RIP Andreas Moritz

Ik lees op dit forum regelmatig dat een vegetarische of veganistische leefstijl wordt veroordeeld omdat het absoluut ongezond zou zijn. Toch zijn er in de wereld vele heel langlevende vegetarisch levende mensen. Laatst bijv. op de TV show van Ivo Niehe (blue zones) en de hoog bejaarde hartchirurg in de VS, die tot zijn 95e jaar nog opereerde en nog steeds fit is. Deze man is vanaf zijn 12e jaar al vegetarisch (of hij veganistisch was weet ik niet).En zo zullen er zeker nog meer zijn. Ik denk dat alles zeer persoonsgebonden is. Je moet je ook goed voelen bij wat je tot je neemt.En of er meer of minder kanker voorkomt bij de een of de ander, dat is mij niet bekend.

Recentelijk is men er nu achter dat er bepaald kan worden wat een individu nodig heeft om gezond te leven. Maar ja dat brengt natuurlijk wel weer een kostenplaatje met zich mee (alhoewel "kost gaat voor de baat uit"). Blijft interessant om te volgen.

 
hij schijnt een schimmelinfectie te hebben gekregen die zijn hart, dat al zwak was, heeft aangetast. op zijn site hebben ze dit eindelijk uitgelegd na veel vragen en suggesties dat hij zelfmoord gepleegd zou hebben.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.890
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan