Stop de Lockdown

Dit is een Twitter livestream van Daniel Gerritsen (@Gerritsen_Dan), die in Den Haag was en de demonstratie filmde.

 
9 mei gaat de eerst Belgische manifestatie door in Antwerpen, op het zuid, Museum voor Schone kunsten, 12u ! Ik zal erbij zijn ..
 
Zet Rutte voor het blok, Juridische Actie tegen de #Lockdown

De Nationale Bond tegen Overheidszaken is een actie gestart om de Nederlandse ‘lockdown’ te stoppen. De coronamaatregelen van Mark Rutte en consorten gaan ongekend ver, terwijl een feitelijke grondslag voor die maatregelen ontbreekt. ‘We worden zonder goede reden met z’n allen in een diepe recessie geduwd. Dit kan écht niet.’

Persbericht:

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/06/zet-rutte-voor-het-blok-juridische-actie-tegen-de-lockdown/
 
Hier in België gaan we ervoor op 09-O5 in Antwerpen
alle tips en steun welkom !
wie dichtbij woont is meer dan welkom !
Operatiefreedom, een verbond van Dutch Patriots en nog andere ..
Steun ons !
 
Ik las dat jij naar die demonstratie gaat? Goed zo! In Qanon shirt! ??✌️
 
Maar goed dat er mensen zijn die gaan demonstreren in België. Zover ik dit artikel begrijp blijft de horeca dicht tot 1 september.


https://www.redactie24.be/news/gelekt-intern-document-is-drama-voor-cafs-pas-dan-mogen-ze-weer-open-restaurants-mogen-wat-vroeger-open?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
 


Deze video is een aanrader om te sturen naar normies. Deze video is in principe gericht op ondernemers maar hij zegt hele rake dingen!

Heb deze ook naar mijn slapende zus gestuurd en benieuwd wat ze hierop te zeggen heeft?
 
Rake video Sampjes! Hopelijk gaat je zus er wakker van worden.
 
@binc, daar heb ik een hard hoofd in, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik zal je wel op de hoogte houden ?
 
We mogen geen lol meer hebben en moeten als makke schaapjes thuis op de bank blijven zitten. Dit komt Rutte natuurlijk mooi uit. Tegen de tijd dat we moeten stemmen kan ook niemand meer met elkaar praten om mensen wakker te krijgen natuurlijk. Dat is zijn doel.
In combinatie met verplicht vaccineren mocht men ooit nog deel willen nemen aan evenementen. Hoe lang gaat het duren voordat we zelf geheime bijeenkomsten gaan organiseren?
 
Vandaag op de radio. De trein in Weesp was zo vol en niemand wilde uitstappen. Uiteindelijk moest iedereen eruit en is de trein leeg naar Amsterdam gereden.
Voor de mensen die ergens naar toe wilden erg vervelend op dit moment, maar het toont wel aan dat het niet kan. Hopelijk wordt het verzet hierdoor groter.
 
Ik las dit idd ook. Daarnaast zijn er voor elke ondernemer richtlijnen! Belachelijk gewoon. Dit is voor de rijscholen. Je zal toch examen hebben op een dag met warm weer en in een snik hete auto af moeten rijden...meeste mensen zijn al oververhit van de zenuwen...


https://www.rijschoolpro.nl/rijschool/2020/05/06/rijinstructeurs-mogen-vanaf-11-mei-weer-aan-de-slag/?gdpr=accept


En dit kreeg ik net van mijn pedicure.


Lieve klanten,
Weer even een update:
Waarschijnlijk hebben de meeste van jullie het wel meegekregen. Maar vanaf maandag 11 mei is de salon weer open voor behandelingen! Daar ben ik echt super blij mee!
Natuurlijk zal ik de richtlijnen van het RIVM volgen om jullie maar ook om mijzelf te beschermen.

Daarom wil ik u graag informeren over de extra maatregelen die ik neem om de verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk tegen te gaan en niet ziek te worden. Het is voor u en mij van groot belang om deze richtlijnen te volgen.

Voor alsnog betekent dit voor u:
* desinfecteer uw handen als u binnen komt in de praktijk maar ook als u deze verlaat.
*Gebruik van papieren doekjes i.p.v handdoeken.
*Mocht u last hebben van koorts en of klachten aan de luchtwegen of bent u in aanraking geweest met een besmet persoon of mensen die ziek zijn in het gezin, verzoek ik u om de afspraak te VERZETTEN!
Voor mijn veiligheid en die van andere klanten.
Dit kan telefonisch via of
* Ook geen kinderen,ouders, vrienden of andere personen meenemen naar de afspraak kom alleen.
Mocht u een begeleider nodig hebben. Dan moet diegene in de wachtruimte wachten. Ook voor die begeleider gelden dezelfde regels.
Er mag maar max 1 persoon samen met mij in de behandelruimte zijn.
*kom niet te vroeg of te laat op je afspraak, maar op tijd. Mocht je toch te vroeg zijn wacht dan even buiten of in de auto.
* Betaal zoveel mogelijk via pin of tikkie.

Dit betekent voor mij:
*Regelmatig handen ontsmetten.
Handschoenen en een mondkapje dragen een beschermingsschort en een beschermingsbril dragen.
*Mocht ik zelf griepverschijnselen, keelpijn krijgen of verkouden worden of mijn partner, word de afspraak verplaatst.
*De algemene hygiene had ik al scherp aangepast maar worden nu weer volledig opgepakt en nog extra verscherpt( zoals het poetsen van de deurklinken en wc, deurbel, pin automaat. Behandelstoel wordt na iedere behandeling gedesinfecteerd en natuurlijk de instrumenten waarmee ik werk. Vloer zal meerdere malen per dag gedweild gaan worden.
Na iedere behandeling zal er 15 min gelucht worden.
*Ook geef ik geen hand.

Het zijn een hoop regels maar op deze manier kan ik het zo veilig mogelijk voor een ieder houden.
Ik hoop ook echt en ik hamer er nog een keer extra op. Mocht je klachten hebben hoe mild ook of in het gezin KOM NIET!

Met de meeste mensen heb ik de afspraak gewoon doorgepland dus die staan in de agenda. Ik neem vandaag contact op met de mensen die op de wachtlijst staan en mij in de afgelopen 12uur allemaal al berichtjes hebben gestuurd.

Mochten er nog vragen zijn dan help ik u graag.

Ik hoop dat iedereen gezond blijft, let goed op jezelf en op elkaar ik zie jullie snel!

Veel liefs


Gisteren contact gehad met mijn kapster. Je zou denken dat ze allemaal blij zijn om weer te mogen werken. Zij niet hoor. Alleen maar zaniken over moeilijk dit en moeilijk dat. Is het voor iedereen niet al moeilijk genoeg geweest denk ik dan? Het is een begin. Nee hoor, alleen maar problemen ziet zij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.747
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan