Stop de Lockdown

Tuurlijk wordt de agressie van de mensen die tegen de maatregelen zijn uitgemeten door de pers. Of als er agressie is gepleegd door gevaccineerden dan worden die als een slachtoffer afgeschilderd ook al plegen ze een moord.
Ik geloof er niets van. Wij zijn de nette mensen.

Mike
 
Iemand uit Zeeland , misschien bekend met een hotel/restaurant waar men niet moeilijk doet met toegangsbewijs? In de buurt van Goes?
 
NOSFake News

Vals coronabewijs kan niet worden ingetrokken​

..Hetzelfde probleem speelt bij gevaccineerde mensen die positief testen op het coronavirus. Ook zij houden hun groene vinkje in de CoronaCheck-app. Daarmee kunnen zij met hun coronatoegangsbewijs alsnog naar een café, theater of met het vliegtuig zonder bij de deur geweigerd te worden.

Prima, positieve test zegt niets en daarom vind ik dat ze gewoon vrij mogen zijn. Maar wij ook!
;)

Dorothé
 
kan op meerdere onderwerpen staan, maar kies maar hier.

DISTRIBUTE TO EVERYONE who does not want to be "vaccinated". All vaccines will no longer be justified from 20.10.2021: verified information. The European Union has approved (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/fr/ip_21_3299) 5 therapies that will be available in all hospitals in the Member States for the treatment of Covid. These therapies have been approved by a decree of the European Council (European Parliament) and will be in force from 1/10, so they will be distributed little by little around 20/10. Vaccines were approved on a “temporary experimental basis”. But since the decree will oblige to prescribe these 5 new drugs, the use of the vaccine will cease. So we understand why all the states said "between September it is necessary that ...". They already knew everything. You have to have patience. Do not accept any blackmail. Be patient. Now that ivermectin has been re-approved, there is no need for a vaccine. Great news. The Pasteur Institute recognizes the effectiveness of Ivermectin. One intake could eradicate all SARS covid-19 genetic material in some people. Read and share well.

The good news: Ivermectin is now scientifically recognized as an effective drug, in the prophylaxis and treatment of Covid-19 by researchers at the Pasteur Institute in France. The results of their studies were published in the journal EMBO Molecular Medicine on July 12, 2021, so that’s recently. Analysis of the results of other research published in the American Journal of Therapeutics strongly calls, with supporting evidence, to bridge the guidelines of health agencies and include Ivermectin as a standard of care. Macron's government knew about it ...

Be good and don’t hesitate to cheer up people who don’t want to get vaccinated

About the vaccine. I don't know if you read French, but as of October 20, the Covid pass and vaccination will be abolished throughout the EU. A European Commission decree makes five effective drugs available, and the vaccines are said to have been "experimental and provisional."

@NicholasVeniamin

@GunOwnersOfAmerica 🇺🇸

@DevinDevasquez
 
Artikel 1 van de grondwet

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Rechters, politie etc. zweren trouw aan de koning en de grondwet. Wat zei WA 4 mei 2020

..onze vrije, democratische rechtsstaat koesteren en verdedigen. Want alleen die biedt bescherming tegen willekeur en waanzin.

Willem Alexander is de voorzitter van de raad van state, hij is de baas en hij staat boven Rutte en Co. Dus aan hem moeten wij trouw zweren en hij heeft het voor het zeggen.

Samenstelling Raad van State​

Koning Willem-Alexander is Voorzitter van de Raad van State.

De Raad van State is onafhankelijk adviseur van regering en parlement over wetgeving en bestuur en hoogste algemene bestuursrechter van Nederland.

De taken en werkwijze van de Raad van State zijn vastgelegd in de Grondwet en in de Wet op de Raad van State.

Waar staat de Raad van State voor?​

De Raad van State draagt als adviseur voor wetgever en bestuur en als hoogste algemene bestuursrechter bij aan het behoud en de versterking van de democratische rechtsstaat. Daarbinnen staat de Raad van State voor eenheid, legitimiteit en kwaliteit van het openbaar bestuur en voor rechtsbescherming van de burger.

Hij sprak ook in de freedoms award belangrijke woorden

..And above all: let us not tolerate the corona pandemic being used as an excuse to restrict fundamental freedom and human rights anywhere in the world.

Helaas was de troonrede van dit jaar (die ik zelf niet gehoord heb) absoluut niet van dien orde dat hier de burger beschermd werd. Het schijnt dat hij geen woord over de coronapas gerept heeft.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Sietske Bergsma bericht over een event morgen in haar woonplaats Enkhuizen. Ze mag alleen uit huis en zo dus in de eventzone met een geel polsbandje en bij terugkeer moet ze een corona-bewijs tonen.WTF om naar huis te mogen. En wat als ze een test ZOU doen en die is positief? Dan mag ze niet naar huis. Waar zijn we mee bezig?


Ook FvD bericht hierover
1632304999427.png

1632305011048.png

Een ongevraagd evenement in je buurt en dan verplicht mee moeten doen met die apartheidspas anders mag je niet naar buiten!!!

'Dus om naar huis te kunnen - steeds - zou ik me medisch moeten legitimeren. Voor elke boodschap, het ophalen van kinderen, terugkeren van werkafspraken en uitlaten van de hond. Zowel ik als mijn echtgenoot, en dit geldt voor alle kinderen vanaf 13 (!) jaar.

In feite betekent dit dus 4 dagen thuisisolatie voor ons. Want ook het mindere kwaad, testen, betekent 4 keer een test (nu nog gratis, maar voor hoe lang).

Het evenement kan gewoon naar je voordeur komen, kort gezegd. En daarmee de Covid Gestapo.Dat een restaurant of bioscoop je kan weigeren is al discriminatie, maar hier komt nog bovenop dat ik niet KIES voor dit evenement en er toch een inbreuk op mijn huisrecht wordt gemaakt.'

Ik vermoed dat bovenstaande tekst ook van Sietske is.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.398
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan