Stop de Lockdown

Het is toch ongelooflijk wat er allemaal gebeurt. Hoor ik het goed dat deze waarnemingen pas na een half jaar zichtbaar zijn?
 
Het is toch ongelooflijk wat er allemaal gebeurt. Hoor ik het goed dat deze waarnemingen pas na een half jaar zichtbaar zijn?
Refereer je naar de video die ik geplaatst heb? Ik heb begrepen, maar misschien zit ik verkeerd, dat het meteen zichtbaar was. Het is dus ook al in de vaccins zelf zichtbaar.

Dorothé
 
Ik weet niet meer of ik nog wel erg vind om wegens niet gevaccineerd te zijn uitgesloten wordt van deze maatschappij. Ik erger me de tyfus aan de slaafsheid van mensen, de domheid van mensen, de volgzaamheid, het gebrek aan gezond verstand enzovoort. Kunnen we niet ergens een leuke froep beginnen, ons eigen dorp, onze eigen eten kweken, zelfbestuur?
Nee, we moeten het samen doen. Er gaan nog helden opstaan en ze komen uit onverwachre hoek. Have faith in humanity (Q).

Mike
 
A.s. zaterdag, 25 september, herdenken we 77 jaar vrijheid. Ben jij er ook bij om je vrijheid in te leveren?
77 jaar na de oorlog gaan ze daar beginnen met Ausweis bitte en beperkingen voor Unter menschen in hun ogen...schandalig
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan