Dankjewel Mike voor je bemoedigende woorden! Ik weet ook wel dat stress mijn hoofdoorzaak is...
Maar als je al 15 jaar tobt met je gezondheid, dan is dat al bijna een levenswerk geworden
Vanaf het moment dat ik bevallen ben van onze dochter kan ik zeggen dat ik me zo gevoeld heb als dat ik me nu over het algemeen voel. En heb altijd gezegd: Het zijn mijn hormonen! Maar dokter Witjas kon nooit iets vinden! Dan ga je zelf zoeken en ik ben zo blij dat ik hier terechtgekomen ben! Bij tijd en wijle lukt het me echt om een dag stressvrij te zijn
Maar als ik dan weer een of ander vaag klachtje voel dan is de angst er weer: Wat is dit nu weer?!?! Nu ben ik even in mijn agenda gaan spitten en ik heb deze klacht nu ongeveer 35 dagen. En wat wil het geval: Ik ben 35 dagen geleden begonnen met een vitamine B-complex forte van Axium, en ik zie nu pas wat er allemaal in die capsule zit, volgens mij dus troep de la troep: Capsulewant, Gelatine, Glycerol, Sorbitol, Kleurstoffen (ijzeroxide, cochenillerood). Capsule inhoud: Zonnebloemolie, Vitaminen, Sojalechitine, Biergist, Calciumcarbonaat, Cholinebitartraat, Inositol, Paba, Etylalcholol...................
Ik heb er niet veel verstand van maar, volgens mij heeft dit weinig meer met B-vitaminen te maken???