Stop de Lockdown

Wanneer gebruik maken van coronatoegangsbewijzen​

De inzet van coronatoegangsbewijzen is optioneel en niet verplicht. Als u coronatoegangsbewijzen inzet, is er meer mogelijk dan wanneer u dat niet doet.

 

Wanneer gebruik maken van coronatoegangsbewijzen​

De inzet van coronatoegangsbewijzen is optioneel en niet verplicht. Als u coronatoegangsbewijzen inzet, is er meer mogelijk dan wanneer u dat niet doet.


Dat is dat satanische principe zeker, dat mensen het ‘uit vrije wil doen’
 

Wanneer gebruik maken van coronatoegangsbewijzen​

De inzet van coronatoegangsbewijzen is optioneel en niet verplicht. Als u coronatoegangsbewijzen inzet, is er meer mogelijk dan wanneer u dat niet doet.


Woohh, het staat er idd echt dat het niet verplicht is...
 
Woohh, het staat er idd echt dat het niet verplicht is...
Ik vind de info wel verwarrend op de site van de overheid, het is niet verplicht maar als je er gebruik van maakt moet je aan een aantal criteria voldoen.

dan lijkt het alsof je niet anders kan dan coronatoegangsbewijzen te gebruiken...
 
Ik vind de info wel verwarrend op de site van de overheid, het is niet verplicht maar als je er gebruik van maakt moet je aan een aantal criteria voldoen.

dan lijkt het alsof je niet anders kan dan coronatoegangsbewijzen te gebruiken...
ik kom er ook niet uit Johnny, mijn hoofd gaat in de "niet begrijpen" stand met zo'n wirwar aan tekst.
 
Woohh, het staat er idd echt dat het niet verplicht is...
Ik ben voorzitter van een club en daar was in de bestuursapp even spraken over de cojonaapp.

Ik schreef daar dus direct in:
Wij zijn geen horeca en een besloten vereniging dus dat lijkt mij volledig overbodig.
Verder wil ik melden dat ik persoonlijk altijd zal weigeren aan deze NSB/Stasi regels mee te werken.
Mochten jullie in de meerderheid besluiten dit toch te gaan doen dan stop ik per 25 september als voorzitter en met het draaien van diensten.

Ietwat heisa :)

Een aantal bestuursleden draaide hierdoor wel bij en nu ik met deze info van het rijk :) kwam is er besloten dat wij er niet aan meedoen :)

mooi.

kan zo cc naar ergernissen overigens
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.065
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan