Resium

Rapunzel

New member
Is er ook iemand die ervaring heeft met het gebruik van Resium?

Resium werd voor het eerst geproduceerd in Spanje (1927) door de grootvader van de huidige producent.

Om de kwaliteit van Resium te waarborgen worden er hoge eisen gesteld aan de bewerking, extractietechniek en opslag van de planten. Tenslotte is er een strenge controle van alle processen in de vervaardiging van Resium.

Te gebruiken bij:

- Lithiasis; lost alle soorten van stenen in het organisme op;

- Lost nier, blaas- en galstenen op tot fijn gruis waarna dit zonder enige pijn door het organisme uitgescheiden wordt;

- Zuivert gal- en urinairstelsel;

- Chronische aandoeningen van nieren of lever;

- Teveel urinezuur



 
Hoi Rapunzel, resium: nee geen ervaring mee.

Wel tegenaan gehikt nog omdat ik veelvuldig terugkerende blaasontstekingen heb gehad en nog.

Maar nu heb ik mijn therapeut die het weghaalt.

Ik geloof dat resium het enige middel is dat ik nog niet uitgeprobeerd heb tegen blaasontstekingen.

 
Heb het al wel een jaar in de kast staan, maar nog niet durven proberen... :oops:

waar wil je het voor gebruiken?

 
Voor galstenen. Ik kan me helemaal indenken dat je het niet durft te gebruiken! Volgens Ron Fonteine hoef je niet bang te zijn. Het vergruist alleen maar. Als je er kotsmisselijk van wordt dan moet ik het ook niet!

 
Ik ben toch bang dat er ergens een steen de boel gaat blokkeren... Maar ja, die stenen moeten er toch uit als ze er zitten. Dus ik weet dat het struisvogelpolitiek is :?

 
Ja die angst kan ik ook volgen Angela! Toch ben ik aan die bioresonantie korrels van Hans Reijnen gegaan en doe ik de kleine leverreiniging. Tot nu toe is alles prima gegaan! En ik ben ook aan de Chanca Piedra thee.

 
Nee nog steeds niet. Vanmorgen heb ik weer 3 genomen. Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik nog te gaan heb. Toch nog wel 2 weken schat ik.

 
Gisteren heb ik aan de natuurarts gevraagd of het een idee is om met de Resium te beginnen. Hij vertelde eerst dat dat een uitvinding is van Edgar Cayce! Hij heeft wel patiënten gehad die Resium hebben gebruikt maar heeft er verder geen wonderbaarlijke verhalen over te vertellen. Het komt er geloof ik eigenlijk op neer dat er niets gaat boven de echte Moritz leverreiniging. Maar die durf ik echt niet. Dus Resium bestellen mocht en ik hoefde ook niet bang te zijn dat er een steen verkeerd schiet. Hij geloofde daar niet in. Ik heb natuurlijk wel de bioresonantie korrel kuur van Hans Reijnen gedaan en de claim is dat mijn leverstenen nu weg zijn. Maar is dat ook zo? Geen idee... Ik heb er namelijk helemaal niets van gemerkt! De kleine leverreiniging doe ik nog wel maar zonder rauw ei.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan