en wat vind je van quantum touch?
Nooit van gehoord dus ben ik mij in gaan lezen.
Dit kun je zelf ook bij jezelf doen, net als ik al een tijd doe. Denk ik.
Het ontspannen is het moeilijkste. Gedachten spelen door je hoofd, de muziek die je het laatst hoorde speelt nog door je hoofd, dit moet je kunnen elimineren en gedachteloos worden.
Ik kruip onder de wol, ga op mijn rug liggen en voel mijn voeten, schenen/kuiten/knieën en zo verder naar boven. Voelen, niet denken aan.
Dit ontspant mij en als ik boven ben gekomen gebruik ik mijn handen, linker hand op mijn hart, rechter op mijn buik. Na korte tijd houd ik mijn handen boven en zijkant van mijn hoofd en ga langzaam naar beneden onder mijn kin, handen naast elkaar, onder elkaar, net boven mijn lichaam.
Je voelt 'iets' of niets. 'voel' ik iets dan houd ik mijn handen daar tot dat het 'gevoel' weg trekt en zak iets naar beneden. Vaak voel ik 'energie?' met mijn handen mee meegaan, een soort dof trekkend gevoel als of je met een magneet 'iets' mee trekt, iets dat drukt van binnen, als of er iemand/iets je van binnen heel zacht aanraakt.
Over het algemeen moet ik mijn wekker even zetten op 5 min. na het slapen gaan om te zien of ik mijn tweede been ook binnenboord heb getrokken, m.a.w.: ik slaap dan bijna direct en lekker. Ademhaling van zoveel seconden in en uit ademen, nee, wel geprobeerd maar werkt eerder benauwend, bij mij, je ademhaling wordt vanzelf kalm en rustig.
Bij Quantum touch moet je je eerst 'inwijden' lees ik. Dit komt bij mij altijd over als dat je moet denken dat het werkt en dus werkt het. Ik geloof nergens in, maar zet mij 'open' voor dingen die mij nieuw zijn en ervaar zelf. Dan pas vorm ik mijn mening.
Wanneer ik mijn handen gebruik, dit duurde een jaar of zo, voel ik nu warmte en tintelingen op een prettige rustgevende manier in mijn handen en heb de indruk dat mijn eigen 'behandeling' beter werkt dan in het begin.
Als je niets mankeert zul je niets voelen is mijn gedachte.
Andere lichaamsdelen gaan tegenwoordig ook tintelen en worden warm, wat voor mij betekend dat ik resultaat heb.
'Mijn' Regenesis therapeute verteld mij bij welk orgaan ze op mijn rug is met haar handen, vingers, en verteld dan ook dat ze iets voelt.
Als ik dan ook wat voel weet ik waar ik 's avonds op moet letten met mijn eigen behandeling. Jammer dat ik niet bij mijn rug kan, maar oké.
Quantum touch, nee ik heb er geen positief gevoel bij, maar dat is uiteraard ieder voor zich.
Mijn cardiologe is zeer verbaasd over mijn welzijn. Bij de half jaarlijkse controles in de wachtkamer hoor ik van anderen dat ze 'nog leven', maar er meerdere klachten bij hebben gekregen. Ik vertel ze maar niet dat ik nu al minstens drie jaar geen voorgeschreven medicatie gebruik, volgens het 'protocol' van de industrie, want na 34 cardioversies, 4 hartoperaties (ablaties), een his ablatie en driemaal dood gaat het mij met Regenesis en andere natuurlijke middelen beter dan met 'protocol' medicatie. Ik voel mij ook geheel geen patiënt meer en doe wat ik wil doen, oké, wel iets meer rustig aan moet ik toegeven.