Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Edwin
Ja de binnenstad was ik een aantal weken geleden en die ligt ook vol met achterlijke looprichtingen. Ik zag daar toen Andre van Delft staan die bezig was met een eenmansprotest. Daar heb ik toen nog een praatje mee gemaakt. Wel lef dat ie daar dan in zijn uppie midden op de markt staat met speakers en dan zijn verhaal doet over Q en anti lockdown etc
Betreft mondkapjes ik had het er vanmiddag nog over met mijn man. Hij zei dat ze in België nu ook mondkapjes willen verplichten in winkels, pretparken, museum, gebedshuizen etc hij zei wat als ze dat hier ook gaan doen? Ik zei simpel dan ga ik daar niet meer heen! Ik vertik het! Heb ik echt wat nodig zoals bijv een winterjas voor mijn jongens dan bestel ik die dan maar online.
Er werd gisteren nog wat getwijfeld of het daadwerkelijk waar was dat een agent een wapen trok tegen een demonstrerende boer. Het blijkt wel waar te zijn. Kortom een week waarin 7 onschuldigen minder jarige kinderen door een arrestatieteam worden opgepakt, een week waarin een 39 jarige boer een wapen op zich gericht krijgt en een week waarin de minister president de nieuwe wet verkoopt als bescherming voor de burgers tegen zijn macht! Die uitleg van de minister president is een hele gevaarlijke. Die is enorm dreigend. Moet je voorstellen dat jouw werkgever maandag bij je komt en zegt, wij hebben hier nieuwe regels gemaakt om jouw te beschermen tegen mijn macht! Denk dat op dat moment veel werknemers zich juist onderdrukt gaan voelen. -Originele foto agent toegevoegd-