Stop de Lockdown

Dit gaat dus uit de hand lopen. Overheid tegen de bevolking, dat is inclusief de boeren, pikken we heden ten dage niet meer en de overheid zal het weten ook. Binnenkort meer opstanden, daarna gevechten tussen verschillende groepen onderling die mogelijk gemaakt zijn door de overheid die verdeel en heers toepast en ten slotte een echte revolutie. Benieuwd hoe het buitenland hierop reageert.
Wij laten ons land niet afpakken en nemen ons menselijk recht terug!

Beste forumleden , ik probeer de video die Mike geplaatst heeft van Facebook door te mailen naar mensen, heb zelf geen Facebook , wat ik ook probeer het lukt niet , is er een manier ? alvast bedankt , gr Astrid .

SLOTOPMERKINGEN KORT GEDING CORONAMAATREGELEN
Door: mr. Jeroen Pols

De zitting op 25 juni werd door het wrakingsverzoek niet afgesloten.

De wrakingskamer wees het verzoek af waarna de voorzieningenrechter ons in de gelegenheid stelde om slotopmerkingen te maken. Deze vindt u hieronder.

De Staat maakt geen gebruik van de mogelijkheid en verwijst naar hetgeen eerder naar voren is gebracht. Het vonnis volgt uiterlijk 24 juli doch mogelijk eerder.

https://viruswaanzin.nl/juridisch/procederen/kort-geding-slotopmerkingen/

Gisteren schreef ik nog dit:

Zowel op dit forum als daarbuiten kom ik keer op keer tegen dat vrouwen geen enkele context bieden, waardoor mijn brein in een soort ‘roaming’stand gezet wordt, op zoek naar een netwerk. Hoe vaak ik niet moet vragen: waar heb je het in godsnaam over? Om daarna te concluderen: wat heeft dit in godsnaam hiermee te maken? Elke man die nou meeleest zit waarschijnlijk instemmend te knikken, wij herkennen dit allemaal.

Dus dames, doe eens wat meer je best om zaken IN CONTEXT te presenteren. Het scheelt een hoop gevraag over waar je precies op doelt, een hoop hersenactiviteit van mannen om te proberen toch een passende context te zoeken en vooral een hoop ergernis. Zo, Papa Mike heeft gesproken.

Zojuist werd ik weer bevestigd in dit beeld. Eerst ging het om 'die video' en in het daaropvolgende bericht over 'die video van Willem Engel'. Maar Mike plaatst heel veel video's en de laatste tijd ook van Willem Engel. Hoeveel moeite is het om even het postnr., te zien aan de # rechts bovenin, te vermelden?

Hoe werkt dat in het vrouwenbrein? Waarom is CONTEXT toch zo lastig voor vrouwen? Wij mannen puzzelen ons helemaal suf op deze manier! Ik ga niet met terugwerkende kracht op zoek en dan vragen: bedoel je deze? Wie wat van me wil moet DUIDELIJK EN PRECIES zijn, jullie dames mogen ook zelf wat doen!

Mike

Ps het gaat over de video van viruswaanzin Willem Engel

Probeer deze link eens:
https://www.facebook.com/Viruswaanzin/videos/3238528112877603/

Of anders via deze tweet. Ik zie hierboven dat i.p.v de URL het hele filmpje weer tevoorschijn komt :-(
?s=20

Via de osmose die alleen vrouwen onderling met elkaar vertonen wordt op magische wijze kennelijk meteen begrepen om welke video het gaat, dus hulp is onderweg. Ik geloof dat ik vrouwen echt nooit zal begrijpen...

Mike

Heftige beelden uit Athene.

Massale protesten Athene door nieuwe wet verbod op verbod demonstratie | Griekenland | 10 juli 2020

&feature=youtu.be

Tot 16 juli kunnen mensen deze brief ondertekenen, liefst zoveel mogelijk. Tot nu toe staat de teller op 700 artsen, 1100 overig medisch personeel en ruim 14.000 overige burgers.

https://corona-nuchterheid.nl/nieuws/steeds-meer-ondertekenaars-brandbrief/

Vooropgesteld, we gaan uit van een corona anarchist die niet tot een echte risicogroep behoort. Zeg maar de 98%. Welnu, een corona anarchist draagt nooit een mondkapje, nooit. Een corona anarchist laat zich nooit testen op het corona virus. Een corona anarchist schudt handen. Een corona anarchist houdt zich niet aan de anderhalve meter afstand. Krijgt hij of zij een boete, dan betaalt hij die niet, nooit. Hij vecht het aan, maar hij betaalt niet. Sterker nog hij klaagt de handhaver aan. Hij wraakt desnoods de rechter, maar hij betaalt niet.

https://corona-nuchterheid.nl/2020/07/07/de-corona-anarchist/

Ik ben een corona-anarchist! Vecht overigens de boete niet aan, maar laat het net zo lang oplopen totdat het voorkomt. Erken geen enkel gezag, niet dat van een boa of politieagent, niet dat van een deurwaarder of van een rechter. Herinner alle partijen er aan dat een eenzijdig contract zonder jouw toestemming niet rechtmatig is.

Mike

Via de osmose die alleen vrouwen onderling met elkaar vertonen wordt op magische wijze kennelijk meteen begrepen om welke video het gaat, dus hulp is onderweg. Ik geloof dat ik vrouwen echt nooit zal begrijpen…
Mike

ik ga stuk 😂

Ik was vandaag in Aken. Je wordt echt extreem met je neus op de feiten gedrukt.

Allereerst in de bus. Normaal kun je een dagkaartje bij de chauffeur kopen, want met de OV kaart is het veel duurder naar Aken. Kan nu niet, je moet het op internet kopen. Ik wilde bij het instappen de chauffeur het kaartje tonen, weliswaar achterin stappen, en ik vergat mijn mondkapje voor te doen. De chauffeur begon te schreeuwen.

Dan moet je in Duitsland in alle winkels etc. een mondkapje op. En het is zo warm. Natuurlijk op elk terras je adres geven, waar ik dus een verkeerd adres geef. Wil je naar de toilet binnen, moet je je mondkapje opdoen. Wel raar, want de mensen die binnen zitten hebben er geen op. Hoe kan ik dat rijmen? Dan is het ook vreemd dat de buschauffeur geen mondkapje op heeft. Verder in elke winkel en restaurant/terrasje moet je je handen desinfecteren, wat ik dus altijd fake. je zou toch geen handen meer over houden op den duur. Dan overal die pijlen op de grond, zelfs op straat, op het zebrapad etc. Het is allemaal om krankjorum te worden.

Je moet het maar zo zien: voor corona waren er geen besmettelijke ziektes, dus het is even wennen en gelukkig hebben we een overheid die ons precies vertelt hoe we moeten handelen, zij zijn veel intelligenter dan wij en handelen volkomen in ons belang. Binnenkort schaffen ze ook de balasting af. Zó lief!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.585
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan