Stop de Lockdown

Ik merk aan mezelf dat mijn geduld echt aan het opraken is naar bruikbare idioten buiten op straat en in winkels.

Ik dacht net dus even gauw een kado te kopen voor een nichtje van mij. Laat dat ‘gauw’ dus maar even weg. Max aantal mensen in de winkel, een vent wees mij zeer bot en brutaal op het feit dat ik de pijlen moest volgen (die ik overigens totaal niet had gezien omdat die pijlen pas na een paar meter op de grond zijn geplakt vanaf de ingang. Ik was aan het bellen dus had er geen erg in dat ik iets ‘verkeerds ‘ deed. Dat winkelcentrum ziet er belachelijk uit met plantenbakken om de gangpaden te verdelen en tig stickers en drukte op de grond. Ik kom hier bijna nooit dus zag dit voor het eerst. Je wordt haast helemaal draaierig van die drukke bedrukte vloer. Alsof wij burgers zwakbegaafd zijn?! In de boekwinkel waar ik moest zijn werd ik angstig ontweken. Steeds maar geconfronteerd worden met mensen die nog lang niet wakker zijn vind ik echt moeilijk. Ik ben echt klaar met zulke mensen die NL de afgrond in helpen!
Ik wil zo graag mijn geduld behouden maar het is zo verdomde moeilijk.

De hovenpassage. Ik kom hier eigenlijk nooit maar was op bezoek in Delft. Die omgeving van dat winkelcentrum wat een verloedering zeg. Alsof ik in een asielzoekerscentrum was beland.

Hoi Sampjes , begrijp je helemaal !!! Ik wordt er zo moe van pffffff wat een domme mensen volgen alleen NPO , NOS, als mensen iets tegen mij zeggen roep ik viruswaanzin.nl daar staat eerlijke info !  Meer kan ik niet doen..mijn eigen zus gelooft in het virus heb haar van alles gestuurd en laten zien ze heeft geen tijd en kijkt liever naar boer zoekt vrouw,  ik heb gelukkig geen hypnose , indoctrinatie box meer !

De Hovenpassage ken ik niet. In de Choorstraat in het oude centrum van Delft staan ook pijlen op de weg om ‘rechts aan te houden’.

Een paar dagen geleden wilde ik hier waar ik met vakantie ben naar een Decathlon-winkel. Bij de ingang werden muilkorfen 😷 uitgedeeld. Ik ben gelijk weggegaan. Doei! Ik had iets willen kopen, maar blijkbaar willen ze niks aan mij verdienen.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=275039270389901&id=100036514909536

Diegene die dit geplaatst had, had erbij geschreven.

" thanks to israehel,

Read again here, these monsters are created in bunkers.
What do you think? These are normal human beings? Hell no.

https://christ-michael.net/das-gesicht-des-antichristen/?fbclid=IwAR369x75VvHiw2wkWQ3O_-4ag9CpC04evCHGVGyFufh613r_QmPVP03hNyU

Ik ken geen duits?
Iemand die hier meer over weet?

Ik heb iets grappigs te melden. Ik was vandaag ook in een winkelcentrum en wilde een koffie gaan drinken. De eigenaresse was druk bezig. Een geweldige vrouw trouwens. Ze was bezig een klant te kalmeren die vond dat ze aan een tafeltje gezet was wat niet coronaproof was omdat er te veel mensen langs liepen. Dus die vrouw kreeg een ander tafeltje. Toen zei die eigenaresse wat cynisch tegen mij of ik het niet coronaproof-tafeltje wilde. Ik zei, natuurlijk, ik wil alleen maar een tafeltje wat niet coronaproof is, want anders ga ik demonstreren.

Ik zei dat best luid en meerdere hoorden dat. Ik denk dat ze het wel begrepen.

Dorothé

Als je terug wilt naar het nieuwe normaal, duik dan de sauna in. Een oase van rust en normaal gedrag. Ik verwachte looproute met pijlen en afgeplakte zitjes. Niets van dat alles. Hier en daar een sticker en een bordje op een deur met 1 1/5 mtr. afstand houden. Geen plexiglas en bange mensen te zien, iedereen loopt kriskras door elkaar en glimlacht weer.

Mijn houding is gewoon van “ik loop gewoon hier en als je afstand wilt houden, dan houd ik je niet tegen”. Op die manier hoop ik onderdeel te zijn van de oplossing.

De actie agenda voor komend weekend
https://www.dlmplus.nl/2020/07/10/vrijheidsacties-agenda-weekeinde-11-en-12-juli/

Mijn houding is gewoon van “ik loop gewoon hier en als je afstand wilt houden, dan houd ik je niet tegen”. Op die manier hoop ik onderdeel te zijn van de oplossing.

Precies gewoon koers houden dat is ook n signaal afgeven vervolgens laat je de tegenreactie en of keuze bij die ander.
Kwestie van beleefdheid. 🥴

Forum statistieken

Onderwerpen
4.584
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan