Stop de Lockdown



Getting ahead of the story. Ze weten dat dit niet langer houdbaar is en nemen alvast een voorschot op wat in essentie het begin van het einde is. Dit is de laatste variant, de laatste lockdown. Meer zit er niet in, de rek is er uit bij de bevolking.

Mike
 
Wat is je probleem Sailor?

Nu feiten en bewijzen niet zo lekker vallen wordt de toonzetting anders?

Je roept maar een eind weg en probeert maar verder te beledigen. Het zegt wat over de boodschapper en niet over de ontvanger.
Vanuit jouw perceptie zet ik iemand te kakken. Vanuit mijn perceptie gebeurt er onrecht daar waar er stellig wat beweerd wordt, wat aantoonbaar onjuist is en wijs ik daar op.

Je reactie toont voor mij ook maar aan dat je de gehele draad n.a.v. een bepaalde slecht uitgevallen grap en ontmenselijking helaas ook niet begrijpt.

In dit draadje hierboven zijn een paar stellige en tegengestelde dingen geschreven.
Net als in de wereld gebeurt. Echter als het ons uit komt dan zijn Q, telegram accounts en anders vragenstellers, materiaalverzamelaars e.d. helden omdat het past in ons narratief.
Nu de beweringen over een interne kwestie gaan mogen er geen vragen gesteld worden en geen bewijzen verzameld?

Als 'we' mensen, bedrijven, accounts betrappen op het verwijderen van bijzondere uitspraken roepen we dat hier van de daken, zitten we te lachen, weten we de like en lachen knop driftig te vinden.
'We' hebben diegene, wie terug is gekomen op zijn actie en zijn sporen uit wilde wissen, de pas afgesneden. De vlag kan uit.
Echter als dat even niet uit komt dan ben ik ineens een NSB-er?

Je overziet e.e.a. even niet en gaat slaan. Maakt niet uit hoor, dat gebeurt overal op dit moment. In het grote wereldnieuws en blijkbaar ook op dit relatief kleine forum.
Ik heb meer overzicht dan je denkt, jij maakt duidelijk screen shots van posts en niet zonder voor af bedachte redenen, prima dat je dat doet tenminste als je moderator of beheerder van dit forum bent.
Niet om later iemand re kakken te zetten in dat geval zijn het gewoon achterbakse wijven streken.

Maar laat ik uitgaan van de positieve inslag jij bent moderator en verzameld bewijzen tegen gevaarlijk individuen op dit forum.

Dan is er een prima oplossing voor.

@fatsnotbad delete mijn account
 
Ik heb meer overzicht dan je denkt, jij maakt duidelijk screen shots van posts en niet zonder voor af bedachte redenen, prima dat je dat doet tenminste als je moderator of beheerder van dit forum bent.
Niet om later iemand re kakken te zetten in dat geval zijn het gewoon achterbakse wijven streken.

Maar laat ik uitgaan van de positieve inslag jij bent moderator en verzameld bewijzen tegen gevaarlijk individuen op dit forum.

Dan is er een prima oplossing voor.

@fatsnotbad delete mijn account
Als we hier al niet meer mogen zijn wie we zijn, wat zegt dat dan over ons? Kan iedereen die zich aangesproken voelt even diep ademhalen en weer door met de strijd die ons allen aangaat ivp strijd tegen elkaar? @Sailor ik hoop dat je wil blijven.
 
Ik neem aan dat Heks dat niet letterlijk bedoelde, dat ze screenshots heeft gemaakt om reacties te tracken. Meer dat we -allemaal- gewoon in ieders history kunnen kijken. Ik ervaar dat nou niet direct als bedreigend of controlerend.
 
Sailor hoeft zich toch niet uit te schrijven?
Gewoon een tijdje niet reageren.
Ik vind zowiezo dat er niet OVERAL op gereageerd hoeft te worden. Mijn persoonlijke mening. Kost veel te veel tijd en die hebben we (de meesten van ons) niet. Ik in ieder geval niet.
Als je iets leest waar je het niet mee eens bent kun je ook gewoon je mond houden. Als je een boek leest kun je ook niet reageren. Zo simpel.
De feiten die er spelen in de wereld en de samenleving DIE zijn belangrijk.
 

Vrijdag eerste coronapersconferentie nieuwe kabinet​

Premier Rutte en minister Kuipers van Volksgezondheid geven vrijdag een persconferentie over de coronamaatregelen. De huidige lockdown loopt tot en met die dag. Net als gisteren wilde Kuipers na overleg met collega's niet vooruitlopen op wat het kabinet zal besluiten: "Het is niet omdat ik het niet wil zeggen, maar omdat ik het nog niet weet."
Het kabinet krijgt vandaag nog een nieuw advies van het OMT, morgen overleggen de meest betrokken bewindslieden op het Catshuis en vrijdag hakt het kabinet de knoop door. Kuipers zei ook dat hij toe wil naar een voorspelbaarder langetermijnbeleid: "Dat is geen verkapte kritiek op het vorige kabinet. Integendeel. Maar corona gaat niet meer weg, dat betekent dat je naar een zekere voorspelbaarheid moet in welke setting welke maatregelen nodig zijn."


Die kennen we toch al. Dat beleid was toch al bekend gemaakt.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Getting ahead of the story. Ze weten dat dit niet langer houdbaar is en nemen alvast een voorschot op wat in essentie het begin van het einde is. Dit is de laatste variant, de laatste lockdown. Meer zit er niet in, de rek is er uit bij de bevolking.

Mike
Ze proberen op deze manier op die prikkies aan te sturen las ik net. Die OMT engnek karolly ofzo zei dat prikken voorkomt dat de scholen weer dicht moeten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.982
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan