Stop de Lockdown

Misschien omdat ze meer inwoners hebben dan Nederland. En onder die inwoners meerdere mensen die wel wakker zijn. Jammer dat dit in Nederland niet zo massaal is.
 
Ik zit op dit moment met een Duitser te appen en hij zegt dat die demonstraties allemaal te klein zijn is en er in Stuttgart vandaag een grotere opkomst was waar werkelijk aan de bel wordt getrokken, Ken Jebsen was daar om te spreken, hij is ook goed wakker.
In Nederland worden ook demonstratiea georganiseerd/gepland, maar als er maar 200 mensen komen dan maak je geen vuist natuurlijk en arresteren ze 25_30%
 
Ik denk dat in Nederland ook velen die wakker zijn het allemaal beter denken te weten. Ik had een paar weken geleden ook Burgerbond getipt over demonstratie. De reactie is dan dat ze allemaal zullen gaan gillen en naar de Mac zullen gaan.

Ik deelde het in een groep met boeren die 160.000 leden heeft. Bijna niemand die een demonstratie zag zitten en de overheid gelijk geeft omdat de pandemie voor hun echt is. Plus idd de arrestatie van die paar man die er waren. Ook iets wat in die groepen geroepen werd.
 
Ja eerlijk is eerlijk, ík was ook niet in Den Haag, wel in Maastricht de Andere Krant uitgedeeld, ik doe wat ik kan, maar stond niet op het Malieveld/Binnenhof.
 
Ik ook niet.
Probeer mensen in me omgeving wakker te krijgen en dat is al een hele heisa. Ik hoorde vandaag toevallig van De Andere Krant. Op de boerderij waar ik kom lagen ze. Nog niet gelezen trouwens. Maar eerste indruk van wat ik op de voorpagina zag was wel positief.
 
In een wereld die heel hard veranderd zo ook op dit vlak mbt fysiek protesteren is de vraag hoe kan je zo veel mogelijk mensen mobiliseren en een Nederlander is nooit iemand van de straat geweest de redenen zullen wel bekend zijn dus de vraag is zou een digitaal protest niet een veel grotere vuist opleveren en daarmee het doel wat je wilt bereiken vergroten?
 
Je kunt ook massaal vanuit huis herrie gaan maken met potten en pannen, zoals de Catalanen.

Mike
 
Ik weet niet of deze al geplaatst was. Maar lijkt mij een zeer goed initiatief.

Bond Overheidszaken viert ‘Coronabevrijdingsdag’ | Aansprakelijkheidsactie tegen Rutte om coronabeleid!
De Nationale Bond tegen Overheidszaken is een actie gestart om de Nederlandse ‘lockdown’ te stoppen. De coronamaatregelen van Mark Rutte en consorten gaan ongekend ver, terwijl een feitelijke grondslag voor die maatregelen ontbreekt. ‘We worden zonder goede reden met z’n allen in een diepe recessie geduwd. Dit kan écht niet.’

https://www.ellaster.nl/2020/05/09/bond-overheidszaken-viert-coronabevrijdingsdag-aansprakelijkheidsactie-tegen-rutte-om-coronabeleid/?fbclid=IwAR2WOkztuZmcUAenN1elomcsth-GsEdN47ocFDP36bqmcx7LqiLfw91G6JM
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.282
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan