SOPN

Mijn stembiljet ligt op de storthoop. Ik stem voor de eerste keer niet. Ik heb meerdere van het soort artikelen gelezen als in de link van Bastiaan. Ik doe niet meer mee :wink:

 
Ik heb nog nooit gestemd. De argumenten die in dat artikel staan kreeg ik later pas, maar maakten het wel makkelijker om blijvend niet te stemmen.

 
Ik kan me bij je aansluiten, heb ook nooit de behoefte gehad om me in de politiek te verdiepen en daarom ook nooit geweten op wie ik moest stemmen.

Lia

 
Een prima artikel! Todat ik stuitte op deze zin:

Quote:
Veel van ons voedsel is ernstig vervuild en tast ons immuunsysteem en helder denken en voelen aan. Vlees en vis zijn grote ‘boosdoeners’, maar ook kraanwater (en alles dat daarmee is bereid) en eigenlijk alle niet biologische producten.


Jammer, jammer, jammer. De auteur bedoelt het goed, maar moet zelf ook nog een denksprong maken als het hier om gaat. Desondanks de moeite waard om te lezen!

Mike

 
Kan het niet zijn dat hij bedoeld dat vlees/vis ernstig vervuild zijn en daardoor boosdoeners? Net als de vervuiling van ons kraanwater.

 
Hier nog een goed artikel van dezelfde auteur. Een mooie inleiding voor als je nog niet of niet voldoende bekend met hoe de wereld echt in elkaar zit.

Mike

 
Quote:
Kan het niet zijn dat hij bedoeld dat vlees/vis ernstig vervuild zijn en daardoor boosdoeners? Net als de vervuiling van ons kraanwater.


Dat weet ik wel zeker, maar ik vermoed dat deze auetur in de vegetarische valkuil is gestapt. Deze is overigens door diezelfde machthebbers gecreeerd die de auteur probeert te ontmaskeren. Niet voor niets bevorderen de officiele voedingsrichtlijnen van de overheid vegetarisme of op z'n minst semi-vegetarisme.

Mike

 
Ja, dat andere artikel had ik uitgeprint en gelezen. Heel goed stuk en ontluisterend om zo te lezen waar wij ons op dit moment bevinden. We zitten met zn allen in een werkkamp als 'productieeenheden' en verkiezingen mogen we dan houden om onze bewakers te kiezen. Het geeft ons de illusie dat we iets te zeggen hebben.

Wat ik me ook afvraag is hoe de 4 jaars periode tot stand is gekomen. Die is volgens mij in alle landen hetzelfde. Zou het kunnen zijn dat dat de maximale tijd is dat mensen iets pikken, voordat ze echt in opstand komen?

 
Quote:
Lees hier waarom : http://lextells.wordpress.com/2012/08/26/laat-je-stem-horen-stem-dus-niet-op-12-september/


Toch mooi dat een forum dat in eerste instantie is begonnen om gezonde voeding te promoten, uiteindelijk groeit naar een forum waar het gaat om de gezondheid van lichaam en geest. Het kan niet anders dan dat steeds meer mensen 'wakker worden'.

Overigens een boeiend artikel van 'lextells'. Ik was van plan om op MENS te gaan stemmen maar ga dit serieus heroverwegen (lees: niet stemmen???)

 
Ik ga dus ook niet stemmen,voor het eerst sinds ik mag stemmen.Alle argumenten die ik altijd had, waarom je toch echt hoort te stemmen, worden in dit artikel vakkundig onderuit gehaald.

Dus,ons stembiljet is al weg.

 
Stem niet kies (voor) jezelf.

Laatste verkiezingen deed partij lijst14 mee denk dat ik daar maar op ga stemmen en wat blijkt die zijn allemaal naar CDA gegaan als dat nu een van de 9 partijen is waarop je niet niet wilt stemmen is dan baal je een beetje, ja ik vind de materie van Johan wel ok (wat hij normaal doet) maar niet de partij standpunten zoals nu de SOPN heeft.

 
Ongeveer een week geleden schreef Mike:

Quote:
Laten we hopen dat er ons op 11 september niet weer iets te wachten staat...


Vandaag is het opnieuw dinsdag 9/11, en ja, er is iets gebeurd...:

In Den Haag botste tram 9 op lijn 11...

Er waren 36 gewonden; 3+6 = 9

Toevallig?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.271
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan