sole

G

Guest

Guest
ik drink al sinds een maand of 5 een sole.

S morgens en s avonds een glas.

Maar ik moet wel zeggen dat ik in bed vaak wel een droge mond heb van het zout.

En ik las als je bijnieruitputting hebt dat je niet teveel water moet drinken.

maar ik kan als ik al twee keer per dag een sole drink toch niet de hele dag sole gaan drinken?

en koffie lust ik niet, dus ik drink meestal water soms groene of kruidenthee of wat vruchtensap

 
dat kan toch niet , ik maak hem zoals mike dat zegt en dan doe ik een theelepel van dat spul in een glas water.

of zijn het ook ontgiftingsverschijnselen.

maar ik heb voorals s nachts dan moet ik soms gewoon water drinken omdat mijn mond zo droog is

 
Vreemd. Ik merk juist dat ik MINDER dorst krijg als ik ipv alleen maar water, 1 glas water-met-sole per dag drink!

 
Ik krijg 's nachts ook meer dorst en de reden hiervoor is dat ik overdags een neusademhaler ben, maar 's nachts helaas een mondademhaler, omdat ik nog teveel opgeslagen slijm heb in mijn gezichtsholtes dat door de horizontale positie mij kennelijk verhindert om door te blijven ademen door mijn neus. Ik heb dan ook standaard 's nachts een glas water bij de hand, de laatste tijd met een scheutje appelazijn erin.

Mike

 
ja mike ik herken dat s nachts heb ik ook altijd een dichte neus.

hoop dat het nog eens overgaat.

ik dacht eerst dat het aan bedmijten lag in mijn matras nu heb ik een anders matras maar maakte geen verschil

 
O, dacht dat sole in water moest... Ga het vanaf morgen in de melk doen. Krijg ik t regelmatiger binnen, want ik vergeet wel eens water te drinken en melk nooit meer. Bedankt Lia.

 
Ik heb er voor de duidelijkheid nu een filmpje gemaakt over hoe je een Sole maakt, want die was nog nergens op het net te vinden:



 
Tof Juglen.

Op het moment dat je het over energie gaat hebben in het filmpje zie je mooi die zonnestraal binnenkomen!

 
@Cham grappig dat je dat opviel, ik had dat ook al gezien inderdaad!

 
Gebruik de beste kwaliteit water die je hebt. Als je geen filters, wervelaars, vitalizers, ozonapparaten of weet ik wat hebt, dan inderdaad gewoon met leidingwater. :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan