Stop de Lockdown

Erica in gesprek met advocaat Arno van Kessel uit Leeuwarden over de juridische gevolgen van het besluit om per 25 september toegang te weigeren voor mensen die geen injectie hebben genomen. Is dit discriminatie volgens de Grondwet? Mag dit? En wat kun je er dan zelf tegen doen als jou toegang wordt geweigerd? Wat zijn onze rechten?
 
Dit zei ik meteen al: door die lijstjes maak je het de Roverheid extra makkelijk! Ipv dat je het bij mond tot mond reclame houdt, gaan ze alles openbaar op internet zetten.

Maakt niet uit, elke horeca ondernemer in Frankrijk heeft een app waarmee hij de bezoekers registreert. Als hij minder gasten heeft als zijn collega's krijgt de controlerende instantie een bericht, tijd voor controle. Allemaal geautomatiseerd
 
Nou stuurt FvD onderstaand bericht uit. Ik had het al eens hier van een andere website geplaatst en het bleek fake te zijn. Ik weet echt niet meer welke website dat was. Maar nu komt Forum ook met die info. Zit er toch iets van waarheid in?

Strategie voor COVID-19-geneesmiddelen: Commissie identificeert vijf veelbelovende kandidaat-geneesmiddelen​

..De vijf producten bevinden zich in een vergevorderd ontwikkelingsstadium en maken veel kans om uiterlijk in oktober 2021 - de in de strategie vastgestelde richtdatum - bij de drie nieuwe COVID-19-geneesmiddelen te horen waaraan een vergunning wordt verleend, mits uit de definitieve gegevens blijkt dat zij veilig, kwalitatief en doeltreffend zijn.

..Volgende stappen

De Commissie zal uiterlijk in oktober een portefeuille van ten minste tien mogelijke COVID-19-geneesmiddelen opstellen, voortbouwend op de werkzaamheden van de onlangs opgerichte deskundigengroep inzake COVID-19-varianten.
..Meer informatie

Vragen en antwoorden: Strategie voor COVID-19-geneesmiddelen – lijst van 5 kandidaat-geneesmiddelen (Engels)

Coronavirus: EU-respons: geneesmiddelen (Engels)

Strategie voor geneesmiddelen

Europees Geneesmiddelenbureau — COVID-19-geneesmiddelen (Engels)

Commentaar van Forum
Dit is een vreemde maar hoopvolle EU press release. 5 medicijnen tegen corona worden in oktober op de markt gebracht. Dus waarom nu die snelle QR-code invoering? Als dit straks doorgang krijgt zijn de fundementen voor het
aanhouden op basis van bestrijding van covid de QR-code in een klap weggeslagen?

Zou dan de experimentele gentherapie nog gegeven mogen worden als er medicamenten bestaan? 🥰

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Nou stuurt FvD onderstaand bericht uit. Ik had het al eens hier van een andere website geplaatst en het bleek fake te zijn. Ik weet echt niet meer welke website dat was. Maar nu komt Forum ook met die info. Zit er toch iets van waarheid in?

Strategie voor COVID-19-geneesmiddelen: Commissie identificeert vijf veelbelovende kandidaat-geneesmiddelen​

..De vijf producten bevinden zich in een vergevorderd ontwikkelingsstadium en maken veel kans om uiterlijk in oktober 2021 - de in de strategie vastgestelde richtdatum - bij de drie nieuwe COVID-19-geneesmiddelen te horen waaraan een vergunning wordt verleend, mits uit de definitieve gegevens blijkt dat zij veilig, kwalitatief en doeltreffend zijn.

..Volgende stappen

De Commissie zal uiterlijk in oktober een portefeuille van ten minste tien mogelijke COVID-19-geneesmiddelen opstellen, voortbouwend op de werkzaamheden van de onlangs opgerichte deskundigengroep inzake COVID-19-varianten.
..Meer informatie

Vragen en antwoorden: Strategie voor COVID-19-geneesmiddelen – lijst van 5 kandidaat-geneesmiddelen (Engels)

Coronavirus: EU-respons: geneesmiddelen (Engels)

Strategie voor geneesmiddelen

Europees Geneesmiddelenbureau — COVID-19-geneesmiddelen (Engels)

Commentaar van Forum


Zou dan de experimentele gentherapie nog gegeven mogen worden als er medicamenten bestaan? 🥰

Dorothé
Iemand zei dit ook al in die telegram groep van restaurants die niet mee doen met QR. Er stond daar toen geen bron bij dus geloofde het niet maar het zou dus wel kunnen begrijp ik.
 
Nou stuurt FvD onderstaand bericht uit. Ik had het al eens hier van een andere website geplaatst en het bleek fake te zijn. Ik weet echt niet meer welke website dat was. Maar nu komt Forum ook met die info. Zit er toch iets van waarheid in?

Strategie voor COVID-19-geneesmiddelen: Commissie identificeert vijf veelbelovende kandidaat-geneesmiddelen​

..De vijf producten bevinden zich in een vergevorderd ontwikkelingsstadium en maken veel kans om uiterlijk in oktober 2021 - de in de strategie vastgestelde richtdatum - bij de drie nieuwe COVID-19-geneesmiddelen te horen waaraan een vergunning wordt verleend, mits uit de definitieve gegevens blijkt dat zij veilig, kwalitatief en doeltreffend zijn.

..Volgende stappen

De Commissie zal uiterlijk in oktober een portefeuille van ten minste tien mogelijke COVID-19-geneesmiddelen opstellen, voortbouwend op de werkzaamheden van de onlangs opgerichte deskundigengroep inzake COVID-19-varianten.
..Meer informatie

Vragen en antwoorden: Strategie voor COVID-19-geneesmiddelen – lijst van 5 kandidaat-geneesmiddelen (Engels)

Coronavirus: EU-respons: geneesmiddelen (Engels)

Strategie voor geneesmiddelen

Europees Geneesmiddelenbureau — COVID-19-geneesmiddelen (Engels)

Commentaar van Forum


Zou dan de experimentele gentherapie nog gegeven mogen worden als er medicamenten bestaan? 🥰

Dorothé
Eerst zien, dan geloven.

Mike
 
NOSFake News:


Moderna-directeur: over een jaar is de pandemie voorbij​


..De directeur van Moderna, Stéphane Bancel, denkt dat de coronapandemie over een jaar voorbij is.
..Zelfs voor baby's zullen er snel vaccinaties beschikbaar zijn, zegt hij.
..Volgens Bancel worden niet-gevaccineerden vanzelf immuun, doordat de deltavariant zo besmettelijk is. "

Nog een jaar dus, en dan steeds weer als ze niet gestopt worden. Zelfs de baby's moeten eraan geloven. Iedereen. Maar een pluspuntje: Wij worden vanzelf immuun.
Tja, kun je je nog steeds afvragen waartegen wij immuun worden. Maar omdat we weten dat dit een knutselvirus is, zullen we hopelijk immuun worden tegen dit knutselvirus. of weten zij al dat wij door de spike-eiwitten er ook aan gaan? Dan maar goed ivermectine slikken!!!!


Dorothé
 
NOSFake News:


Boa-vakbonden: 2500 tot 5000 extra boa's om coronapassen te controleren​

..Er zijn 2500 tot 5000 extra boa's nodig om bezoekers in de horeca vanaf dit weekend goed te kunnen controleren op hun coronabewijs. Dat zeggen boa-vakbonden tegen het AD. Zij willen dat het kabinet hier op korte termijn extra geld voor uittrekt.

Mensen, wat hebben ze het toch goed voor met ons dat ze dit doen voor onze gezondheid. Ik ben blij met zo een beleid. Trots ben ik erop om dit te mogen krijgen.
:eek:


Dorothé
 
NOSFake news:


1632388002227.png


Reactie van Forum voor Democratie:

Niet OMT-advies maar ’kapotte koeling vol vaccins leidde tot ’dansen met Janssen’’

Het ging dus niet om de volksgezondheid maar om een kapotte koelkast. Benieuwd wat de parlementaire onderzoekscommissie hiervan gaat vinden.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.704
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan