Stop de Lockdown

De Amerikaanse verpleegster die bij de BPOC was vertelde dat alleen mensen met vit. D tekort ernstig ziek worden en in het ziekenhuis belanden. Dorothé en Mike, hebben jullie enig idee van vit. D status en slikken jullie ook bij?
Ik nam elke dag 8 caps. levertraan/boterolie, dus dat kan het niet zijn geweest.

Dorothé
 
Ik nam elke dag 8 caps. levertraan/boterolie, dus dat kan het niet zijn geweest.

Dorothé
Tja, je weet het niet, misschien is er een opname probleem. Zelf denk ik dat levertraan niet de benodigde D3 geeft. Daarom neem ik naast levertraan altijd extra D3 in de vorm van lanoline, 2000 IE per dag.
 
Wow Dorothé, wat een heftig verhaal. Ik had toevallig gisterochtend nog gekeken wanneer je voor het laatst op dit forum actief was geweest omdat ik je al een tijdje miste. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap!
 
Hoi mensen, Ik ben net terug. Ik ben op 8 november ziek geworden en van 19 november tot 28 november op de IC geweest, in coma etc. Daarna 6 dagen in een afgezonderde kamer en moet nu regenereren. Heel zwaar allemaal. Tja, was dan toch corona.
Ik zal langzaam terugkomen. Groetjes, Dorothé
Van harte beterschap, Dorothé ❤
 
Het is als volgt gegaan. Mijn vriend heeft een sportcoach. Jonge vent volledig gevaccineerd. Die kreeg 'corona'. Ik zeg het maar gewoon even zo voor het gemak. Daarna kreeg mijn vriend de griep. Ik heb eerst op de bank geslapen, maar omdat ik dus sceptisch sta tegenover dit gehele verhaal, ben ik de 2e avond gewoon ook in bed gekropen. Tja, en toen werd ik ziek, een week geprobeerd met ivermectine, maar ik kreeg 40 graden koorts en kon een week niet eten. Toen heeft mijn vriend, tegen mijn wil maar ik ben wel blij ermee, de dokter gebeld en toen ging alles zijn gang. Ik ben in coma gebracht en ja, de story is nu natuurlijk opknappen. Wat het bij mij zo ernstig maakte, ik weet het niet.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
In coma gebracht vind ik zo erg heftig..heeft dat met energie besparen te maken?!
Ik weet het zelf allemaal nog niet. Ik sta nog voor veel vraagtekens.
Ik ben mijn vriend wel dankbaar, want ik kreeg het zelf niet meer voor elkaar.
Heb dus op IC in Maastricht en daarna in Nijmegen gelegen. Toen 5 dagen op afgezonderde kamer en ik regenereerde zeer snel en goed. Ik heb nu natuurlijk spiermassa-afbraak, maar dat is oefenen en oefenen. Het zware is nog de ademnood na elke inspanning, maar ook dat is oefenen. Ik heb moeite met alles uit handen geven. Ik wil meteen zoveel. Ik ga toch proberen de kerstkaarten te schrijven. Maar bij het wassen moet ik nog geholpen worden en ik heb het daar moeilijk mee. Gisteren thuisgekomen en meteen bank gecheckt en andere zaken, ook daar moest ik even nadenken over alle codes, maar het lukte gelukkig. Ik heb geen smartphone, dus daarom kon ik pas thuis checken. Jammer genoeg hebben ze me 2 x zo'n pcr-test in de neus geduwd. Ik kon niet weigeren en heb het maar gedoogd. Ik heb nu natuurlijke immuniteit. Het vaccin zal ik nooit nemen.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Even ter herinnering. Ik weet zeker dat een van mijn kinderen vroeger zeer hoge koorts had. Ik denk een kinderziekte, geen griep. Onze huisdokter destijds kwam altijd meteen als hij geroepen werd maar kan me niet herinneren dat er veel medicatie werd gegeven of geadviseerd.
Wat betreft die hoge koorts zei hij - als het boven de 40 is en hij/zij gaat " ïjlen" dan moet je me roepen. Met andere woorden - toch uitzieken. Niet dat dit een sneer is naar jou dorothe, maar in coma brengen met hoge koorts? Wat voor medicijn gebruiken ze daarvoor? Ik ga straks eens zoeken.
Niettemin, als ze je in coma brengen heb je geen benul van wat er gebeurt. Momenteel is het belangrijkste dat je het hebt doorstaan.
Vraag me wel af of je nog "naweeen" hebt van die griep. Doe kalm aan en neem je rust..
 
Wat betreft levertraan, ik neem al heel lang levertraan en in mijn bloed is toch te weinig vit. D. (is in september geprikt) Vroeger hadden ze het nooit over vit D. is er opeens bijgekomen. How come?
 
Dorothe weet je iets over die ademnood? Ik neem aan dat vriend iedere dag op bezoek is geweest. Misschien vragen gesteld? Heb je extra zuurstof toegediend gekregen?
Spiermassa afbraak gaat inderdaad snel als je langdurig ziek bent en weinig eet. (en afvallen) Maar dat is niet alleen met Covid/griep. Dat geldt voor alle ziektes. Waarmee ik niet bedoel dat je je aanstelt o.i.d. integendeel. Het is wel lastig. Komt goed.
 
Wat betreft levertraan, ik neem al heel lang levertraan en in mijn bloed is toch te weinig vit. D. (is in september geprikt) Vroeger hadden ze het nooit over vit D. is er opeens bijgekomen. How come?
Misschien voortschrijdend inzicht? Alhoewel? Ik kreeg als kleutertje al injecties met D3 en dat is wel meer dan een halve eeuw terug ;)

Ik dacht ook altijd dat ik het alleen met levertraan wel zou redden qua D3. Totdat ik jaren geleden een test liet doen bij Marijntje van BalansBalans waaruit ook een tekort bleek. Op haar advies ben ik toen de D3 bij gaan slikken. Een klein jaar later via huisarts weer D3 laten meten en toen was hij keurig op peil, boven 100. Voor mij een bevestiging om dit te blijven gebruiken.

Er zijn trouwens tegenwoordig ook zelftests voor D3:
 
Wat betreft levertraan, ik neem al heel lang levertraan en in mijn bloed is toch te weinig vit. D. (is in september geprikt) Vroeger hadden ze het nooit over vit D. is er opeens bijgekomen. How come?


Stuk over vitamine D
 
Misschien voortschrijdend inzicht? Alhoewel? Ik kreeg als kleutertje al injecties met D3 en dat is wel meer dan een halve eeuw terug ;)

Ik dacht ook altijd dat ik het alleen met levertraan wel zou redden qua D3. Totdat ik jaren geleden een test liet doen bij Marijntje van BalansBalans waaruit ook een tekort bleek. Op haar advies ben ik toen de D3 bij gaan slikken. Een klein jaar later via huisarts weer D3 laten meten en toen was hij keurig op peil, boven 100. Voor mij een bevestiging om dit te blijven gebruiken.

Er zijn trouwens tegenwoordig ook zelftests voor D3:
Klopt ik had hetzelfde, paar weken terug ook D3 laten testen en die Natuurgeneeskundige schrok ervan dat het zo laag was. Ik slik nu ook druppels 5000iu per dag inclusief k2. Ik heb een opname probleem en druppels zijn de beste optie zei ze.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het zelf allemaal nog niet. Ik sta nog voor veel vraagtekens.
Ik ben mijn vriend wel dankbaar, want ik kreeg het zelf niet meer voor elkaar.
Heb dus op IC in Maastricht en daarna in Nijmegen gelegen. Toen 5 dagen op afgezonderde kamer en ik regenereerde zeer snel en goed. Ik heb nu natuurlijk spiermassa-afbraak, maar dat is oefenen en oefenen. Het zware is nog de ademnood na elke inspanning, maar ook dat is oefenen. Ik heb moeite met alles uit handen geven. Ik wil meteen zoveel. Ik ga toch proberen de kerstkaarten te schrijven. Maar bij het wassen moet ik nog geholpen worden en ik heb het daar moeilijk mee. Gisteren thuisgekomen en meteen bank gecheckt en andere zaken, ook daar moest ik even nadenken over alle codes, maar het lukte gelukkig. Ik heb geen smartphone, dus daarom kon ik pas thuis checken. Jammer genoeg hebben ze me 2 x zo'n pcr-test in de neus geduwd. Ik kon niet weigeren en heb het maar gedoogd. Ik heb nu natuurlijke immuniteit. Het vaccin zal ik nooit nemen.

Dorothé
Tzt kan je alles opvragen volgens mij, wat ze allemaal hebben toegediend etc.
nogmaals sterkte ermee!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.600
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan