SOPN

Oh, hij (Mark Rutte) wordt nu flink onderuit gehaald door een hoofdredacteur van NRC Next.

 
Laatst hoorde ik iemand zeggen (of heb het gelezen): Als je wilt gaan stemmen kijk dan deze tijd niet naar de tv.

Lia

 
@Lay

Ik zie die overeenkomsten echt niet.... miss een paar puntjes maar over het algemeen is de VVD echt TOTAAL verschillend van de LP. Dan heb je kennelijk niks gelezen van de LP. Maargoed... net wat Poekie zegt, je kan beter geen TV en/of debatten kijken. Het is toch allemaal toneelspel.

 
Quote:
Het is toch allemaal toneelspel.



En politiek en stemmen in het algemeen dan? Is dat dan niet allemaal één grote joke!?

5 keer stemmen in 10 jaar, eurofacistische waanzin uit Brussel die langzaam maar zeker in elk hoekje van de samenleving weet te infiltreren. Is het dan nog wijs om te wachten tot je perfecte partijtje eens aan de macht(of eerder semi-dictatuur) komt?

Ik vind het nog steeds te gek voor woorden dat er geen stem is voor "Geen van de bovenstaande, afschaffing van dit systeem". De wens van genoeg mensen die al jarenlang al dat gezeur in Den Haag en Brussel zat zijn.

Verdeel en heers....

 
ik weet niet of het hier al genoemd is, weten jullie dat Rutte trouwens van Unilever vandaan komt?!?!

 
Dit is vooral voor Lay, die kennelijk overweegt om op Rutte te stemmen, omdat-ie zo sympathiek zou overkomen:

Satan in het Torentje

Kijk maar eens goed welk 'geschenk' Balkenende voor hem heeft achtergelaten aan de muur!

Mike

 
Hoe lekker zou jij elke dag werken in een ruimte waar een geitenkop voortdurend op je neerkijkt, wetende waar die geit voor staat? De boodschap is duidelijk: doe wat je verteld wordt, of anders...

Mike

 
Een kop van een ram... maar dan weet ik nog niet wat het betekent. Het ziet er duivels uit, dat klopt.

Anyway... ik weet het nog steeds niet hoor, of ik daadwerkelijk VVD ga stemmen. Probeer me er maar vanaf te praten, dat zou nog best eens kunnen lukken.

Caveman, ik heb het partijprogramma van de LP ook niet goed gelezen, dat klopt, maar nadat ik de stemwijzer had gedaan, keek ik naar mijn antwoorden en toen kwamen de antwoorden van de LP en VVD meestal overeen, vandaar.

M.G.K... Ik heb je lang niet gezien op het forum. Eigenlijk al niet meer gelezen sinds we elkaar ontmoet hebben op de tweede Weston Price dag! Ik heb je toen naar het station gebracht :).

 
Een ram is een schaap; geen geit.

Het is overigens de kop van een moeflon. Dat is een soort schaap.

 
Deze club heeft iets met gehoornde, gehoefde beesten, zoveel is duidelijk. Het heeft allemaal te maken met intentie. Intentie schept onze werkelijkheid en hoe meer mensen dezelfde intentie hebben, hoe werkelijker het wordt.

Mike

 
@ Ufo

Ram, schaap, geit, moeflon, whatever! Had jij het niet een keer tegen mij over mierenneuken? ;)

 
@Lay, jij snapt de point niet.

De kop van de geit of bok is een symbool wat door de illuminati wordt gebruikt.

Wat was er bijvoorbeeld te zien op de kaft van het boek wat President Busch aan het voorlezen was op een school, op 9/11? Ik zal het je vertellen: de kop van een geit, dus niet die van een ram of moeflon.

Maar wellicht kijken ze niet zo nauwkeurig, en nemen ze ook wel genoegen met de afbeelding van een moeflon, omdat ze zoals Mike hierboven zegt, iets met gehoornde dieren hebben.

 
Bush las voor uit 'My Pet Goat' en hield het boek op z'n kop. Iedereen lachen natuurlijk, wat een dombo! Maar pas als je beseft dat dit een religie is van OMKERING snap je dat werkelijk niets aan het toeval is overgelaten!

Mike

 
Mike, ik heb me destijds in 2001 behoorlijk verdiept in 9/11 omdat ik toen al jaren lang op de hoogte was van de schaduw machten.

Hoeveel er inderdaad niet aan toeval is overgelaten is schrikbarend. Deze machten zijn zo vol van numerologie en andere precisie in hun 'offers' dat je ook echt nergens meer toeval kunt zien.

Al met al een knap staaltje illusie, dat wel. Maar dat er nog steeds mensen zijn die in Al-Queda geloven en dat Osama het meester brein was, vind ik pas echt bizar.

 
Op 11 september a.s. is het 11 jaar geleden dat de aanslag plaatvond. Ook valt 11 september dit jaar op een dinsdag, precies dezelfde dag als waarop het gebeurde. Dinsdag is de 2e dag van de week. De twee staat voor dualiteit en is 1 + 1 en twee keer 1 naast elkaar is 11 (de 2 torens naast elkaar zagen er ook uit als een 11). De allereerste vlucht die de Noord-toren binnenvloog had vluchtnummer 11. De datum was de 11e. Het getal 11 staat bekend als het 'gekkengetal' en daarom is de 11e van de 11e de officiele start van het carnavalsseizoen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Laten we hopen dat er ons op 11 september niet weer iets te wachten staat...

Mike

 
Mike, ik verbaas me nergens meer over, jij weet ook overal wat van :D

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.828
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan