Stop de Lockdown

Of men nu wel of niet de Corona app installeert, het maakt geen fuck uit! Ze werken al aan iets anders om je te kunnen volgen. Telefoon maar zoveel mogelijk thuis laten als we de deur uit gaan.


 
Bij ons in de kliniek gelde dezelfde regels als hierboven.
De mensen krijgen eerst een mail thuis met pictogrammen hoe ze zich moeten gedragen en deze vragenlijst
Vragenlijst coronavirus
Voorafgaand aan het bezoek bij xxxxxxx dient u onderstaande vragenlijst door te nemen. Wanneer het antwoord op een van de vragen “ja” is, neem dan contact op met de kliniek op werkdagen tussen 15:00 en 17:00 uur (telefoonnummer: xxxxxx.
1. Wat is uw temperatuur? (bij paracetamolgebruik daar 0,5 Co bij optellen)
2. Heeft u last van kortademigheid in rust of bij lichte inspanning?
3. Heeft u last van spierpijn in rust of bij lichte inspanning?
4. Heeft u last van algehele malaise in rust of bij lichte inspanning?
5. Heeft u last van hoesten?
6. Heeft u last van keelpijn?
7. Heeft u last van neusverkoudheid: snotteren/niezen/loopneus/verstopt neus?
8. Heeft u last van recent ontstane onverklaard smaak en/of reukverlies (ook zonder neusverkoudheid)?
9. Heeft u last van extreme vermoeidheid?
10. Heeft u last van pijn achter de ogen?
11. Heeft u op dit moment last van (onverklaarde) diarree?
12. Heeft u een huisgenoot/partner met een bewezen of verdachte COVID-19?

Ik heb maar even de naam en telefoonnr van de kliniek als xxxx neergezet om ze anoniem te houden.

Dorothé
 
Idd telefoon thuis laten had al 20 jaar eerder moeten gebeuren trouwens en mocht dat door redenen niet kunnen 1 wifi uit, vliegtuigmodes aan, en alu folie om heen doen dat blokkeert alle straling en dan is het alleen maar als er nood is dat je de telefoon gebruikt volgens mij ben je dan aardig gevrijwaard van track and trace.
 
Compilatie (5minuten) van de demonstratie in Den Haag op bevrijdingsdag. Dit materiaal komt uit de Twitter livestream van Daniel Gerritsen.

 
Tot 15 juni blijven de grenzen dicht, dat betekend dat we niet alleen bomen planten moeten uitstellen maar veel meer voor de permacultuur tuin. Gisteren een wandeling van 5 kilometer langs de boeren op zoek naar hooi. Ja ze hebben hooi maar verkopen het niet, bang voor weer een hittegolf zoals de laatste 2 jaar.

Een van die hittegolven was ik in de Morvan. op een hoogte van 535 meter was het 42 graden, net zo warm als in een dal, .... direct energie wapens ??

Na acht weken strenge opsluiting hebben we nu dus 4 weken licht verlof met vrije uitloop tot maximaal 100 kilometer
 
Vorig jaar was ik vanaf eind juni vier weken in het zuiden van Frankrijk, in departement du Gard.
De eerste dag was het 45 graden. Normaal is het daar in de zomer gemiddeld 35 graden. Het voelde ook niet als normale warmte. De weken daarna was het in de middag minstens 40 graden.
 
Hoe krijgen zij in meerdere landen dat voor elkaar wat hier (nog) niet lukt? Teveel NPO kijkers?
Wel fantastisch om te zien! ??
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan