Stop de Lockdown

Je bent wel net op tijd weer terug voor mijn nieuwe artikel, ik weet zeker dat je het interessant zal vinden!


Mike
Ik ga het morgen lezen.

Dank,

Dorothé
 
Longembolie wordt veroorzaakt door een bloedprop die een ader in de longen blokkeert. Is dat wel iets dat is gerelateerd aan griep/corona?
 
Laatst bewerkt:
Hoi mensen, Ik ben net terug. Ik ben op 8 november ziek geworden en van 19 november tot 28 november op de IC geweest, in coma etc. Daarna 6 dagen in een afgezonderde kamer en moet nu regenereren. Heel zwaar allemaal. Tja, was dan toch corona.
Ik zal langzaam terugkomen. Groetjes, Dorothé
Zo dat is schrikken, heel veel sterkte met je herstel 🌹🌹
 
Dorothe, nog een vraagje.
Je werd ziek maar het was niet direkt zo erg. Ben je meteen met Ivermectine begonnen?
 
Hoi mensen, Ik ben net terug. Ik ben op 8 november ziek geworden en van 19 november tot 28 november op de IC geweest, in coma etc. Daarna 6 dagen in een afgezonderde kamer en moet nu regenereren. Heel zwaar allemaal. Tja, was dan toch corona.
Ik zal langzaam terugkomen. Groetjes, Dorothé
Even niet de juiste woorden om te reageren op dit heftig gebeuren, maar maar blij dat je aan de beterende hand bent. Veel kracht en sterkte met het verdere herstel.
 
Hoi mensen, Ik ben net terug. Ik ben op 8 november ziek geworden en van 19 november tot 28 november op de IC geweest, in coma etc. Daarna 6 dagen in een afgezonderde kamer en moet nu regenereren. Heel zwaar allemaal. Tja, was dan toch corona.
Ik zal langzaam terugkomen. Groetjes, Dorothé
Ik miste je hier al en stond op het punt om hier te vragen of iemand iets van je had vernomen? Maar nu verklaard het dus. Jeetje wat schrikken zeg. Ik dacht eerst nog of er iets met je vader was. Echt heftig zeg. Sterkte en lekker rustig aan doen, je lijf geven wat het nodig heeft.
 
Hoi mensen, Ik ben net terug. Ik ben op 8 november ziek geworden en van 19 november tot 28 november op de IC geweest, in coma etc. Daarna 6 dagen in een afgezonderde kamer en moet nu regenereren. Heel zwaar allemaal. Tja, was dan toch corona.
Ik zal langzaam terugkomen. Groetjes, Dorothé
Heel veel beterschap ik hoop voor je dat je weer snel en volledig hersteld.
 
beterschap dorothe. wat een schokkend bericht.
ik ken jou toch als iemand die bewust en gezond leeft, dus in dat opzicht ben ik verbaasd dat je op de ic bent terecht gekomen,.

wat is nu je visie over corona? wat ik hoor, is voornamelijk om mij heen dat patiënten die op de ic belanden comorbide zijn en voedingstekorten hebben met name zink en selenium. ook ken ik gevallen ook in mijn familie die corona hebben gehad maar er weinig last van hadden, of zelfs er niks van merkten.

zizou
 
 
Griep kan ernstig zijn, maar zo ernstig als bijvoorbeeld Dorothe dat doorgemaakt is niet zo gebruikelijk bij griep, ook al heet die griep Covid-19 met alle reclameboodschappen en bruikbare idioten zoals politici en artsen eromheen. Het kan haast niet anders of er moet een co-fator zijn die de verschijnselen verergert en nog een paar extra veroorzaakt.
Ofwel het is een gemanipuleerd virus, wat een verklaring kan zijn, maar ik denk eerder dat er een milieuomstandigheid is die tegelijkertijd met de verspreiding van het virus is aangebracht, misschien 5g of bepaalde chemicaliën in de lucht. Normaal zou ik niet zo snel meegaan in dergelijke zaken, ben daar sceptisch over van uit mijn technische en wetenschappelijke achtergrond, maar het past nu wel erg goed in het plaatje van deze oorlogsvoering die het in feite is. De machtigen, die hun macht hebben verworven met behulp van geld, laten hun dienaren, de bruikbare idioten waar we op mogen stemmen en de bruikbare idioten waar "we" ons heil bij zoeken als we ziek zijn of bang om ziek te worden, de medici waaronder steeds meer vrouwen, die grotendeels doen wat de regels van Big Pharma ze voorschrijven om niet hun baantje te verliezen.
De situatie is dus dat we niet meer op de overheid kunnen rekenen, dat onze rechten niet langer rechtsgeldig zijn, de wetten zijn buitenwerking gesteld en dat is precies wat het tot oorlog maakt. Protesteren is dus net zo zinloos als het naïef is, de maatregelen worden er toch doorgedrukt. Als de vaccinatieplicht komt is het tijd om naar de wapens te grijpen.
 
De Amerikaanse verpleegster die bij de BPOC was vertelde dat alleen mensen met vit. D tekort ernstig ziek worden en in het ziekenhuis belanden. Dorothé en Mike, hebben jullie enig idee van vit. D status en slikken jullie ook bij?
wat ik hoor, is voornamelijk om mij heen dat patiënten die op de ic belanden comorbide zijn en voedingstekorten hebben met name zink en selenium.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan