Stop de Lockdown

Goh, een vrouw die zanikt. Waar denk je dat de uitdrukking 'zeikwijf' vandaan komt?

Mike
 
Ja, het kan geen verrassing zijn idd.
Hoor alleen maar problemen van haar kant. En ze word boos of huilen als ik er niet in mee ga. Zoals ik vorige week al schreef: mannen kunnen staand beter plassen en vrouwen zittend beter zeiken! Zeikwijf dus ?
 
Vandaag op de radio. De trein in Weesp was zo vol en niemand wilde uitstappen. Uiteindelijk moest iedereen eruit en is de trein leeg naar Amsterdam gereden.
Voor de mensen die ergens naar toe wilden erg vervelend op dit moment, maar het toont wel aan dat het niet kan. Hopelijk wordt het verzet hierdoor groter.

Allemaal met de auto! Hoppa!

Joost
 
Allemaal met de auto! Hoppa

Ja, en aangezien je maar met een paar personen in de auto mag, tenzij familie, met meerdere auto’s gaan. In de afgelopen maanden zijn er extra subsidiebommen aangelegd in belang van klimaat. Dus extra goed voor het milieu al die auto’s. Pak liever zoveel mogelijk de Dodge Ram dan de batterij bak!

Subsidiebommen staat voor rotondes ?
 
Zoals ik vorige week al schreef: mannen kunnen staand beter plassen en vrouwen zittend beter zeiken! Zeikwijf dus ?

Geweldig zulke uitspraken ?
 
Zoals ik vorige week al schreef: mannen kunnen staand beter plassen en vrouwen zittend beter zeiken! Zeikwijf dus


Ik had nog niet gekeken van wie de bijdrage was, ik dacht Mike aan het woord te horen. Dus ik was aangenaam verrast !!

Ook nog een beetje humor in deze dagen
 
Haha, ik schreef het van het weekend gericht aan Clemence. Daarna maar niks gezegd want kreeg opmerkingen dat het niet netjes was. We zitten hier immers niet op Facebook.




Inderdaad binc, ik ben gek op grote slurpende bakken.

Ja Joost, en dat gebrom erbij. Ben er helemaal weg van! Ze brommen en slurpen trouwens nog harder sinds de snelheid naar 100 is aangepast. Extra lol dus!
 
Haha, ik schreef het van het weekend gericht aan Clemence. Daarna maar niks gezegd want kreeg opmerkingen dat het niet netjes was. We zitten hier immers niet op Facebook.
?

Ik had een Camaro met een dikke V8, nu iets heel anders, maar wel met flink wat pk's. Blijft leuk speelgoed. En iedereen rijdt mee, wel of geen corona, trek ik me niets van aan.

Joost
 
@binc, ik heb een reactie van mijn zus gehad en wat denk je? Precies ze heeft niet eens inhoudelijk gereageerd op de video. Ze zei dus: ja maar dat filmpje is al van 2 weken geleden en gister heeft Rutte de maatregelen al versoepeld dus het gaat de goede kant op. ??

Oh oh wat heb ik mij geïrriteerd aan de reactie en heb hier dus vol sarcasme op gereageerd, ik kon het niet laten maar dit zal vast weer een nieuwe discussie teweegbrengen. Daar ga ik dus niet op in! Aan een dood paard trekken heeft geen zin.
 
Dat is idd leuk speelgoed. Daar kun je nog eens wat mee. Bromt en slurpt niet alleen ?


Ik had zelf een BMW E30 325i cabrio uit 86. Belastingvrij. Als er dan sprake zou zijn van Corona waait het wel flink over denk ik.

Daarnaast nog een BMW 740i uit 94 met V8 automaat. Dat bromt niet maar slurpt wel. zoeft prima over de weg. Schijnt dat die dingen toch nog schoner zijn dan die zuinige auto’s.

Jammer dat ik nooit meer mee heb mogen maken hoe het laatste projectje eruit ging zien. Een v12 automaat uit een 7 serie bouwen in een e30. Dat Zou gaaf geweest zijn.

Nu een doodgewone Alfa uit2002.

Kon je met die camaro ook nog een beetje flink hard door de bochten? Ziet er wel laag genoeg uit om dat te kunnen.
Alleen rechtdoor spelen is niet leuk...

 
@binc, ik heb een reactie van mijn zus gehad en wat denk je? Precies ze heeft niet eens inhoudelijk gereageerd op de video. Ze zei dus: ja maar dat filmpje is al van 2 weken geleden en gister heeft Rutte de maatregelen al versoepeld dus het gaat de goede kant op. ??

Oh oh wat heb ik mij geïrriteerd aan de reactie en heb hier dus vol sarcasme op gereageerd, ik kon het niet laten maar dit zal vast weer een nieuwe discussie teweegbrengen. Daar ga ik dus niet op in! Aan een dood paard trekken heeft geen zin.


Dat is jammer sampjes. Tja, ik weet niet of sarcasme de oplossing is als je ze wakker wil krijgen. Anders gewoon maar laten slapen ?

 
Bochten gingen redelijk, maar rotondes niet?. Die Amerikanen rijden niet zo strak als bijv. BMW's. Het was ook een oldtimer uit 1970.

Joost
 
@ Sampjes, als ze niet willen, willen ze niet. Ik heb dat ook met mijn familie, over blijven halen wekt enkel irritatie en stress op.

Joost
 
Bochten gingen redelijk, maar rotondes niet?. Die Amerikanen rijden niet zo strak als bijv. BMW’s. Het was ook een oldtimer uit 1970.

Ja, leuk speelgoed vind ik. Aan die oudjes kan je tenminste zelf nog sleutelen. Bij de auto’s van tegenwoordig kan je niks zelf. Het Bromt niet en slurpt niet. Het is tupperware tegenwoordig.
 
@Binc, Nee dat is het zeker niet maar mijn irritatie was net zo groot dat ik het dus niet kon laten.
Ik zei ook al tegen mijn man, ik had eigenlijk gewoon helemaal niet moeten reageren. Ik trek het gewoon niet dat mensen niet willen inzien dat ze zo worden belazerd? Ik zou ze soms zo hard door elkaar willen schudden joh!

 
Gewoon weg lopen en verder negeren. Als ze daarna over dingen gaan zeiken kan je zeggen dat je het er niet over wil hebben. Dit laatste maak ik vaak mee. Schreef eerder over die kapster vanmorgen. Krijg je een hele lading aan problemen en soms nog erger. En als ze dan erbij zeggen, dat begrijp je toch wel??? Dan maar gewoon weg lopen en negeren. Dit soort dingen maken mij net zo kwaad als jij zegt. Tot woede aan toe. Zoek het dan zelf maar uit.
 
Het mooie is aan de juiste voeding en ontgiften dat je steeds meer je hart gaat volgen en mensen als een soort missionaris wilt waarschuwen voor wat er gaande is.
Helaas is het zo dat veel mensen helemaal niet op zon missionaris zitten te wachten ....
Hoe las je dat op wetende dat het te veel energie van je gaat slurpen met alle negatieve gevolgen van dien.
Simpel, wie Ja zegt tegen zichzelf zegt automatisch NEE tegen n ander :)
 
Iedereen die ik ken leeft in een wereld van onwetendheid. Ik ga er geen moeite meer voor doen om dat te veranderen. Gewoon ja zeggen, ja knikken en doorgaan met het volgende onderwerp.
 
"een 1,5-meter-samenleving is niet normaal en zal ook nooit normaal worden."



https://www.facebook.com/forumvoordemocratie/posts/2766169150175445

Kevin
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.550
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan