Stop de Lockdown

Alle ongevaccineerden op een eiland? Is dit een grap ofzo. Heeft hij zich trouwens zelf laten vaccineren (niet zo interessant); vast niet.
Gevaarlijke meneer dit!
Liz ik zag hem een keer die vraag gesteld krijgen in een talkshow of hij gevaccineerd is. Hij ontweek de vraag. Dan weet je het wel. Kon dat fragment natuurlijk niet meer terugvinden. Op youtube vertelt hij ook dat hij dierproeven gedaan heeft bij katten o.i.d. met coronavaccins en dat dat negatieve consequenties had. Dus waarom zou deze gast zich laten inenten? Hij is wel gek. Hij is zeker gek, maar dan psychopatisch gek.
 
Liz ik zag hem een keer die vraag gesteld krijgen in een talkshow of hij gevaccineerd is. Hij ontweek de vraag. Dan weet je het wel. Kon dat fragment natuurlijk niet meer terugvinden. Op youtube vertelt hij ook dat hij dierproeven gedaan heeft bij katten o.i.d. met coronavaccins en dat dat negatieve consequenties had. Dus waarom zou deze gast zich laten inenten? Hij is wel gek. Hij is zeker gek, maar dan psychopatisch gek.
Doet je me verdriet.

Er zijn veel mensen gek (geworden) ook mensen die in de farmaceutische industrie werken en maatregelen van het RIVM klakkeloos opvolgen waardoor de patienten ziek zijn geworden.
 

Woedende reacties op Bruls die pleit voor coronapas op werkvloer: ‘Dictatoriale trekjes’​

Burgemeester van Nijmegen en voorzitter van het landelijk Veiligheidsberaad Hubert Bruls pleit voor een wetswijziging waardoor werkgevers hun werknemers om een coronabewijs mogen vragen.
 

Intensivisten ziekenhuizen slaan alarm en pleiten voor maatregelen​

..De ziekenhuizen stellen maatregelen voor om het aantal besmettingen terug te dringen, zoals het verhogen van de vaccinatiegraad en het aanscherpen van mondkapjes, afstand houden en hygiëne.

..Ook pleiten ze voor een boosterprik voor mensen die al gevaccineerd zijn. "Bijvoorbeeld vanaf veertig jaar, uiteindelijk gaat de Gezondheidsraad daar over."

..Tot slot zou er moeten worden gekeken naar beperkende maatregelen voor alle plekken waar niet-gevaccineerden elkaar ontmoeten. "Dat kunnen kerken op de Biblebelt zijn, maar ook winkels, horeca, concerten en bioscopen."

En dan nog Bruls:

Bruls: werkgevers moeten personeel om coronabewijs kunnen vragen​

..Werkgevers moeten de mogelijkheid krijgen om personeel naar een coronabewijs te vragen.
..Volgens Bruls vraagt de huidige ontwikkeling van het coronavirus, waarbij de aantallen besmettingen en ziekenhuisopnames oplopen, om stevigere maatregelen. Zo stelt hij ook voor om de anderhalvemeterregel weer in te voeren.

..Zeker in sectoren waar het aan klanten moet worden gevraagd, zoals in de horeca en bij bioscopen, moet ook een mogelijkheid zijn voor werkgevers om de coronacheckapp te gebruiken, zegt de woordvoerder.

Nou, het gaat nu opeens wel hard :eek:

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Zeer interessant. Het gaat over de domheid van de mensen en dat die door sociale druk/groepsdenken door bv. politiek dom worden en dat het niet mogelijk is om ze door de rede te bevrijden. Het moet ze getoond worden, dan kunnen ze het zien. Domheid heeft niets met intellect te doen, een eenvoudig persoon kan slimmer zijn dan een intellectueel persoon. Bekijk het maar eens:

Ein Text des von den Nazis ermordeten Theologen Dietrich Bonhoeffer, der wohl traurigerweise nie an Aktualität verlieren wird.



Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Een bericht van 13 augustus. Vanaf vandaag zouden alle coronamaatregelen worden opgeheven. Was er echt iemand die dat geloofde? De schapen misschien.


Hier is hij dan en kunnen we hem helemaal lezen

Kabinet streeft naar opheffen alle coronamaatregelen op 1 november​

Het kabinet streeft ernaar om op 1 november alle coronamaatregelen op te heffen. Er hoeft dan ook nergens meer een coronatoegangsbewijs getoond te worden, meldden demissionair premier Rutte en minister De Jonge in hun coronapersconferentie. Het is voor het eerst dat er zicht wordt gegeven op een mogelijke einddatum voor alle beperkingen. Het is de bedoeling om de anderhalvemeterregel op 20 september op te heffen.

Het kabinet houdt nog wel een slag om de arm.

Dorothé
 
Ik hoor het de schapen nog zeggen: 'op 1 november zijn we eruit'. Het verraad moet compleet zijn, het is niet anders.

Mike
Jk hoor het een kennis van mij nog zeggen: “als jij ervoor gekozen hebt om erin te geloven ga je toch niets van mij aannemen. Dus: lees en kijk goed en maak je eigen keuze.” Wat een idioot.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan