Stop de Lockdown

“Ik word er gewoon onpasselijk van dat een demissionair minister, die op z’n eigen huwelijk nota bene alle coronaregels met voeten trad, nu voorstelt om met behulp van stiekeme infiltranten ondernemers erbij te lappen. Onacceptabel,” zegt Van Haga.

Kritiek op ‘bizar voorstel’ van Grapperhaus om met verklikkers op ongevaccineerde horecabezoekers te jagen.​

 
1635863564844.png

Zwembaden en zwemscholen gaan niet meewerken aan het invoeren van een QR-code, laten de Nederlandse Stichting Water- & Zwemveiligheid (NSWZ), Eerste Nederlandse Vak Opleiding Zwemonderwijzers (ENVOZ) en ZwemOnderwijs Nederland (ZON) weten.

🏛️ TELEGRAM.me/FVDgeluid SLUIT JE AAN of DEEL DIT BERICHT!
 
Stel dat het verplicht word op mijn werk (detailhandel), en niet mee wil werken. Ontslag nemen? Zo simpel is het toch niet? Geen WW bijv. dan gelijk bijstandsuitkering of ziek melden? Wat zal er allemaal straks gebeuren dan? Ik heb een plan nodig, vooral als je een baby thuis hebt..
 
Ik heb nog geen arbeidscontract getekend waarin andere voorwaarden zijn opgenomen waar ik mee akkoord ben gegaan. Ik zie niet in waarom ik hier in mee moet gaan... Zeker geen ontslag nemen, dat is het laatste wat je moet doen.
 
Stel dat het verplicht word op mijn werk (detailhandel), en niet mee wil werken. Ontslag nemen? Zo simpel is het toch niet? Geen WW bijv. dan gelijk bijstandsuitkering of ziek melden? Wat zal er allemaal straks gebeuren dan? Ik heb een plan nodig, vooral als je een baby thuis hebt..
Als je je eenmaal ziek zou melden heb je twee jaar dat je in de ziektewet kan zitten en als je ziek bent, mogen ze je niet ontslaan. Twee jaar is lang: wie dan leeft die dan zorgt. Beetje lullig allemaal dit, maar je moet nu de kop er goed bijhouden.
 
Ik hoorde van iemand dat ze ons willen laten chippen; ik denk zelf dat dit geen doorslag kan krijgen. Hoe denken jullie hierover, zal dit nog gaan gebeuren?
 
Ik hoorde van iemand dat ze ons willen laten chippen; ik denk zelf dat dit geen doorslag kan krijgen. Hoe denken jullie hierover, zal dit nog gaan gebeuren?
And he causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads: and that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name.
Revelation 13:16‭-‬17 KJV


Dus feitelijk ja, dit staat op de agenda,, en iedereen die meegaat is verloren
 

De gehypnotiseerden vinden het nog niet ver genoeg gaan, dus die week is bewust gekozen om er een aantal zware beperkingen voor ongevaxten op te zetten.
Testen of QR voor werk winkels en daarna verplichte vax anders ontslag of zo, Australië als voorbeeld, en de schaapjes roepen Dam hoi hoi hoi eindelijk.... Tot ze, zelf omvallen
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.286
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan