Stop de Lockdown

NU.nl: Bill Gates pompt miljoenen in Nederlandse websuper Picnic
- Noot dat is nog eens een vooruitziende blik, eerst de ongevaccineerden verbieden om in de super te komen of zoiets en dan weet je dat je marktaandeel vanzelf gaat stijgen
Wat ook zou kunnen is dat ze zo ook kunnen gaan werken met bv qr code , geen code geen bestelling....zo hopen ze weer meer mensen over de streep te trekken
 
snijdt dit hout?
Beste mede mens,

Ik ga geen groot verhaal maken, al ben ik daar meestal wel goed in. Maar gelukkig horen wij nu een tegen geluid tegen de overheid. Vele horeca en andere bedrijven, gaan niet mee met de discriminatie pas. Zelfs de directeur van KHN vereniging gaat er niet mee in werken.
Ook gevaccineerde mensen zeggen op hun beurt, dat ze er niet mee in gaan met de discriminatie van de overheid. Zo zijn er ook mensen die hun QR code hebben verwijdert.

Maar deze info wil ik met jullie delen en het is een hele goeie advies. Aangezien er altijd rotte appels zijn in de samenleving die wel eens zijn met de discriminatie pas.

Een gouden tip!
Tip van een advocaat.

Op het moment, dat iemand de entree wordt geweigerd o.g.v. het niet hebben van een QR code met groen vinkje, dan kan deze persoon ter plaatse 112 bellen en assistentie van de politie vorderen. Ter plekke kan aangifte tegen de persoon van het etablissement worden gedaan wegens ernstige discriminatie. De politie heeft de eed/belofte of de GW afgelegd. Een van de taken van de politie is bescherming van art. 1 GW. Dit artikel is het enige absolute grondrecht in onze grondwet. Discriminatie is onder alle omstandigheden verboden. Iedere politiebeambte moet, is verplicht in te grijpen.
Het zal een hete winter gaan worden. Politiebeambten (en BOA's) komen steeds meer klem te zitten en - indien hij / zij een normaal mens is - geraken daardoor in gewetensnood .....


Deze gouden tip heb ik gedeeld met onze wijkagent en die geeft ook duidelijk aan dat discriminatie is inderdaad niet toegestaan, art. 1 Grondwet.
Het staat je altijd vrij om in zo`n situatie aangifte te doen. Het openbaar Ministerie zal de zaak dan beoordelen en eventueel voor de rechter brengen.

Ik ben zelf niet zoon fan van agenten, dit wat zij hebben gedaan bij demonstraties en vele andere dingen wat de naam politie niet ter goede doet. Maar gelukkig zijn er ook goeie agenten tussen.


Ik adviseer iedereen die geweigerd wordt bij een horeca of welk bedrijf dan ook van wegen discriminatie. Om 112 te bellen en zover laten komen dat de politie ter plekken moet komen om je aangifte in behandeling te nemen. Alleen samen moeten wij niet normaal maken, wat niet normaal is.
 

Themenauszug:
▫️Hinweise auf vermehrte Aborte nach COVID-Impfung
▫️Nicht konfrontative Wege der Intervention
▫️Behörden: Die Stimmung kippt
▫️Lastenausgleichsgesetz und andere Bedrohungen für den Mittelstand
▫️Schweden - zwischen politischer Realität, Berichterstattung und internationaler Glorifizierung
▫️Erosion der griechischen Zivilgesellschaft und Potentiale
▫️Tod durch J&J Impfung: Nun auch behördlich bestätigt

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
NOSFake News

Wereldleiders hoeven geen vaccinatiebewijs te laten zien op VN-vergadering​

..Presidenten, premiers en diplomaten die volgende week aanwezig willen zijn bij de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York hoeven toch geen vaccinatiebewijs te tonen.

WAAAAT!!!
Natuurlijk is dit geheel logisch, er is niets aan de hand. Maar dan ook voor ons die regels afschaffen graag.


Dorothé
 
Polletje!

Stelling | Ik ga gerust eten bij een restaurant dat weigert te controleren op coronatoegangsbewijzen​

 
Polletje!

Stelling | Ik ga gerust eten bij een restaurant dat weigert te controleren op coronatoegangsbewijzen​

Mag ik van jou in de serie suggestieve vragen, een suggestieve vraag :)

Ik mis het antwoord "ROT OP MET JE NSB QR CODE GVD GVD GVD"
 
Mag ik van jou in de serie suggestieve vragen, een suggestieve vraag :)

Ik mis het antwoord "ROT OP MET JE NSB QR CODE GVD GVD GVD"
Over de qr code,
De controle bestaat uit scannen waarop de scanner een groen vinkje geeft.
Ik heb geen idee maar doen ze dat met een mobiele app?
Zo ja,
Kan er iemand een qr code maken die direct software op de bewuste telefoon zet die de database RIVM plat gooit of zo, of gewoon de root van de mobiel wist, maar het scannen duur of onmogelijk maakt.

De gene die dit in hun Mars hebben die ik ken zijn NSB'ers... Iemand 😇😇
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan