Stop de Lockdown

Wat heb ik daar nu aan, ga echt niet weer ruim 1000 km rijden voor een coronapas waar ik niks aan hen of mee wil doen 🤣🤣🤣
 
Niet? En ze hebben het nog wel alleen speciaal voor jou ontwikkeld 🤣🤪
🤣🤣🤣🤣🤣 als de nood zo hoog is, dat ik iets nodig heb uit een winkel waar ze om de pas sanitaire vragen stuur ik Roos wel 🤣🤣🤣 de kans is klein dat dat ooit gebeurt nog kleiner dat Roos een pas sanitaire gaat vragen 🤣🤣🤣
 
HETKLOPTNIET. [22 sep. 2021 20:55:51] 1.4K
Tekst van Mano Banks:

Goed nieuws. Even iets om je een klein sprankje hoop te geven.

Houd vol tot het einde van het jaar!!!

Corona gedwongen vaccinaties:

Voorwaardelijke goedkeuringen zijn één jaar geldig en kunnen jaarlijks worden verlengd. Alle in de EU en dus in Nederland goedgekeurde COVID-19-vaccins hebben voorwaardelijke goedkeuring gekregen (per 23 april 2021). De goedkeuringen lopen af in december 2021 en januari 2022.

Aangezien geen enkele fabrikant van de voorwaardelijk goedgekeurde vaccins een nieuwe aanvraag heeft ingediend, mogen de vaccins vanaf december 2021/januari 2022 niet meer gebruikt worden - ze moeten vernietigd worden.

Vandaar de enorme druk op de voorheen niet-gevaccineerde en de onterechte en illegale vaccinatiecampagne voor kinderen en jongeren. Waarom hebben de fabrikanten geen verdere goedkeuring aangevraagd voor de voorwaardelijk goedgekeurde vaccins die momenteel in gebruik zijn? Omdat ze waarschijnlijk geen verdere (voorwaardelijke) goedkeuring krijgen vanwege de talloze bijwerkingen en het hoge aantal sterfgevallen!

https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/html/index_en.htm

Op deze website staan de COVID-19-vaccins bovenaan de lijst. Deze directe links brengen u naar de EMA-website. Hier leest u welk vaccin wanneer is goedgekeurd. De door de fabrikanten toegekende bijwerkingen zijn ook hier te lezen. bijv.
Moderna - voorwaardelijke goedkeuring: 06.01.2021,
BioNTech - voorwaardelijke goedkeuring: 21.12.2020,
AstraZeneca - voorwaardelijke goedkeuring: 29.01.2021.

Bij BioNTech zou de periode van twaalf maanden betekenen dat dit product vanaf 22 december 2021 niet meer gebruikt mag worden. Ik kan op de EMA-website niet zien dat er een nieuwe voorwaardelijke goedkeuring is voor dit vaccin. Bij dit onderwerp verbaast het mij vooral dat de zeer goede onderzoeksjournalisten dit uiterst belangrijke onderwerp niet ter hand nemen. Dat is ook de reden waarom Rutte en De Jonge "alles uit de kast zullen halen om de vaccinatie te pushen ".

Geen van de voorwaardelijk goedgekeurde vaccins mag worden gebruikt na de goedkeuringsperiode (12 maanden vanaf de goedkeuringsdatum). Geef hier dus snel een miljoen doses vaccin weg en leg een enorme druk op je eigen bevolking. Want alles wat dan nog op voorraad is, moet na het verstrijken van de zichttermijn vernietigd worden.

Het is dat je het weet...

Rug recht, Hold the line...
 
HETKLOPTNIET. [22 sep. 2021 20:55:51] 1.4K
Tekst van Mano Banks:

Goed nieuws. Even iets om je een klein sprankje hoop te geven.

Houd vol tot het einde van het jaar!!!

Corona gedwongen vaccinaties:

Voorwaardelijke goedkeuringen zijn één jaar geldig en kunnen jaarlijks worden verlengd. Alle in de EU en dus in Nederland goedgekeurde COVID-19-vaccins hebben voorwaardelijke goedkeuring gekregen (per 23 april 2021). De goedkeuringen lopen af in december 2021 en januari 2022.

Aangezien geen enkele fabrikant van de voorwaardelijk goedgekeurde vaccins een nieuwe aanvraag heeft ingediend, mogen de vaccins vanaf december 2021/januari 2022 niet meer gebruikt worden - ze moeten vernietigd worden.

Vandaar de enorme druk op de voorheen niet-gevaccineerde en de onterechte en illegale vaccinatiecampagne voor kinderen en jongeren. Waarom hebben de fabrikanten geen verdere goedkeuring aangevraagd voor de voorwaardelijk goedgekeurde vaccins die momenteel in gebruik zijn? Omdat ze waarschijnlijk geen verdere (voorwaardelijke) goedkeuring krijgen vanwege de talloze bijwerkingen en het hoge aantal sterfgevallen!

https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/html/index_en.htm

Op deze website staan de COVID-19-vaccins bovenaan de lijst. Deze directe links brengen u naar de EMA-website. Hier leest u welk vaccin wanneer is goedgekeurd. De door de fabrikanten toegekende bijwerkingen zijn ook hier te lezen. bijv.
Moderna - voorwaardelijke goedkeuring: 06.01.2021,
BioNTech - voorwaardelijke goedkeuring: 21.12.2020,
AstraZeneca - voorwaardelijke goedkeuring: 29.01.2021.

Bij BioNTech zou de periode van twaalf maanden betekenen dat dit product vanaf 22 december 2021 niet meer gebruikt mag worden. Ik kan op de EMA-website niet zien dat er een nieuwe voorwaardelijke goedkeuring is voor dit vaccin. Bij dit onderwerp verbaast het mij vooral dat de zeer goede onderzoeksjournalisten dit uiterst belangrijke onderwerp niet ter hand nemen. Dat is ook de reden waarom Rutte en De Jonge "alles uit de kast zullen halen om de vaccinatie te pushen ".

Geen van de voorwaardelijk goedgekeurde vaccins mag worden gebruikt na de goedkeuringsperiode (12 maanden vanaf de goedkeuringsdatum). Geef hier dus snel een miljoen doses vaccin weg en leg een enorme druk op je eigen bevolking. Want alles wat dan nog op voorraad is, moet na het verstrijken van de zichttermijn vernietigd worden.

Het is dat je het weet...

Rug recht, Hold the line...
Biotech Pfizer komt met een goedgekeurd vaccin voor die tijd "(COMIRNATY)" Is in de VS al gedaan, dus pas op met hoop, Jansen en Modena en AZ is afwachten
 
HETKLOPTNIET. [22 sep. 2021 20:55:51] 1.4K
Tekst van Mano Banks:

Goed nieuws. Even iets om je een klein sprankje hoop te geven.

Houd vol tot het einde van het jaar!!!

Corona gedwongen vaccinaties:

Voorwaardelijke goedkeuringen zijn één jaar geldig en kunnen jaarlijks worden verlengd. Alle in de EU en dus in Nederland goedgekeurde COVID-19-vaccins hebben voorwaardelijke goedkeuring gekregen (per 23 april 2021). De goedkeuringen lopen af in december 2021 en januari 2022.

Aangezien geen enkele fabrikant van de voorwaardelijk goedgekeurde vaccins een nieuwe aanvraag heeft ingediend, mogen de vaccins vanaf december 2021/januari 2022 niet meer gebruikt worden - ze moeten vernietigd worden.

Vandaar de enorme druk op de voorheen niet-gevaccineerde en de onterechte en illegale vaccinatiecampagne voor kinderen en jongeren. Waarom hebben de fabrikanten geen verdere goedkeuring aangevraagd voor de voorwaardelijk goedgekeurde vaccins die momenteel in gebruik zijn? Omdat ze waarschijnlijk geen verdere (voorwaardelijke) goedkeuring krijgen vanwege de talloze bijwerkingen en het hoge aantal sterfgevallen!

https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/html/index_en.htm

Op deze website staan de COVID-19-vaccins bovenaan de lijst. Deze directe links brengen u naar de EMA-website. Hier leest u welk vaccin wanneer is goedgekeurd. De door de fabrikanten toegekende bijwerkingen zijn ook hier te lezen. bijv.
Moderna - voorwaardelijke goedkeuring: 06.01.2021,
BioNTech - voorwaardelijke goedkeuring: 21.12.2020,
AstraZeneca - voorwaardelijke goedkeuring: 29.01.2021.

Bij BioNTech zou de periode van twaalf maanden betekenen dat dit product vanaf 22 december 2021 niet meer gebruikt mag worden. Ik kan op de EMA-website niet zien dat er een nieuwe voorwaardelijke goedkeuring is voor dit vaccin. Bij dit onderwerp verbaast het mij vooral dat de zeer goede onderzoeksjournalisten dit uiterst belangrijke onderwerp niet ter hand nemen. Dat is ook de reden waarom Rutte en De Jonge "alles uit de kast zullen halen om de vaccinatie te pushen ".

Geen van de voorwaardelijk goedgekeurde vaccins mag worden gebruikt na de goedkeuringsperiode (12 maanden vanaf de goedkeuringsdatum). Geef hier dus snel een miljoen doses vaccin weg en leg een enorme druk op je eigen bevolking. Want alles wat dan nog op voorraad is, moet na het verstrijken van de zichttermijn vernietigd worden.

Het is dat je het weet...

Rug recht, Hold the line...
Ik zou graag de bron zien van het bewijs dat de voorwaardelijke goedkeuringen na 12 maanden verlopen. Heb daar al eerder naar gezocht, maar in de emergency use only goedkeuring staat gewoon de timeline tot 2 jaar later om de laatste clinical data door te geven. Ik ben een minder grote ster in de richtlijnen voor dossier indiening doorspitten, wellicht dat het daarin te vinden is?
 
Wat zit er in het bloed na vaccinatie of in het vaccin zelf? Beelden worden getoond waarin vreemde, niet herkenbaar voor pathologen, zaken zitten. 🔥 🔥🔥🔥🔥

Deze video is helaas alleen (op het moment) op telegram en ik kan hem niet anders posten.
Veel van wat er gepresenteerd wordt, weten wij al.

Echter voor mij waren er ook nieuwe zaken. Misschien is dit al wel gepost, maar dan heb ik het gemist.
Er worden in de video beelden getoond van bloed van gevaccineerde mensen. In dat bloed zitten vreemde niet herkenbare (dus men weet niet wat het is) zaken, zoals bewegende puntjes, strepen, lijnen, vliegjesachtige structuren en zelfs ook plaatjes alsof het chips zijn. Eveneens heeft men opnames van de vaccins zelf en daar ziet men eenzelfde beelden. Heel verontrustend.
Het schijnt dat er bij de RWTH Aachen onderzoek naar gedaan wordt.

Men zegt dat mensen die gevaccineerd zijn vergeleken kunnen worden met met mensen die reacties vormen gedurende chemotherapie of gedurende een Aids/Hiv-besmetting. Heel erg allemaal. Het wonderlijke is dat heel veel mensen vooralsnog niets merken en zich heel goed voelen, terwijl ze eigenlijk heel ziek zijn.
Hieronder de video:

Pressekonferenz Pathologie 🇩🇪

- Todesursache Nach Covid-19-impfung
- Undeklarierte Bestandteile Der Covid-19-impfstoffe

Zie bv. op minuut 1:35.35 beelden van bloed van gevaccineerde mensen
Zie bv. op minuut 1:41:43 beelden van vloeistof van vaccins.
Heel luguber allemaal.

Op het einde wordt er opgeroepen aan artsen om melding/aangifte te doen in Den Haag.

Kortom die beelden waren voor mij dan toch weer nieuw materiaal.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Van alle kanten lijkt het nu wel te gaan gebeuren:
Thema: Wann, wenn nicht jetzt?



Themenauszug:
▫️Seltene Erden im Impfstoff?
▫️Korruption im Rechtssystem: Willkür der Rechtsprechung als Waffe gegen Dissidenten und zum Schutz der Mächtigen
▫️Pia Lamberti: Das Netzwerk hinter der Verschwörungstheorie-"Spezialistin"
▫️Myokarditis bei jungen Männern nach Corona-"Impfung"
▫️FAQs von Impfgenötigten
▫️Sinn der Strategie der "Durchseuchung"
▫️Hyperinflation, Faschismus und Krieg: Wie wir die NWO noch einmal stoppen

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet meer of ik nog wel erg vind om wegens niet gevaccineerd te zijn uitgesloten wordt van deze maatschappij. Ik erger me de tyfus aan de slaafsheid van mensen, de domheid van mensen, de volgzaamheid, het gebrek aan gezond verstand enzovoort. Kunnen we niet ergens een leuke groep beginnen, ons eigen dorp, onze eigen eten kweken, zelfbestuur?
 
Laatst bewerkt:
Wat zit er in het bloed na vaccinatie of in het vaccin zelf? Beelden worden getoond waarin vreemde, niet herkenbaar voor pathologen, zaken zitten. 🔥 🔥🔥🔥🔥

Deze video is helaas alleen (op het moment) op telegram en ik kan hem niet anders posten.
Veel van wat er gepresenteerd wordt, weten wij al.

Echter voor mij waren er ook nieuwe zaken. Misschien is dit al wel gepost, maar dan heb ik het gemist.
Er worden in de video beelden getoond van bloed van gevaccineerde mensen. In dat bloed zitten vreemde niet herkenbare (dus men weet niet wat het is) zaken, zoals bewegende puntjes, strepen, lijnen, vliegjesachtige structuren en zelfs ook plaatjes alsof het chips zijn. Eveneens heeft men opnames van de vaccins zelf en daar ziet men eenzelfde beelden. Heel verontrustend.
Het schijnt dat er bij de RWTH Aachen onderzoek naar gedaan wordt.

Men zegt dat mensen die gevaccineerd zijn vergeleken kunnen worden met met mensen die reacties vormen gedurende chemotherapie of gedurende een Aids/Hiv-besmetting. Heel erg allemaal. Het wonderlijke is dat heel veel mensen vooralsnog niets merken en zich heel goed voelen, terwijl ze eigenlijk heel ziek zijn.
Hieronder de video:

Pressekonferenz Pathologie 🇩🇪

- Todesursache Nach Covid-19-impfung
- Undeklarierte Bestandteile Der Covid-19-impfstoffe

Zie bv. op minuut 1:35.35 beelden van bloed van gevaccineerde mensen
Zie bv. op minuut 1:41:43 beelden van vloeistof van vaccins.
Heel luguber allemaal.

Op het einde wordt er opgeroepen aan artsen om melding/aangifte te doen in Den Haag.

Kortom die beelden waren voor mij dan toch weer nieuw materiaal.

Dorothé
Mensen, dat wat ik hier medegedeeld heb, is breaking news. Bekijk de beelden zelf. Zoiets hebben de pathologen die het bekeken hebben, nog nooit gezien en ze weten ook niet wat het is.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.808
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan