Stop de Lockdown

Het is als volgt gegaan. Mijn vriend heeft een sportcoach. Jonge vent volledig gevaccineerd. Die kreeg 'corona'. Ik zeg het maar gewoon even zo voor het gemak. Daarna kreeg mijn vriend de griep. Ik heb eerst op de bank geslapen, maar omdat ik dus sceptisch sta tegenover dit gehele verhaal, ben ik de 2e avond gewoon ook in bed gekropen. Tja, en toen werd ik ziek, een week geprobeerd met ivermectine, maar ik kreeg 40 graden koorts en kon een week niet eten. Toen heeft mijn vriend, tegen mijn wil maar ik ben wel blij ermee, de dokter gebeld en toen ging alles zijn gang. Ik ben in coma gebracht en ja, de story is nu natuurlijk opknappen. Wat het bij mij zo ernstig maakte, ik weet het niet.

Dorothé
Dorothe, de zaken zijn gegaan zoals ze zijn gelopen, maar wat ik hier lees was absoluut geen reden tot zorg, laat staan een ziekenhuisopname met geinduceerde coma. Mijn vriendin is vorige week ook ziek geworden, een dag nadat ik dat werd. Op haar hoogtepunt had ze nog net geen 40 graden koorts. Ze loopt iets achter op mij en is dus nog aan het uitzieken, maar het gaat alweer een stuk beter met haar.

Waarom jij achteraf blij bent met de paniekreactie van jouw vriend weet ik niet, want ze hadden je daar in het ziekenhuis kunnen vermoorden en dan was je nooit meer uit die coma gekomen! Het komt op mij over dat je je toch gek hebt laten maken met de gedachte dat je 'corona' hebt en dat dit levensgevaarlijk is en de artsen je van een gewisse dood hebt gered. Je hebt gewoon strontmazzel gehad dat je levend dat ziekenhuis uit bent gekomen!

Mike
 
Ja veel beterschap gewenst Dorothé. Van collega's en familie die corona hadden, waren diegene met een paar pondjes meer, ook diegene die het wat zwaarder hadden. Maar vanaf week 5/6 gingen ook die met stappen vooruit.
Zeg maar je loopt 200 meter en dan ben je bekaf, dag daarna loop je 400 meter en ben je net zo moe alleen kan je dus meer. Zo kan je het weer opbouwen. Heb ook een paar zwaarlijvige collega's die nog steeds moe zijn, maar die hebben dan ook niets ondernomen om weer conditie op te bouwen. Al ga je alleen maar stukjes wandelen.

Er is voor covid herstel 50 uur fysiotherapie gratis, mijn vader heeft hier gebruik van gemaakt. Je zou hier naar kunnen informeren. Nou ok het beste.
 
De 80 jarige levensduur van een westerse economie/samenleving met fases van 20 jaar gezien door de ogen van de Strauss-Howe generatietheorie.
sterke mannen- zwakke mannen- slechte tijden-crisis- sterke mannen->WEF en het volk wat smeekt om bescherming tegen de dissidenten(wappies) dmv BBB.

 
Dorothe, de zaken zijn gegaan zoals ze zijn gelopen, maar wat ik hier lees was absoluut geen reden tot zorg, laat staan een ziekenhuisopname met geinduceerde coma. Mijn vriendin is vorige week ook ziek geworden, een dag nadat ik dat werd. Op haar hoogtepunt had ze nog net geen 40 graden koorts. Ze loopt iets achter op mij en is dus nog aan het uitzieken, maar het gaat alweer een stuk beter met haar.

Waarom jij achteraf blij bent met de paniekreactie van jouw vriend weet ik niet, want ze hadden je daar in het ziekenhuis kunnen vermoorden en dan was je nooit meer uit die coma gekomen! Het komt op mij over dat je je toch gek hebt laten maken met de gedachte dat je 'corona' hebt en dat dit levensgevaarlijk is en de artsen je van een gewisse dood hebt gered. Je hebt gewoon strontmazzel gehad dat je levend dat ziekenhuis uit bent gekomen!

Mike
ik heb longembolieën gehad.

Dorothé
 
Van longfonds.nl:

Bij een longembolie zit een bloedvat naar je longen verstopt. Hierdoor komt er minder zuurstof in je bloed en krijg je het benauwd. Dat kan een angstig gevoel geven.

Dat heeft toch niets met een 'virus' te maken dan?

We lezen verder op longfonds.nl:

De oorzaak van een longembolie is een bloedprop die een (slag)ader van je longen blokkeert. Een bloedprop is bloed dat gestold is. De prop zit meestal eerst ergens anders in het lichaam. Hier zitten vaker bloedstolsels in de grotere aderen. Dit heet trombose. Als er een stukje losschiet van dit bloedstolsel, wordt dit meegevoerd door het bloed. Via het bloed komt dit in je longen terecht.

Dus je hebt trombose gehad? Hoe is dit behandeld dan?

Mike
 
Gaan we nu ineens met z'n allen doen alsof virussen toch bestaan? Dan wordt het misschien tijd om mijn ledenbestand eens grondig te herzien!

Mike
Hier het virus.. ik meldde al eerder v d zomer over laagvliegende vliegtuigen die rotzooi lozen en door meerdere personen gezien.. wekenlange intensieve luchtverontreiniging..en idd ik ken ook veel mensen die ziek zijn. Allen luchtweg klachten , moe , hoofdpijn niet fit. Sommigen komen er na vijf weken nog niet door en blijven moe. Wat the fuck doen ze met ons. Hier ook klachten gehad maar veel aan zelfzorg gedaan.Van IVM tot kippenbouillon.
 
Hier het virus.. ik meldde al eerder v d zomer over laagvliegende vliegtuigen die rotzooi lozen en door meerdere personen gezien.. wekenlange intensieve luchtverontreiniging..en idd ik ken ook veel mensen die ziek zijn. Allen luchtweg klachten , moe , hoofdpijn niet fit. Sommigen komen er na vijf weken nog niet door en blijven moe. Wat the fuck doen ze met ons. Hier ook klachten gehad maar veel aan zelfzorg gedaan.Van IVM tot kippenbouillon.
Zeker dat er buiten iets in de lucht hangt! Ik ben de hele dag binnen geweest en voelde mij prima. Dan kom ik buiten (zeer mistig vandaag) en voel ik direct een soort van benauwdheid opkomen, ademen kost mij dan ineens meer moeite.
 
We lezen toch steeds over bloedstolsels door de vaccins?
Als je een natuurlijke trombose hebt heb je dan koorts en voel je je dan beroerd?
Zou kunnen als het in je longen zit.
Dit verhaal lijkt ergens niet te kloppen.
Als ik Dorothe was ik direct mijn dossier vragen. Krijg je snel en mogen ze niet weigeren.
Dorothe was ziek en beroerd en heeft het aan haar vriend overgelaten en HIJ was degene die zich ongerust maakte. Ik neem aan dat ze niet stiekum geprikt is in het ziekenhuis. Vraag dossier.
 
Om farmacologisch coma te induceren, zijn de traditioneel gebruikte geneesmiddelen: barbituraten (bijv. Pentobarbital), benzodiazepinen, propofol en opiaten. Mensen in een farmacologisch coma hebben continue medische hulp nodig, vooral met betrekking tot vitale functies zoals ademhaling (bijv.
Dit is een los stukje tekst van google.
 
En wat ik mij hier afvraag... Hoe ontstaat die trombose? Dat kun je toch ook niet zomaar plotseling uit het niets krijgen?
 
En wat ik mij hier afvraag... Hoe ontstaat die trombose? Dat kun je toch ook niet zomaar plotseling uit het niets krijgen?
Heb zelf ooit trombose gehad, dit kwam door het slikken van de Diane pil.
Misschien is er nu sprake van kunstmatige spike eiwitten die neerslaan op de aderen??? Maar ja, dan zou ivm dit moeten hebben voorkomen.

Zit zomaar even hardop te denken hoor.
 
Heel veel sterkte Dorothe om op te knappen. Bij mijn zus en zwager, beiden niet geprikt, ook uiteindelijk in ziekenhuis opgenomen, zwager longembolie. Heel benauwd dus en mijn zus ook heel.benauwd, ze hebben zuurstof gekregen paar dagen en nu beiden weer thuis. Zusnook nog antibiotica meen ik. Ik moet de details nog horen. Zelf heb ik maand geleden of zo aderontsteking gehad in kuit. Ik loop elke dag met hond. Ik had het snel weg met mijn essentiele olien, maar waar komen al die vaat problemen vandaag bij ongebruikte.. ik snap er niks van
 
We lezen toch steeds over bloedstolsels door de vaccins?
Als je een natuurlijke trombose hebt heb je dan koorts en voel je je dan beroerd?
Zou kunnen als het in je longen zit.
Dit verhaal lijkt ergens niet te kloppen.
Als ik Dorothe was ik direct mijn dossier vragen. Krijg je snel en mogen ze niet weigeren.
Dorothe was ziek en beroerd en heeft het aan haar vriend overgelaten en HIJ was degene die zich ongerust maakte. Ik neem aan dat ze niet stiekum geprikt is in het ziekenhuis. Vraag dossier.
Precies, dit zaakje stinkt! Bedenk dat ze veel (financiele) baat hebben bij alles wegschrijven onder 'COVID'. Als jouw vriend niet zo'n paniekvogel was geweest, was je naar mijn inschatting niet op de IC beland en had je gewoon 'griep' gehad en thuis kunnen uitzieken.

Mike
 
Hier het virus.. ik meldde al eerder v d zomer over laagvliegende vliegtuigen die rotzooi lozen en door meerdere personen gezien.. wekenlange intensieve luchtverontreiniging..en idd ik ken ook veel mensen die ziek zijn. Allen luchtweg klachten , moe , hoofdpijn niet fit. Sommigen komen er na vijf weken nog niet door en blijven moe. Wat the fuck doen ze met ons. Hier ook klachten gehad maar veel aan zelfzorg gedaan.Van IVM tot kippenbouillon.
Precies dat, Johnny. Hier waarschuwde ik dus voor tijdens mijn lezingen. Jij bent er bij een aantal geweest, hebt er zelfs 1 zelf georganiseerd. Weet je nog al die 'zelfverzekerde' vrouwen die zeiden: ik vertrouw op m'n eigen immuunsysteem? 1 daarvan, ook aanwezig geweest bij minimaal 2 van mijn lezingen, dacht ook zo. Laatst kreeg ik van haar een bericht via Telegram. Ze was nu al weken doodziek, of ik haar een potje IVM wilde sturen. Heb ik uiteraard gedaan, ik ben niet van steen, maar hier waarschuwde ik dus voor. Ook voor mensen in onze eigen kringen geldt: sometimes you can't tell people, you must show them.

Mike
 
Ik heb zojuist wat info gelezen over kunstmatig coma. Geen artikel gevonden (even snel) dat voldeed.
Had ze trombose voordien of achteraf van de behandeling. Kunstm coma doe je niet zomaar. en zeker niet bij alleen koorts.
Ik heb zowiezo steeds de indruk dat ziekenhuizen niet weten hoe ze moeten behandelen. Ze geven medicijnen waarvan de bijwerkingen erger zijn dan de ziekte en omdat ze het niet weten gooien ze iedereen op de IC.
Wat doen ze op de IC. Wordt iedereen zoals Dorothe in coma gehouden? met alle bijwerkingen van dien. Ik denk dus dat Dor. ook beademd is. Dus longembolie NA de behandeling. ?
Wat betreft hoge koorts heb ik wel eens gelezen bij natuurlijke behandelingen dat men in uiterste nood (42 graden) niet meer wist wat te doen. Oplossing: lichaam afkoelen. (met ijs)?
 
Heel veel sterkte Dorothe om op te knappen. Bij mijn zus en zwager, beiden niet geprikt, ook uiteindelijk in ziekenhuis opgenomen, zwager longembolie. Heel benauwd dus en mijn zus ook heel.benauwd, ze hebben zuurstof gekregen paar dagen en nu beiden weer thuis. Zusnook nog antibiotica meen ik. Ik moet de details nog horen. Zelf heb ik maand geleden of zo aderontsteking gehad in kuit. Ik loop elke dag met hond. Ik had het snel weg met mijn essentiele olien, maar waar komen al die vaat problemen vandaag bij ongebruikte.. ik snap er niks van
Wat raar allemaal zeg... Waar komen al die bloedklachten vandaan opeens?
 
Hebben we met al die rotzooi in de lucht misschien een hogere dosering Ivermectine nodig dan de aanbevolen 0,2mg/kg lichaamsgewicht?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan