Stop de Lockdown

NOSFake-news

Griep heeft deze herfst wat in te halen en slaat misschien heviger toe dan normaal​

..Maar hoe zorg je ervoor dat je niet geveld wordt door griep deze winter, nu er minder coronamaatregelen zijn? Volgens Kroes geeft bijvoorbeeld wat extra fruit eten helaas geen weerstand. "Gezond leven zorgt ervoor dat je misschien minder ziek wordt, maar het voorkomt niet dat je influenza krijgt. Alleen specifieke afweer helpt tegen griep, doordat je het al gehad hebt of gevaccineerd bent."
..Het succes van de coronamaatregelen om griep tegen te gaan, roept de vraag op of de maatregelen kunnen blijven om een influenza-epidemie te voorkomen. Volgens Kroes is daar nooit aan gedacht, hoe logisch het misschien ook lijkt.
..Ook dat komt waarschijnlijk doordat de bevolking minder immuniteit heeft opgebouwd.
..Dat kan een hoge zorgbelasting geven.
..Sowieso zouden meer mensen zich tegen influenza mogen laten vaccineren. Er zijn daarom extra vaccins besteld."


Zoiets kun je toch niet bedenken. Nee hoor, ze hebben het goed met ons voor. :eek:

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
NOSFake-news

Griep heeft deze herfst wat in te halen en slaat misschien heviger toe dan normaal​

..Maar hoe zorg je ervoor dat je niet geveld wordt door griep deze winter, nu er minder coronamaatregelen zijn? Volgens Kroes geeft bijvoorbeeld wat extra fruit eten helaas geen weerstand. "Gezond leven zorgt ervoor dat je misschien minder ziek wordt, maar het voorkomt niet dat je influenza krijgt. Alleen specifieke afweer helpt tegen griep, doordat je het al gehad hebt of gevaccineerd bent."
..Het succes van de coronamaatregelen om griep tegen te gaan, roept de vraag op of de maatregelen kunnen blijven om een influenza-epidemie te voorkomen. Volgens Kroes is daar nooit aan gedacht, hoe logisch het misschien ook lijkt.
..Ook dat komt waarschijnlijk doordat de bevolking minder immuniteit heeft opgebouwd.
..Dat kan een hoge zorgbelasting geven.
..Sowieso zouden meer mensen zich tegen influenza mogen laten vaccineren. Er zijn daarom extra vaccins besteld."


Zoiets kun je toch niet bedenken. Nee hoor, ze hebben het goed met ons voor.

Dorothé
Het succes van de corona maatregelen om griep tegen te gaan🤣🤣🤣🤣🤣 waarom dan wel corona????

Dus de conclusie is dat ze na corona maatregelen de griep maatregelen gaan invoeren incl quackcinatie
Not me
 
NOSFake-news

Griep heeft deze herfst wat in te halen en slaat misschien heviger toe dan normaal​

..Maar hoe zorg je ervoor dat je niet geveld wordt door griep deze winter, nu er minder coronamaatregelen zijn? Volgens Kroes geeft bijvoorbeeld wat extra fruit eten helaas geen weerstand. "Gezond leven zorgt ervoor dat je misschien minder ziek wordt, maar het voorkomt niet dat je influenza krijgt. Alleen specifieke afweer helpt tegen griep, doordat je het al gehad hebt of gevaccineerd bent."
..Het succes van de coronamaatregelen om griep tegen te gaan, roept de vraag op of de maatregelen kunnen blijven om een influenza-epidemie te voorkomen. Volgens Kroes is daar nooit aan gedacht, hoe logisch het misschien ook lijkt.
..Ook dat komt waarschijnlijk doordat de bevolking minder immuniteit heeft opgebouwd.
..Dat kan een hoge zorgbelasting geven.
..Sowieso zouden meer mensen zich tegen influenza mogen laten vaccineren. Er zijn daarom extra vaccins besteld."


Zoiets kun je toch niet bedenken. Nee hoor, ze hebben het goed met ons voor.

Dorothé

Al 27 jaar geen griep meer gehad met al die vitamientjes, ben ik nu een medisch wonder ?
 
Ja die ook. Zelfs een boerka gezien met mondmasker op :ROFLMAO: Ergens is het nog grappig ook.
Die heb ik nog niet gezien, maar in deze wijk kom je zoiets ook niet tegen alleen groenslinksed666 wijven met kakbakfiets en zij en de kinderen met bij de kleding passende bekluiers.
Een van de 40 is bekeerd tot wappie, kortom bakfiets teefjes draaien koppies andere kant op als ze langskomen.🤣🤣🤣🤣
Een voordeel volgende week is het weer gewoon een dooie buurt, de nieuwe bewoners zijn groenslinksd666 kakbakfiets potten waarvan een van kleur, waren heel blij met groot grasveld over 2 weken niet meer, ik heb het heel vriendelijk nog ff gemaaid en flink bemest is arme grond moet wel groen blijven 😇😇😇😇 en er komt regen aan volgende week 🤣🤣🤣🤣🤣.
 
ik heb ook nog nooit griep gehad. (wel andere dingen zoals hersenbloeding en trombose 😅 , dus ben geen medisch wonder) maar dus geen griep. Wel eens verkouden maar niet zo dat ik op bed hoef te liggen. Dagje moe, snotterig, water uit neus lopend, dat!
Nu afgelopen week ook weer dit soort verschijnselen, absoluut niet ziek, alles al gehad wat ik net noemde en nu al dagen heel veel slijm in de keel. Het lijkt wel of er iets opgeruimd wordt. Ik weet niet hoor... Vraag me af of dat met IVM te maken heeft, of anders gezegd AVM, want dat slik ik de laatste week (2 stuks)
 
Hallo.
-Hallo, tafel voor twee, alstublieft.
- Natuurlijk, en je naam.
- meneer van Houten😜
-Super goed. En hebben u en uw gast uw vaccinatiekaarten?
-Hmmm eerst..Kun je ons vertellen wie onze server zal zijn?
- Het lijkt erop dat Brad vanavond je server zal zijn.
-Super goed. Kun je ons Brad's vaccinatiekaart laten zien?
-Eh...
-En kunt u mij ook bewijzen dat Brad geen drager is van HIV, Hepatitis A of B, of enige andere besmettelijke ziekte? Hetzelfde geldt voor jou en het keukenpersoneel.
-Eh...
-Ook willen we liever niet bediend worden door iemand die recreatieve drugs gebruikt of gebruikt, zoals marihuana, cocaïne, meth, fentanyl, etc. Ik moet eigenlijk de medische geschiedenis van al uw werknemers zien.
- Um... Laat me de manager voor je halen.
-Dat zou geweldig zijn, bedankt. Zorg ervoor dat ze hun vaccinatie-kaart en medische gegevens bij zich hebben.

Niemand heeft het in een restaurants of andere plaatsen nodig als ze moet werken. Maar ze willen die van ons wel hebben als we even langs komen. Begin in je grondwet te staan.

Gestolen en doorsturen
 
NOSFake-news

Griep heeft deze herfst wat in te halen en slaat misschien heviger toe dan normaal​

..Maar hoe zorg je ervoor dat je niet geveld wordt door griep deze winter, nu er minder coronamaatregelen zijn? Volgens Kroes geeft bijvoorbeeld wat extra fruit eten helaas geen weerstand. "Gezond leven zorgt ervoor dat je misschien minder ziek wordt, maar het voorkomt niet dat je influenza krijgt. Alleen specifieke afweer helpt tegen griep, doordat je het al gehad hebt of gevaccineerd bent."
..Het succes van de coronamaatregelen om griep tegen te gaan, roept de vraag op of de maatregelen kunnen blijven om een influenza-epidemie te voorkomen. Volgens Kroes is daar nooit aan gedacht, hoe logisch het misschien ook lijkt.
..Ook dat komt waarschijnlijk doordat de bevolking minder immuniteit heeft opgebouwd.
..Dat kan een hoge zorgbelasting geven.
..Sowieso zouden meer mensen zich tegen influenza mogen laten vaccineren. Er zijn daarom extra vaccins besteld."


Zoiets kun je toch niet bedenken. Nee hoor, ze hebben het goed met ons voor. :eek:

Dorothé
Laat de spike eiwitten A.U.B. hun werking doen deze winter :sneaky:(y)
 
Voor wie in gesprek zou willen met scholen ;

Training krachtig in gesprek met school



De afgelopen weken is gebleken dat veel ouders worstelen met het feit dat ze eigenlijk wel een gesprek op school aan willen gaan, maar niet goed weten hoe ze dit kunnen aanvliegen. Veel ouders voelen zich niet stevig genoeg of weten niet zo goed op welke manier ze een krachtig gesprek zouden moeten voeren. Er heerst veel onrust en daardoor wordt er veel afgewacht, blijft het bij mailen en vinden er zelfs helemaal geen gesprekken plaats. Veel ouders vragen zich af wat ze nu het beste kunnen doen. Het antwoord daarop is: In de actie gaan.





En om die actie te ondersteunen is het idee ontstaan om ouders bij te staan in het voeren van krachtige gesprekken. Ze handvatten en tools te geven die direct inzetbaar zijn. Waardoor ze het vertrouwen hebben dat ze wel degelijk in staat zijn een goed gesprek te voeren.





Met het uitspreken van dit idee boden zich van verschillende kanten mogelijkheden aan om deze bijeenkomsten vorm te kunnen gaan geven. Een eerste bijeenkomst gaat zelfs op korte termijn gerealiseerd worden (vrijdag 24 september). Afhankelijk van de behoefte zullen er meerdere bijeenkomsten gepland gaan worden. (Desnoods door het hele land.)





Om je te informeren waar en wanneer er bijeenkomsten zullen zijn hebben we een apart telegramkanaal opgericht. Meld je dus aan wanneer je voelt dat je wel wat handvatten en training kan gebruiken in het voeren van gesprekken op school. Ken je anderen die hier ook gebruik van zouden willen/moeten maken, stuur hen dan de link van het kanaal door. Iedereen is welkom.





Een paar praktische zaken op een rij:


Locatie: Regio Eindhoven/Tilburg


Duur: 2 uur per bijeenkomst


Kosten: Bijdrage zal vooralsnog liggen tussen de €5,- en €10, (t.b.v. kosten zaalhuur


e.d.)


Voorbereiding: Neem vragen mee waar je mee ‘worstelt’





 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.213
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan