G
Guest
Guest
Kom, dacht ik vanmiddag, ik haal mij eens een stuk runderlever. Als rechtgeaarde slagerszoon weet ik nog wel hoe die 'vroeger' smaakte. Wat schetst mijn verbazing, de eerste slager had het niet, en de tweede had het toevallig omdat een hondebezitter er naar had gevraagd. 'Dat eet tegenwoordig niemand meer', was de reactie van de slager.
Enfin, ik naar huis met 3,5 ons runderlever. Na inpeperen en een beetje kruidenzout, dit even (10/15 min.) gebakken in boter/kokosvet met een gesnipperde knoflook en ui.
Smaakte prima, Mike! :wink:
By the way: is een runderlever gezonder dan een varkenslever? En wat was ook al weer de filosofie achter het eten van orgaanvlees? Dit, omdat bv een lever toch een reinigend orgaan is...
Enfin, ik naar huis met 3,5 ons runderlever. Na inpeperen en een beetje kruidenzout, dit even (10/15 min.) gebakken in boter/kokosvet met een gesnipperde knoflook en ui.
Smaakte prima, Mike! :wink:
By the way: is een runderlever gezonder dan een varkenslever? En wat was ook al weer de filosofie achter het eten van orgaanvlees? Dit, omdat bv een lever toch een reinigend orgaan is...