Samen Great Lakes Collagen Hydrolysate bestellen

Ik gebruikt het niet omdat ik veel bottenbouillon maak, maar als dat niet het geval is, kun je deze gebruiken. Er zijn zoveel redenen om gelatine te gebruiken (goed voor darmen, botten, huid, haren, tanden). Het gaat ook in de baby formule dacht ik.

 
Bottenbouillon bevat nog veel andere goede voedingsstoffen natuurlijk maar is het effect van gelatine op je darmslijmvlies te vergelijken met bottenbouillon? Of genezen je darmen veel beter van bouillon?

 
Ja ik weet het San, alleen ben ik helaas niet in de gelegenheid om het via I-herb te bestellen.

Heb jij het trouwens al gebruikt?

 
Nee nog niet. Ik gebruik gelatine van NOW, daar ben ik bij uitgekomen via het recept van Gerrit voor de babyformula, daar staat een link naar die gelatine. Pas later kwam ik er achter dat Great Lakes het beste merk is. Toen had ik al redelijk wat zakken in huis. De volgende bestelling wordt dus Great Lakes, en ik ben helemaal blij dat dit nu via Iherb te krijgen is. Ik gebruik gelatine in de babyformula en mijn yoghurtsmoothie. Dit omdat ik geen runderbottenbouillon lust.

 
Is de gehydrolyseerde beter opneembaar? Of is het puur dat het geen geleiachtige substantie vormt? Ik heb nu de rode bus van Great Lakes.

 
dit product is inderdaad nog te bestellen bij ergomax, heb er net zelf besteld. was al een tijd naar een nieuwe webshop in nl aan het zoeken toen brndstf.nl er helaas mee stopte. ben zeer blij met dit product !

 
Ik heb nog 4 onaangebroken potten Collagen Hydrolysate staan. Ze zijn nog houdbaar tot en met april 2018. Wie kan ik hier blij mee maken? Ik verkoop ze voor 17 euro per pot.

 
Kaja, als het de groene potten zijn wil ik ze wel van je overnemen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan