Stop de Lockdown

Wij zijn allemaal zo weggezet geworden, toch?

Dorothé
Ja klopt. Heb sommige vrienden 'verloren' die ik niet meer zie...... mijn ouders, dat is ontzettende ruzie geworden de laatste keer dat ik daar was omtrent dit onderwerp (zij hebben zich laten vaccineren). Ik werd daar boos om. Kreeg van beiden een duw en ik moest maar weggaan.

In die laatste uitzending van Jensen vertelde Jensen dit ook heel mooi, dat sommige mensen het nog klakkeloos opvolgen ook wat die illuminatie leiders allemaal opdragen. En de schapen hameren letterlijk op wat elke dag op de MSM voorbij komt. Sommigen lijken wel een soort marionetten, eng toch.

Dat krijg de illuminatie dan goed voor elkaar: fase 4, zorg voor een aparheidsmaatschappij waarin gevaccineerden en ongevaccineerden tegen elkaar opgezet worden.

Lachen! o_O
 
Laatst bewerkt:
Zwarte magie. Ze zijn dermate gehypnotiseerd dat ze identieke meningen hebben, maar denken dat ze een eigen, individuele mening hebben.

Mike
 
Ja klopt. Heb sommige vrienden 'verloren' die ik niet meer zie...... mijn ouders, dat is ontzettende ruzie geworden de laatste keer dat ik daar was omtrent dit onderwerp (zij hebben zich laten vaccineren). Ik werd daar boos om. Kreeg van beiden een duw en ik moest maar weggaan.

In die laatste uitzending van Jensen vertelde Jensen dit ook heel mooi, dat sommige mensen het nog klakkeloos opvolgen ook wat die illuminatie leiders allemaal opdragen. En ze hameren letterlijk op wat elke dat op de MSM voorbij komt. Sommigen lijken wel een soort marionetten, eng toch.

Dat krijg de illuminatie dan goed voor elkaar: fase 4, zorg voor een aparheidsmaatschappij waarin gevaccineerden en ongevaccineerden tegen elkaar opgezet worden.

Lachen! o_O
Erg ja. Ik heb mijn beste vriendin waarmee ik 40 jaar bevriend was, verloren.
Mijn vader gaat het nu heeeel langzaam inzien. Maar dan ook heeeel langzaam Of de ontwakening doorzet, ik betwijfel het. Er zit wel een scheurtje, en dat is al heel wat. Helaas is hij dus wel gevaccineerd. Op de booster moet hij gelukkig nog 5 maanden wachten, of het verhaal gaat zich weer veranderen. Dat kan dus allemaal.
Mijn vriend gelooft wel in het verhaal en zet zich sterk af tegen mij. Wel heeft hij de prik nog niet genomen, dus er zit toch wantrouwen.

Erg van je ouders Liz. Ja, dat doet allemaal heel erg pijn.

Dorothé
 
Erg ja. Ik heb mijn beste vriendin waarmee ik 40 jaar bevriend was, verloren.
Mijn vader gaat het nu heeeel langzaam inzien. Maar dan ook heeeel langzaam Of de ontwakening doorzet, ik betwijfel het. Er zit wel een scheurtje, en dat is al heel wat. Helaas is hij dus wel gevaccineerd. Op de booster moet hij gelukkig nog 5 maanden wachten, of het verhaal gaat zich weer veranderen. Dat kan dus allemaal.
Mijn vriend gelooft wel in het verhaal en zet zich sterk af tegen mij. Wel heeft hij de prik nog niet genomen, dus er zit toch wantrouwen.

Erg van je ouders Liz. Ja, dat doet allemaal heel erg pijn.

Dorothé
IK neem aan dat je beste vriendin niet is overleden aan 'corona'. Dat zij zich dus helemaal heeft laten beinvloeden door die reptilians. Dat is moeilijk ja. Voor mij wordt het ook steeds moeilijker om met dit soort mensen om te gaan omdat zij eraan bijdragen dat de ongevaccineerden waaronder ik zelf gediscrimineerd worden. Maargoed ik wil niet eens op plekken zijn waar dit gebeurt. Heb je die teststraat in Alkmaar gezien? Staat een of ander buitenlands jongetje bij de toegangspoort, (heb niets tegen buitenlanders uiteraard), het is een kil gebeuren daar. En daar moet je dan een neusschawtest laten doen? kom zeg.. echt. Op het plein in Alkmaar staan de jongeren in de rij bij de meneer die de QR codes checkt. Het is wat allemaal.

Wel lastig van je vriend... je kan mensen nooit dwingen tot iets maarja dat willen die achterlijke leiders wel.
Ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat. Het wordt een beetje belachelijk allemaal.
 

Coronapas op meer plekken, mondkapjesplicht komt terug​

..Vanaf vrijdag is de coronapas verplicht in onder meer sportscholen en zwembaden en op zogenoemde doorstroomlocaties als dierentuinen, pretparken en musea.
..De verwachting is dat het kabinet over twee weken gaat kijken of de maatregelen voldoende zijn geweest.
..Het kabinet sluit niet uit dat er later nog gesproken wordt over de invoering van een coronapas op het werk. Ook de zogenoemde 2G-regel is niet volledig van tafel als mogelijke maatregel.

Dorothé
 
Nou ja, dat hele RED team was toch al een giller.
‘De zorg is nu echt stuk. Het kabinet heeft zichzelf vastgedraaid.’ Met die woorden heft het Red Team zichzelf per direct op. De onafhankelijke corona-adviesclub zegt in een statement op Twitter niets meer bij te kunnen dragen aan het coronabeleid, omdat dat meer gebaseerd is op ‘gezichtsverlies en beeldvorming’ dan op het daadwerkelijk bestrijden van het virus.
 
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, de verklikkers van Grappie of de klikkers van Hans-weet-niets-Van-Tellingen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Rondhausen of balkonie dan, ik hou het op vakantie in Frankrijk....🤣🤣🤣🤣

Ik kan niet anders dan ... (y) gelukkig 1600 m2 en een schitterend uitzicht. Maar ik kan je verzekeren dat 2x 8 weken lockdown en 21 weken avondklok vanaf 18.00 uur lang duren bij de vakantie in eigen huis
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan