden- en kleinbedrijf zie verslinden.
Ik zal Bill Gates en zijn huurlingenleger van verkochte zielen beschermen, tegen elk aannemelijk bod. Alles beter dan deze wisseldiensten tegen een salaris waar ik en mijn gezin slechts modaal van kunnen leven. Voor wat riskeer ik immers mijn leven elke dag?
Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het nieuwe normaal mijn era van welvaart wordt. Al is het over de rug van mijn medemens.
Ik zal niet de hoeder van de grondwet zijn, maar ik zal de orders opvolgen van hen die mij de vetste worst voorhangen.

Ik zal met gepaste trots de anderhalvemeter-samenleving handhaven; de complottheorist die met feiten smijt achter slot en grendel plaatsen. Ik zal iedereen die het vaccin van Bill en Melinda weigert hoogstpersoonlijk opjagen en hen van een geel label voorzien. Als het aanbod genoeg is help ik ze zelfs met mijn eigen handen de trein in, bestemming: ondergang.

En de boeren? Tsja, de voedselproductie moet nu eenmaal gecentraliseerd worden. Dat is het plan. En dat zal ik uitvoeren, zo ware mijn naam Oom Agent.

Ik zal over de quarantaineplicht waken als ware het mijn bloedeigen kind.
Ja, ik zal met trots kunnen zeggen tegen al die complottheoristen, vrijdenkers en waakhonden van het poldermodel: JE MAINTIENDRAI!!

En als mijn tijd is gekomen? Dan zal jij er staan! Toch?

Het gaat in hoog tempo de verkeerde kant op.
Wanneer komt ons volk in opstand? Pubers regeren over hun vegetarische tofu-ouders, politie en handhaving hebben net weer een hormoontje te veel wat ze tot bloedhonden maakt, Rutte en de 40 rovers zijn voor de verkalkte tofu-generatie nog steeds de beste leiders.
Wanneer komt het volk in opstand? Als komende jaren de energievoorziening niet meer toereikend is en we thuis in de kou zitten, zog meer kou dan welke ons nu al van een vrij leven berooft? Als er onvoldoende voedsel is, de vakken leeg, maar ook de hoofden?
Als criminelen ongestoord hun gang kunnen gaan, roven, moorden en er geen gerechtigheid meer plaatsvind?
Wanneer komt het volk in opstand, ondank de aangeprate angsten voor een virus, voor opwarming, voor de Russen, voor de buren?
Wanneer komt het volk in opstand? Je duwt ze zo omver die slappelingen!

Medusa,
Compliment voor je conclusie.
Een mooi streven zou zijn dit uit te printen en bij ieder bureau in de brievenbus te doen.
Niet geschoten is altijd mis.

Heb je hier een rechtstreekse link van? Dan kan ik die plaatsen op mijn Twitter-account.

Kreeg dit binnen via Telegram, hoop dat de link werkt.

https://t.me/EliseNijmegen/6683

Een mooi streven zou zijn dit uit te printen en bij ieder bureau in de brievenbus te doen

Inderdaad, een goed idee, heb al wat uitgeprint.

Ik las net iets over het Red Alert

The day after en best bewonderingswaardig en vooral schandalig!

Gisterenavond ging zowat heel Nederland in het rood voor de actie #RedAlert.
Een mooie en hopelijk geslaagde actie!
Johan Cruijff ArenA, Ziggo Dome, Paradiso Amsterdam, Provinciehuis Overijssel, Westergasfabriek, en zelfs het Binnenhof, Zuid-Holland, Netherlands waren vuurrood gekleurd!

350 gebouwen in het Rood!
De landelijke actie opgezet door de #VTTE in navolging op de actie #RedAlert welke op hetzelfde moment wereldwijd plaatsvond.

En wat doet onze landelijke media hiermee?
NIKS! 0! Noppes!!
Alleen sommige lokale media (zoals onderandere RTV Oost) en een stukje in het AD, schonken aandacht aan deze noodkreet vanuit de Evenementensector!

Sorry hoor, maar vind het best wel schandalig!!!
RTL Nieuws, Hart van Nederland, Op1, NU.nl, NOS, De Telegraaf, Shownieuws en al die andere grote landelijke mediagiganten:
“Een hond in een dakgoot die het overleefd” is ook veel belangrijker nieuws dan misschien wel de grootste branche in het land die aan de noodbel trekt omdat ze letterlijk kapot gaan en schreeuwen om steun!

Als er 1 branche is, en noem het maar de grootste, die zich al 5 maanden keurig op de achtergrond heeft gehouden, zich netjes aan de regels heeft gehouden en nu wederom publieksvriendelijk alarm slaat en stilzwijgend maar afwacht tot Mark Rutte en Ingrid van Engelshoven eens wakker worden wat voor drama er zich momenteel afspeelt in hun eigen landje, dan is het de onze!

Moeten dan echt eerst de snelwegen dichtgebouwd worden met Flightcases en het Malieveld zich volproppen met een mannetje of 60.000 om enige aandacht te kunnen trekken van jullie?
Is het anders niet spectaculair nieuws genoeg?

En tot slot, en misschien wel de BELANGRIJKSTE reden om
jullie te schamen, beseffen jullie wel dat het ook jullie EIGEN mensen zijn, freelancers en personeel zoals cameramensen, opnameleiders, redacteuren, regisseurs, decorbouwers, visagisten, belichters, audiomensen, toeleveranciers en ga zo maar door, welke ook binnen deze sector vallen?

Misschien zou het fijn zijn om
ook hen middels jullie eigen mediakanalen een hart onder de riem
te kunnen steken en de
volgende keer er wél de nodige aandacht aan te besteden!

#FAIL #WAKEUP
#samensterk??? #waarzijnjulliealswejullienodighebben?
#RedAlert #wijmakenevents #wearelive
#delenmag

“Een hond in een dakgoot die het overleefd” is ook veel belangrijker nieuws dan misschien wel de grootste branche in het land die aan de noodbel trekt omdat ze letterlijk kapot gaan en schreeuwen om steun!
De evenementensector snapt het nog steeds niet als ze 'schreeuwen om steun'. Je zoekt dus de oplossing daar waar het probleem vandaan komt, bij de overheid? Gewoon niet meedoen, keihard negeren en rechtszaken aanspannen. Geld kost het toch!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan