Stop de Lockdown


Ernst Wolff | 86: Der Nebel lichtet sich​

Reiner Fuellmich und Viviane Fischer Im Gespräch mit Ernst Wolff (Autor & Journalist)

Gaat over het banksysteem, het basisinkomen waarbij je geknecht wordt en de verbinding met de corona-crisis. Eigenlijk staat het al allemaal op het forum, maar Ernst Wolff vertelt het zeer goed. Voor sommigen jammer genoeg niet te volgen omdat het in het Duits is.

Hier omgezet in het Engels. Hij is gelijk de eerste spreker en is live in de studio.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker jammer! Ik ga je bijdrages missen Sailor.

@Heks ik mag hopen dat jij ook in de spiegel kijkt en reflecteert op jouw gedrag ipv alleen anderen hier te spiegelen.


Dank voor jullie goede zorgen.
Het is immers de tijd van de zelfreflectie dus daar ontkomen we geen van allen aan.

=======
Mijn finale reactie op al dit tumult:

Bovenstaande 'kwestie' is een goed voorbeeld van hoe het in de 'echte' wereld ook gaat. Niemand heeft het nu meer over de kwestie zelf. De afleiding heeft gewerkt.

Als iemand een vraag stelt over links, moet je vooral op rechts heel hard brullen.

Prima. De een onthoudt waar het allemaal over begon, de ander is drukker met het afleidende onderwerp.

=======

Ik wens iedereen een hele goede en gezegende reis in liefde onderweg naar de triomf van het licht en de waarheid 🙏
 
Dank voor jullie goede zorgen.
Het is immers de tijd van de zelfreflectie dus daar ontkomen we geen van allen aan.

=======
Mijn finale reactie op al dit tumult:

Bovenstaande 'kwestie' is een goed voorbeeld van hoe het in de 'echte' wereld ook gaat. Niemand heeft het nu meer over de kwestie zelf. De afleiding heeft gewerkt.

Als iemand een vraag stelt over links, moet je vooral op rechts heel hard brullen.

Prima. De een onthoudt waar het allemaal over begon, de ander is drukker met het afleidende onderwerp.

=======

Ik wens iedereen een hele goede en gezegende reis in liefde onderweg naar de triomf van het licht en de waarheid 🙏

@Heks jammer hoor: als ik je hier niet meer zie, echt jammer voor mij en ongetwijfeld niet alleen voor mij.
Liever niet wat mij betreft eerlijk gezegd dat je gaat.
Wat mij betreft heb je de dingen goed benoemd.
Ik kan je aanwezigheid en bijdragen op dit forum erg waarderen.
 
Wat mij betreft is er plaats voor zowel het geluid van Heks als dat van Sailor. De onenigheid die is ontstaan is m.i. niet onoverbrugbaar en zelfs als er geen verzoening plaatsvindt, dan nog kunnen beide visies naast elkaar bestaan. Ik geloof in een zo absoluut mogelijke vrijheid van meningsuiting en trek eerder de grens bij doemdenkers en zwartkijkers die het moreel ondermijnen.

Mike
 

Den Haag - Ook het hoger onderwijs en het mbo mogen weer fysiek lesgeven. Er komt bovendien meer ruimte voor sport. De detailhandel kan weer voorzichtig open door winkelen op afspraak mogelijk maken. Volgens bronnen bij het kabinet zijn dit de versoepelingen die in het verschiet liggen vanaf aankomende zaterdag.
Momenteel vergaderen de meest betrokken ministers nog over het advies van het Outbreak Management Team (OMT). Dat heeft het kabinet volgens betrokkenen geadviseerd vooralsnog alleen het onderwijs, sport en, onder voorwaarden, de detailhandel wat meer ruimte te geven. De horeca en de cultuursector blijven voorlopig gesloten. Vrijdag neemt het kabinet een definitief besluit. Het overweegt daarbij verder te gaan dan het OMT adviseert. Waarschijnlijk mogen ook de kappers open.
 
Dit pasje heb ik ook in de portemonnee

https://www.pasjesvoorvrijheid.nl/index.php


Aanbieden 'pasjes voor vrijheid' niet verboden​

Er komt geen onderzoek naar de website Pasjes voor Vrijheid. Via die site worden pasjes verkocht aan mensen die bijvoorbeeld willen laten zien dat ze om medische redenen geen mondkapje hoeven te dragen op plekken waar dat verplicht is. De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd zegt tegen NU.nl dat het aanbieden van de pasjes onwenselijk is, maar niet verboden .

"De site claimt niet dat je met een dergelijke kaart geen mondkapje hoeft te dragen", zegt een woordvoerder. "De aanbieders spelen in op enkele uitzonderingen die er voor een kleine groep mensen zijn. De verkopers geven op hun website aan dat deze kaartjes zijn bedoeld om het gesprek te ondersteunen als de gebruiker wordt aangesproken."
 
Dit is vreselijk

Ongevaccineerde vader mag van Canadese rechter zijn kind niet zien​

In Canada heeft een gescheiden ongevaccineerde vader het recht verloren om zijn 12-jarige kind te ontmoeten. Een rechter in de provincie Quebec heeft geoordeeld dat het in het belang van het kind is dat hij zijn vader niet ziet tot de man is gevaccineerd.
Het lijkt erop dat dit de eerste keer is dat een ouder contact met een kind wordt ontzegd, omdat de ouder niet is gevaccineerd.
De vader was zelf naar de rechter gestapt met het verzoek om zijn kind vaker te mogen zien. De moeder verzette zich daartegen en vertelde de rechtbank dat ze kort geleden had ontdekt dat haar ex niet gevaccineerd is.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan